Nee hopelijk niet!

Die zijn verstelbaarMarc Sierra schreef: 03 jul 2018, 21:53 Let er wel op dat als je het binnenste ophangpunt van de voorste draagarm verhoogt en die van de achterste arm niet de anti-dive tijdens remmen minder wordt.
ls4 is lastig. Verkorte krukas, andere bakaansluiting, startmotor op bak ipv motor.
De stw/dtm versie had niet toevallig de platen door het subframe heen steken en was ook aan de bovenzijde vh subframe gelast om de krachten netjes het subframe in te leiden.Djessey schreef: 04 jul 2018, 11:48 Ik heb inspiratie opgedaan uit een origineel STW/dtm subframe met dezelfde insteek, hierbij ontbrak het bovenste dwarsplaatje, en waren de wanden opgemaakt uit 5mm dikte. Ik heb uit voorzorg 6mm genomen, met een dikkere onderplaat.
En als de draagarm dat groene punt zou raken dan komen de velgen voor m'n motorkap heen
VERASSING....
Quote ik gewoon mezelfAndry schreef: 23 jul 2018, 12:27 Gewoon voorzichtig met een zoetvijltlje weghalen. Dus alleen de kras en de as niet in z'n geheel gaan schuren. Wat een gaaf project btwKan je me vertellen of de kopse kant van de plaatjes zijn afgelast of niet?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 20 gasten