Ja, maar dan moet hij weer eerst de DF budgetverdriedubbelaar-troefkaart gaan activeren.Arthur schreef: 08 okt 2024, 01:44 Erik moet gewoon weer terug naar de 1e keuze; een Porsche Boxster.


https://www.autoscout24.nl/aanbod/porsc ... et=unknown
Ja, maar dan moet hij weer eerst de DF budgetverdriedubbelaar-troefkaart gaan activeren.Arthur schreef: 08 okt 2024, 01:44 Erik moet gewoon weer terug naar de 1e keuze; een Porsche Boxster.
Dat heb ik nergens gezegd.JP schreef: 08 okt 2024, 01:42 Het gros van de jonggebruikte Z4 M40 is weer zwart......dat is dan wel weer jammer.
https://www.autoscout24.nl/lst/bmw/z4?a ... tate=N%2CU
Tijdje terug had je nog zo'n gifgele Mini JCW cabrio op de shortlist. Verbaast me nog steeds dat dat blijkbaar, voor dát geld, zo erbarmelijk slecht rijdt.
ErikS schreef: 28 feb 2024, 13:09Proefrit mee gemaakt, maar kolere wat 'n zenuwachtige auto. Dat was de nekslag.JP schreef: 28 feb 2024, 01:27 Wat is er eigenlijk geworden van het idee om een Mini Cooper JCW Cabrio S Works te kopen ?
https://www.autoscout24.nl/aanbod/mini- ... et=unknown
https://www.autoscout24.nl/aanbod/mini- ... et=unknown
https://www.autoscout24.nl/aanbod/mini- ... et=unknown![]()
PoahJP schreef: 08 okt 2024, 01:50 Nee, wij dromen wel mee.....
https://www.autoscout24.nl/aanbod/porsc ... et=unknown
Ah, zenuwachtig was hij wel ja.JP schreef: 08 okt 2024, 09:02 Aha![]()
ErikS schreef: 28 feb 2024, 13:09Proefrit mee gemaakt, maar kolere wat 'n zenuwachtige auto. Dat was de nekslag.JP schreef: 28 feb 2024, 01:27 Wat is er eigenlijk geworden van het idee om een Mini Cooper JCW Cabrio S Works te kopen ?
https://www.autoscout24.nl/aanbod/mini- ... et=unknown
https://www.autoscout24.nl/aanbod/mini- ... et=unknown
https://www.autoscout24.nl/aanbod/mini- ... et=unknown![]()
Gaaf ding! Had niet verwacht dat die überhaupt nieuw te koop zouden staan. De budget verzesvoudiger is zelfs voor DF wat ruig.JP schreef: 08 okt 2024, 01:50 Nee, wij dromen wel mee.....
https://www.autoscout24.nl/aanbod/porsc ... et=unknown
Volgens mij mag je dan wel wat meer dan 3 ton meebrengen voor een exemplaar met 15km.Gijzert schreef: 10 okt 2024, 14:19 Is dit 3 ton geld waard?
Dat zie ik er niet vanaf in ieder geval.
Das Ferrari F8 Tributo territorium.
720 Italiaanse paarden ipv 500 Duitse.....
Als je het over hebt, ja.
Ik deed even een snelle klik op autoweek.Sabberjoch schreef: 10 okt 2024, 14:31Volgens mij mag je dan wel wat meer dan 3 ton meebrengen voor een exemplaar met 15km.Gijzert schreef: 10 okt 2024, 14:19 Is dit 3 ton geld waard?
Dat zie ik er niet vanaf in ieder geval.
Das Ferrari F8 Tributo territorium.
720 Italiaanse paarden ipv 500 Duitse.....
Bruikbaarheid is weer een stuk minder, en running costs zit ook nog wel een verschilletje in.
"vanaf"Gijzert schreef: 10 okt 2024, 15:32 Ik deed even een snelle klik op autoweek.
https://www.autoweek.nl/auto/99654/ferrari-f8-tributo/
305. Dus idd wel wat meer maar nie heel veel.
Dat geloof ik. Maar dan blijf ik erbij dat ik de 300k niet van de Spyder afzie.Sabberjoch schreef: 10 okt 2024, 15:56"vanaf"Gijzert schreef: 10 okt 2024, 15:32 Ik deed even een snelle klik op autoweek.
https://www.autoweek.nl/auto/99654/ferrari-f8-tributo/
305. Dus idd wel wat meer maar nie heel veel.
Die Spyder RS zit knalvol dure opties zoals Weissach. Nieuwe spyder RS is vanaf 266.
Denk dat je bij Ferrari ook voor elke poep en scheet een flinke premium mag neerleggen, staat genoeg gebruikt te koop wat alsnog 4 ton mag opbrengen namelijk.
Voor 40k heb je de eerste jaren onderhoud wel gedekt bij de Spyder![]()
Bekende van me heeft afgelopen week zijn 296 opgehaald, binnenkort in rijden....Robin schreef: 10 okt 2024, 15:00 Bruikbaarheid is beide 'ruk' en running costs met dat soort auto's die amper km's maken? Een very highly strung atmo vs een twinturbo V8?
Niet dat ik meteen een F8 zou kiezen, liever een 296:)
Valt in het echt erg mee, als je een beetje half handig bent.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot], Peter-Paul, sitechris, Thomas H, vester86 en 5 gasten