Mwah, in de winter voelt een 18/19 anders dan in de zomer natuurlijk. Verwarming staat gewoon aan maar ga niet dik stoken en in mn shirt zitten als je ook minder kunt stoken met een trui aan. Zelfde voor de zomer, heb geeneens airconditioning thuis maar op vakantie als die er wel is gebruiken we die eigenlijk niet, misschien als het een week lang dik boven de 30C is even een uurtje aan ofzo maar liever geen groot verschil tussen binnen/buiten en ik krijg er een droge keel (kop maar in Robin) en droge ogen van.
Auto ook, alleen als het een lange snelwegrit is waarbij ramen op een kier of dak open veel lawaai gaan maken zet ik de AC aan en dan niet ijskoud zodat je een klap in je bek krijgt als je uitstapt maar gewoon op 22/23C zoiets.
Bij jou op kantoor was het toch "warmpjes" 23C Arthur, wat iedereen wilde? En dan is het nu eindelijk zomers warm en moeten ze het weer 19C airco hebben zeker? Hoeveel gas en energie kan je verspillen challenge lijkt het wel als ik het links en rechts hoor soms.