Ja must see wat mij betreft.

Ja must see wat mij betreft.
Ik vond S1 zeer vermakelijk, S2 moet ik nog aan beginnen.Niels schreef: 28 jan 2023, 12:53 Vanavond de laatste aflevering van de White Lotus S2 kijken. Mag van mij wel een vervolg krijgen. Ik ben niet echt een “serie vreter” maar deze vind ik wel weer leuk. Altijd goed als je nieuwsgierig bent naar de volgende aflevering.
White Lotus dus.
Banshee is absoluut de moeite, erg vermakelijk.
Ik vond hem wel leuk, 2e seizoen iets minder.Tom schreef: 30 jan 2023, 21:49 The Missing, heb drie afleveringen gezien maar het is traag en er gebeurd vrij weinig per aflevering. Veranderd dat nog? Serie heeft wel een hoge imdb score.
Moest wel ff doorbijten de 1e 2 afleveringen. Vooral dat alles 'Arabisch' gesproken is moest ff wennen. Heb hem ff op engels gesproken gehad maar dat is het ook niet, vind ik. Inmiddels seizoen-1 er in 2-3 dagen doorgejaagd. Nu wachten op (kijk)tijd voor de volgende
Ja goed man, de rest is ook top.Arthur schreef: 25 mar 2023, 17:57Moest wel ff doorbijten de 1e 2 afleveringen. Vooral dat alles 'Arabisch' gesproken is moest ff wennen. Heb hem ff op engels gesproken gehad maar dat is het ook niet, vind ik. Inmiddels seizoen-1 er in 2-3 dagen doorgejaagd. Nu wachten op (kijk)tijd voor de volgende![]()
Ook gezien. Leuke serie ja.EvdP schreef: 09 apr 2023, 20:01 Net het eerste seizoen van "The Night Agent" uitgekeken. Prima serie.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot], Thomas H en 5 gasten