[14-02-2008] DF vrijrijden @ CPZ deel III
- Dennis van der Schoot
Doe hier maar even verder,lijkt me makkelijker,Energy schreef:Wat was er nou precies gebeurd Dennis? Je had hem volgens mij net toch?
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... highlight=
- Roel SpeedCars
Geregeld Habib je staat erbij [img:25:18]http://img66.exs.cx/img66/7615/tmbs7ob.gif[/img]
Lijst is ge-update.
Roel.
Lijst is ge-update.
Roel.
- Corvette
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
- Sperdy
Ik heb ook zeker stoelverwarming aan bij deze verwachte Noordpoolse omstandigheden én stem af op Radio 4, J.S. Bach denk ik, Mattheus Passion. Vergeef het me dat ik niet zwaai, wanneer ik jullie voor de derde keer op een ronde zet en jullie zie zwoegen met witte knokkels aan het het stuur. Ik luister op dat moment hoogstwaarschijnlijk naar 'Erbame dich..'. Maar dat laatste doe ik niet, jullie zullen zelf moeten bidden en hopen op een goede afloop.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Hielke
Gewijde muziek drukt het tempo Ferdinand. De petjes draaien veelal bonke bonk muziek (stijl?) en zijn...eh....daar ook ook niet zo snel mee. Mmmmm, stem dan toch maar op Johannes S afFerdinand schreef:Ik heb ook zeker stoelverwarming aan bij deze verwachte Noordpoolse omstandigheden én stem af op Radio 4, J.S. Bach denk ik, Mattheus Passion. Vergeef het me dat ik niet zwaai, wanneer ik jullie voor de derde keer op een ronde zet en jullie zie zwoegen met witte knokkels aan het het stuur. Ik luister op dat moment hoogstwaarschijnlijk naar 'Erbame dich..'. Maar dat laatste doe ik niet, jullie zullen zelf moeten bidden en hopen op een goede afloop.

- Hendrik Kinderman
sorry for off-topic:mario swart schreef:Hendrik Kinderman schreef:Ik zal ff 1 ding zeggen: ik moet op dit moment 3 dagen achter elkaar tot 4 uur naar school, en dus 1 uur fietsen. Dus elke dag na 5 thuis. Dan ook nog ff 's avonds huiswerk en de enorm veel onnodige verslagen en werkstukken maken. Oftewel: als je werkt heb je naast je werk meer vrije tijd5 uur is 5 uur, en dan ben je klaar. that's the difference
dat zijn vakantie tijden!!!! mijn wekker gaat om half 5 en 5 uur de deur uit en om een uur of 7 weer thuis![]()
als ik thuis kom ga ik eerst nog even mijn vader helpen bij het melken, dan is het 7 uur, eten, douchen, huiswerken, en om iets van 9 uur benk een beetje klaar. volgende ochten om 6 uur er weer af...
- GTRene
- Sperdy
Hielke schreef:Gewijde muziek drukt het tempo Ferdinand. De petjes draaien veelal bonke bonk muziek (stijl?) en zijn...eh....daar ook ook niet zo snel mee.

- Hielke
McArthur's Park vind ik dan wel weer top. Zo opzwepend, met een geweldige climax. Wel draaien net voordat je de baan op gaat want anders beland je in de grindbak net wanneer Donna piekt. En ik ben ook van de generatie die wist dat Donna erom bekend stond heel goed te kunnen 'pieken'
Potverdomme zeg, als je het over een wijf met sex appeal hebt.....
Zal er nu wel niet meer uit zien maar dat wil ik ook helemaal niet weten
Geef die Mini nog maar eens lekker de sporen en ga ook even naast Andre zitten. We hebben je later nog nodig als we de twee 135i's naast elkaar willen laten acteren

Geef die Mini nog maar eens lekker de sporen en ga ook even naast Andre zitten. We hebben je later nog nodig als we de twee 135i's naast elkaar willen laten acteren

- DownforceJan
GTrene, verknoei het nu niet voor ons. Hendrik weet zelf wel wat hij moet zeggen, joh.GTRene schreef:laat je niet opnaaien Hendrikje doet het goed, je bent tenminste niet zo'n rotzooimaker of herrie schopper een maak de straat onveilig type met petje zeg maar...dus beter niet overal zo op in gaan
of zeggen van ik geniet van m'n jeugd en vrije tijd per dag zeg 10u waarvan ik er 8 moet slapen ofzo

- Ronnie
- Hendrik Kinderman
Ik ga jullie allemaal binnenkort wel opnaaienJan Ozephius schreef:GTrene, verknoei het nu niet voor ons. Hendrik weet zelf wel wat hij moet zeggen, joh.GTRene schreef:laat je niet opnaaien Hendrikje doet het goed, je bent tenminste niet zo'n rotzooimaker of herrie schopper een maak de straat onveilig type met petje zeg maar...dus beter niet overal zo op in gaan
of zeggen van ik geniet van m'n jeugd en vrije tijd per dag zeg 10u waarvan ik er 8 moet slapen ofzo

- DownforceJan
Nu niet meteen overdrijven, joh.Hendrik Kinderman schreef:Ik ga jullie allemaal binnenkort wel opnaaienJan Ozephius schreef:GTrene, verknoei het nu niet voor ons. Hendrik weet zelf wel wat hij moet zeggen, joh.GTRene schreef:laat je niet opnaaien Hendrikje doet het goed, je bent tenminste niet zo'n rotzooimaker of herrie schopper een maak de straat onveilig type met petje zeg maar...dus beter niet overal zo op in gaan
:twisted:
Ga huiswerk maken!

- GTRene
Zal iet zo'n probleem zijn denk ik, pay the bill sign the contract and go 8)Ruben schreef:Ik ben ook graag van de partij (voor 4 uur)! Heb vrij kunnen krijgen van nieuwe opdracht. 130i met nieuwe setup en carbone lorraine rc 6
Ik betaal morgen indien iedereen akkoord is
trouwens ook RC6? het gekke is als ze koud zijn piepen ze niet, rammelen ook niet en remmen voldoende, echter als ze warm zijn beginnen ze met piepen en ook rammelen

-
Dus je rijdt er nu continue mee? Ik vond het piepen meevallen, alleen bij volledig tot stilstand komen piepten ze echt. Overigens heb ik volgens mij dezelfde blokken als jou eronder zitten, model 4033. Moet het alleen met iets minder vermogen doenGTRene schreef:Zal iet zo'n probleem zijn denk ik, pay the bill sign the contract and go 8)Ruben schreef:Ik ben ook graag van de partij (voor 4 uur)! Heb vrij kunnen krijgen van nieuwe opdracht. 130i met nieuwe setup en carbone lorraine rc 6
Ik betaal morgen indien iedereen akkoord is
trouwens ook RC6? het gekke is als ze koud zijn piepen ze niet, rammelen ook niet en remmen voldoende, echter als ze warm zijn beginnen ze met piepen en ook rammelenach rij toch niet zoveel maar wel angstige mensen soms daardoor denken vast dat je zonder remvoering rijd