Ruben schreef: http://www.forumspile.com/owned/Owned-Kung-fu_Kitty.jpg
Ka-pow!Robin schreef:Never brag about your perfect English on a Dutch forum.dvh schreef:Never buy a watch bigger in size then your willy !
Het is THAN ipv THEN.![]()
Mooi hoorRobin schreef:Ik lijk Rico wel.Voorlopig de laatste. Nouja ik ga m'n avavatar er niet voor veranderen.
![]()
En zo een krijg ik dinsdag binnen:
Originele foto's volgen.
Prachtigromo schreef:Net weer post van IWC;
Robin schreef:Romo, die is ook prachtig. Als dat ding komt in staal lijkt me dat nog wel eens wat. Met eigen caliber. Prachtig.
Heb je ook een referentienummer van die IWC? Staat nog niet op de site. Zijn wel 'n stel mooie nieuwe uit. Maar deze is een in de St. Exuperíe lijn toch?
Fliegeruhr Chronograph Edition Antoine de Saint Exupéry in 18 Karat Rotgold (Ref. 387805) als limitierte Auflage von fünfhundert Exemplaren.
Ein technisches Glanzlicht stellt das vollständig in Schaffhausen entwickelte Manufakturkaliber 89361 dar. Es ermöglicht die Anzeige längerer Messzeiten auf einem einzigen Innenzifferblatt.
1968Ruben schreef:Aparte klok, weet niet waar ik 'm moet plaatsen qua stijl.
Mooi ding.......voor je zelf of "for sale"?Robin schreef:Nu ben ik geen hobbyfotograaf, bij lange na niet, dus ik maak wat shots met m'n iPhone.
Maar tjemig wat is dit ding moeilijk te fotograferen met die terugkaatsing van 't licht bij daglicht.
Het bolle kunststof glas is daar debet aan. Maar de telefoon/lens(?) toont de klok ook 'anders' op de foto's(kleur/tinten etc weetikveel) dan hoe ik/men de klok in 't echt zie.
In 't echt is ie veel gedetaileerder en weerkaatst ie ook niet. Van de 30 shots zojuist was dit eigenlijk de 'beste', meest naturel. Maar de weerkaatsing blijft.
Gebruikers op dit forum: Ferdi, jos_br, Kadett, Mark, Peter-Paul en 4 gasten