[14-02-2008] DF vrijrijden @ CPZ deel III

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Gesloten
Roy

Bericht door Roy » 10 feb 2008, 18:17

Wat was er nou precies gebeurd Dennis? Je had hem volgens mij net toch?

Dennis van der Schoot

Bericht door Dennis van der Schoot » 10 feb 2008, 19:08

Energy schreef:Wat was er nou precies gebeurd Dennis? Je had hem volgens mij net toch?
Doe hier maar even verder,lijkt me makkelijker,
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... highlight=

E60 M5

Bericht door E60 M5 » 10 feb 2008, 21:26

Gaarne mij van de twijfellijst verwijderen... ik ga mee voor 4 uurtjes. Bedrag wordt morgen overgemaakt. :)

Roel SpeedCars

Bericht door Roel SpeedCars » 10 feb 2008, 22:21

Geregeld Habib je staat erbij [img:25:18]http://img66.exs.cx/img66/7615/tmbs7ob.gif[/img]

Lijst is ge-update.

Roel.

Corvette

Bericht door Corvette » 10 feb 2008, 23:56

He Hugo

je bent er donderdag ook weer bij he.

Wat is een KBB eigenlijk :?: :shock: :?: :shock: :?: :shock:

'k zie je donderdag

Vr. Gr.

Corvette

Dat we elkaar voor de lol af en toe een beetje opnaaien snapt niet iedereen blijkbaar :mrgreen: Nou ja ........jij hebt het tenminste nog een keer uitgelegd dus misschien gaat het nu beter. :D

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 11 feb 2008, 07:48

Hey Cor, je weet wat een blauwe vlag betekent he! Juist aan de kant want er komt een Mini voorbij zetten :wink:

(of een Dax)

E60 M5

Bericht door E60 M5 » 11 feb 2008, 09:25

Zojuist 175 Euro Slurptaks overgemaakt. :)

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 11 feb 2008, 10:11

Het wordt wel koud donderdag.. 3 tot 6 graden en geen zon wel kans op mist! Lekker.. NOT! Wat te doen bij mist? Mickeys in?
Ik ga met de Mini, geen verwarming in de Dax en dan ook nog 2uur buiten vlaggen.. nee dank u, zet lekker de stoelverwarming aan in de Mini.

Sperdy

Bericht door Sperdy » 11 feb 2008, 10:38

Ik heb ook zeker stoelverwarming aan bij deze verwachte Noordpoolse omstandigheden én stem af op Radio 4, J.S. Bach denk ik, Mattheus Passion. Vergeef het me dat ik niet zwaai, wanneer ik jullie voor de derde keer op een ronde zet en jullie zie zwoegen met witte knokkels aan het het stuur. Ik luister op dat moment hoogstwaarschijnlijk naar 'Erbame dich..'. Maar dat laatste doe ik niet, jullie zullen zelf moeten bidden en hopen op een goede afloop.

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 11 feb 2008, 11:10

Hans GP1630 schreef:Ik ga met de Mini, geen verwarming in de Dax en dan ook nog 2uur buiten vlaggen.. nee dank u, zet lekker de stoelverwarming aan in de Mini.
Sissy ;) :lol:

Hielke

Bericht door Hielke » 11 feb 2008, 11:22

Ferdinand schreef:Ik heb ook zeker stoelverwarming aan bij deze verwachte Noordpoolse omstandigheden én stem af op Radio 4, J.S. Bach denk ik, Mattheus Passion. Vergeef het me dat ik niet zwaai, wanneer ik jullie voor de derde keer op een ronde zet en jullie zie zwoegen met witte knokkels aan het het stuur. Ik luister op dat moment hoogstwaarschijnlijk naar 'Erbame dich..'. Maar dat laatste doe ik niet, jullie zullen zelf moeten bidden en hopen op een goede afloop.
Gewijde muziek drukt het tempo Ferdinand. De petjes draaien veelal bonke bonk muziek (stijl?) en zijn...eh....daar ook ook niet zo snel mee. Mmmmm, stem dan toch maar op Johannes S af :wink:

Hendrik Kinderman

Bericht door Hendrik Kinderman » 11 feb 2008, 12:27

mario swart schreef:
Hendrik Kinderman schreef:Ik zal ff 1 ding zeggen: ik moet op dit moment 3 dagen achter elkaar tot 4 uur naar school, en dus 1 uur fietsen. Dus elke dag na 5 thuis. Dan ook nog ff 's avonds huiswerk en de enorm veel onnodige verslagen en werkstukken maken. Oftewel: als je werkt heb je naast je werk meer vrije tijd :wink: 5 uur is 5 uur, en dan ben je klaar. that's the difference

dat zijn vakantie tijden!!!! mijn wekker gaat om half 5 en 5 uur de deur uit en om een uur of 7 weer thuis :wink: :wink:
sorry for off-topic:

als ik thuis kom ga ik eerst nog even mijn vader helpen bij het melken, dan is het 7 uur, eten, douchen, huiswerken, en om iets van 9 uur benk een beetje klaar. volgende ochten om 6 uur er weer af...

GTRene

Bericht door GTRene » 11 feb 2008, 12:44

laat je niet opnaaien Hendrik :wink: je doet het goed, je bent tenminste niet zo'n rotzooimaker of herrie schopper een maak de straat onveilig type met petje zeg maar...dus beter niet overal zo op in gaan :wink: of zeggen van ik geniet van m'n jeugd en vrije tijd per dag zeg 10u waarvan ik er 8 moet slapen ofzo :wink:

Sperdy

Bericht door Sperdy » 11 feb 2008, 13:02

Hielke schreef:Gewijde muziek drukt het tempo Ferdinand. De petjes draaien veelal bonke bonk muziek (stijl?) en zijn...eh....daar ook ook niet zo snel mee. :wink:
:wink: Ha hielke, je hebt gelijk. Bach in een Mini is als ACDC (< ja, ik ben van de oude stempel) in een Rolls Roys Phantom Silver Spur.. Eens zoeke, aha, ja hier heb ik het, ja, bonk muziek ... ja, hierzo, kijk: Donna Summer, McArthur's Park, en? nee, niet goed?

Hielke

Bericht door Hielke » 11 feb 2008, 14:11

McArthur's Park vind ik dan wel weer top. Zo opzwepend, met een geweldige climax. Wel draaien net voordat je de baan op gaat want anders beland je in de grindbak net wanneer Donna piekt. En ik ben ook van de generatie die wist dat Donna erom bekend stond heel goed te kunnen 'pieken' :lol: Potverdomme zeg, als je het over een wijf met sex appeal hebt..... :P Zal er nu wel niet meer uit zien maar dat wil ik ook helemaal niet weten :wink:

Geef die Mini nog maar eens lekker de sporen en ga ook even naast Andre zitten. We hebben je later nog nodig als we de twee 135i's naast elkaar willen laten acteren :D

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 11 feb 2008, 14:24

GTRene schreef:laat je niet opnaaien Hendrik :wink: je doet het goed, je bent tenminste niet zo'n rotzooimaker of herrie schopper een maak de straat onveilig type met petje zeg maar...dus beter niet overal zo op in gaan :wink: of zeggen van ik geniet van m'n jeugd en vrije tijd per dag zeg 10u waarvan ik er 8 moet slapen ofzo :wink:
GTrene, verknoei het nu niet voor ons. Hendrik weet zelf wel wat hij moet zeggen, joh. :wink:

Ronnie

Bericht door Ronnie » 11 feb 2008, 17:56

mijn e12 doet het niet :cry:
waarschijnlijk hebben we een elektrisch probleem ergens en gaat dit niet meer opgelost voor donderdag.

mochten we het niet voor elkaar krijgen om de auto donderdag lopend te krijgen dan komen we met een witte sierra cosworth.
hoop niet dat dit een probleem is.

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 11 feb 2008, 19:06

Oeh tegenvaller, gaat het écht niet lukken? Cosworth is ook leuk natuurlijk

Rupie

Bericht door Rupie » 11 feb 2008, 19:30

Ik ben ook graag van de partij (voor 4 uur)! Heb vrij kunnen krijgen van nieuwe opdracht. 130i met nieuwe setup en carbone lorraine rc 6 :)
Laatst gewijzigd door Rupie op 11 feb 2008, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Hendrik Kinderman

Bericht door Hendrik Kinderman » 11 feb 2008, 20:10

Jan Ozephius schreef:
GTRene schreef:laat je niet opnaaien Hendrik :wink: je doet het goed, je bent tenminste niet zo'n rotzooimaker of herrie schopper een maak de straat onveilig type met petje zeg maar...dus beter niet overal zo op in gaan :wink: of zeggen van ik geniet van m'n jeugd en vrije tijd per dag zeg 10u waarvan ik er 8 moet slapen ofzo :wink:
GTrene, verknoei het nu niet voor ons. Hendrik weet zelf wel wat hij moet zeggen, joh. :wink:
Ik ga jullie allemaal binnenkort wel opnaaien :mrgreen: :twisted:

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 11 feb 2008, 20:41

Hendrik Kinderman schreef:
Jan Ozephius schreef:
Ik ga jullie allemaal binnenkort wel opnaaien :mrgreen: :twisted:
Nu niet meteen overdrijven, joh.
Ga huiswerk maken! :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 11 feb 2008, 20:52

Ruben schreef:Ik ben ook graag van de partij (voor 4 uur)! Heb vrij kunnen krijgen van nieuwe opdracht. 130i met nieuwe setup en carbone lorraine rc 6 :)

Ik betaal morgen indien iedereen akkoord is :D
Zal iet zo'n probleem zijn denk ik, pay the bill sign the contract and go 8)

trouwens ook RC6? het gekke is als ze koud zijn piepen ze niet, rammelen ook niet en remmen voldoende, echter als ze warm zijn beginnen ze met piepen en ook rammelen :lol: ach rij toch niet zoveel maar wel angstige mensen soms daardoor denken vast dat je zonder remvoering rijd :lol:

Rupie

Bericht door Rupie » 11 feb 2008, 20:57

GTRene schreef:
Ruben schreef:Ik ben ook graag van de partij (voor 4 uur)! Heb vrij kunnen krijgen van nieuwe opdracht. 130i met nieuwe setup en carbone lorraine rc 6 :)

Ik betaal morgen indien iedereen akkoord is :D
Zal iet zo'n probleem zijn denk ik, pay the bill sign the contract and go 8)

trouwens ook RC6? het gekke is als ze koud zijn piepen ze niet, rammelen ook niet en remmen voldoende, echter als ze warm zijn beginnen ze met piepen en ook rammelen :lol: ach rij toch niet zoveel maar wel angstige mensen soms daardoor denken vast dat je zonder remvoering rijd :lol:
Dus je rijdt er nu continue mee? Ik vond het piepen meevallen, alleen bij volledig tot stilstand komen piepten ze echt. Overigens heb ik volgens mij dezelfde blokken als jou eronder zitten, model 4033. Moet het alleen met iets minder vermogen doen :wink:

Maik

Bericht door Maik » 11 feb 2008, 22:07

Bij mijn opeltje piepten de RC06's in het begin verschikkelijk, maar na de eerste circuitdag was dat (gelukkig) een heel stuk minder :idea: Wie weet gaat dat bij jullie straks ook op, iig bij Rene :wink:

Dominique

Bericht door Dominique » 11 feb 2008, 22:22

Ik heb met wat moeite vrij weten te organiseren. Indien het nog kan, zou ik graag nog mee willen doen!
voor 4 uur dan.

Gesloten