Nu ik toch bezig ben
De paus is/was net in Berlijn. Demonstranten demonstreren tegen zijn komst, de fouten van de rk kerk door de honderden jaren, tegen het systeem van die rk kerk om geen condooms te gebruiken. Hoe anti homo de rk kerk is. Allemaal meer dan mee eens met die demonstranten.
Maar(nu komt het) , als je als(en je ziet het aan hun, die demonstranten, vaak kansarme alternativos halve punkers, doet er niet toe, het valt op) demonstrant dan WEL DE BALLEN HEBT, ga dan niet alleen tegen die paus/rk kerk demonsteren nu, maar bij ook bij moskeeen, of/en de ambassade van IRAN , waar homo's worden geexecuteerd en overspelige vrouwen worden gestenigd.
Over selectieve verontwaardiging gesproken. M'n broek zakt er weer bijna van af.
Bruggetje naar Iran, Ahmedinejad, Iran, het land wat zo ongeveer met meest anti Israel is van allemaal. Israel die inderdaad met harde hand de boel daar in toom wil houden. Maar ja óók de Palestijnen en vreedzaamheid is zoiets als Femke Halsema die een 458 van haar oprotpremie aanschaft. Niet dus.
Nu komt het datzelfde Iran, anti Israel , pro Palestina, medemoslims, snap ik. Maar dan ten stelligste de HOLOCAUST blijven ontkennen!?
Hoe hypocriet is het dán. Dat land met hun homoexecuties, overspelige vrouwen stenigend etc etc, die meldt hoe slecht de USA/westerse wereld/Israel is. De holocaust ontkennend.
Ahmedinejad, doe ff normaal man.
@Michel, de schrijver/redacteur heet Hans Moll dacht ik.