Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
- Robin
- Berichten: 55621
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
Tja Robert, ik ben dan op zondag gewoon 'n 'zondagsrijder'. Wat voor haast heb ik als ik een dagje Amsterdam ofzo pak? Nul. Dus rij ik 'binnen de norm' max 10-15 eroverheen op de CC. Halen KIAS/Priussen ed mij in(op zondag met 150-60)
Hoor ik bekenden van me later: We zagen je zondag ook in dat dikke witte BMWtje, terwijl je maar 120 reed, we haalden je nog in blabla.
De goegemeente denkt dat ik overal en altijd 250 knal ofzo?
Wat is dat?
Paar dagen terug, motorfiets met meid achterop, beide naast ons, met handgebaren sprinten op snelweg. Nou ik van 120-150 op koppel. Had ik 'm al lol. Daarna spoot ie weg, natuutrlijk(was 'n R6 ding?) hij was verrast dat ik meteen gas gaf. Klaar, m'n vrouw zei:Begeef je niet in gevaar. Kappe!
Ze had 100% gelijk. Beide op de motor hadden geen motorpak aan....
Doen we niet meer aan mee zegmaar...
Hoor ik bekenden van me later: We zagen je zondag ook in dat dikke witte BMWtje, terwijl je maar 120 reed, we haalden je nog in blabla.
De goegemeente denkt dat ik overal en altijd 250 knal ofzo?
Wat is dat?
Paar dagen terug, motorfiets met meid achterop, beide naast ons, met handgebaren sprinten op snelweg. Nou ik van 120-150 op koppel. Had ik 'm al lol. Daarna spoot ie weg, natuutrlijk(was 'n R6 ding?) hij was verrast dat ik meteen gas gaf. Klaar, m'n vrouw zei:Begeef je niet in gevaar. Kappe!
Ze had 100% gelijk. Beide op de motor hadden geen motorpak aan....
Doen we niet meer aan mee zegmaar...
- romo
- Berichten: 27085
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
Ik herken het uitdagende, daar ben ik al lang klaar mee.
Bij het stoplicht heel veel gas geven en dan als een oude l.l (wat ik in feite ook ben
)wegrijden 
En geen goede kleding op een motor? Dan kan ik alleen maar meewarig met het hoofd schudden......
Bij het stoplicht heel veel gas geven en dan als een oude l.l (wat ik in feite ook ben


En geen goede kleding op een motor? Dan kan ik alleen maar meewarig met het hoofd schudden......
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc 911R
prachtig, veel beter wordt het niet, 500 NA pk's uit een 4.0 boxer op slechts 1370 kg rijklaar, schijnbaar 70 kg lichter dan de GT3 RS
+ handbak.



http://www.autobild.de/bilder/porsche-9 ... html#bild1" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autobild.de/bilder/porsche-9 ... html#bild1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Robin
- Berichten: 55621
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
Hoezeer ik 'n moord zou kunnen doen voor 'n 991 GT3RS heb ik met zo een 911R helemaal niks. Ziet er toch niet uit allemaal, wat een kermis. En dan nog: Die vergeten achterspoiler.


- Robin
- Berichten: 55621
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
Die motor, sound, besturing, weglaten van materiaal, allemaal geweldig hoor, maar verzichten auf eine Klimaanlage ist doch blödsinn, dat zie je ook in 't filmpje. Zelfs 'n F40 had 'n aircon...
En dan zo'n 964RS lusje om de deur te openen, maar ook electrische ramen..geen rolkooi...
Beetje doorgedraaid met dit ding als je 't mij vraagt.
En dan zo'n 964RS lusje om de deur te openen, maar ook electrische ramen..geen rolkooi...
Beetje doorgedraaid met dit ding als je 't mij vraagt.

-
OnlineDownforce Hans
- Berichten: 12611
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
Weet je dat wel zeker dat een f40 airco had, ik dacht namelijk van niet.........
- Robin
- Berichten: 55621
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
Zeker weten Hanz..en niet voor de luxe, het werd superheet in 't passagiersgedeelte met die motor met amper isolatie etc achter je. Ik herinner me de Clio V6 II waar André en ik mee reden, idem...Downforce Hans schreef:Weet je dat wel zeker dat een f40 airco had, ik dacht namelijk van niet.........
http://www.eurospares.co.uk/parts/ferrari/f40" onclick="window.open(this.href);return false;
Wiki:
Body and interior[edit]
The body was an entirely new design by Pininfarina featuring panels made of kevlar, carbon fiber, and aluminum for strength and low weight, and intense aerodynamic testing was employed. Weight was further minimized through the use of a plastic windshield and windows. The cars did have air conditioning but had no sound system, door handles, glove box, leather trim, carpets, or door panels. The first 50 cars produced had sliding Lexan windows, while later cars were fitted with wind down windows.[9]
-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
Dat gevoel krijg ik ook. Mooie visie achter de auto, maar de uitvoering hinkt op twee gedachten...Robin schreef:Die motor, sound, besturing, weglaten van materiaal, allemaal geweldig hoor, maar verzichten auf eine Klimaanlage ist doch blödsinn, dat zie je ook in 't filmpje. Zelfs 'n F40 had 'n aircon...
En dan zo'n 964RS lusje om de deur te openen, maar ook electrische ramen..geen rolkooi...
Beetje doorgedraaid met dit ding als je 't mij vraagt.
Porsche lief aankijken, zak geld meenemen en vragen om deze handbak in de GT3RS te leveren...
Zal ook wel gebeuren verwacht ik. In beperkte oplage en flinke meerprijs. De 911GT3RSR is geboren...

-
Onlinetomgtr
- Berichten: 10902
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
- Locatie: Zuid Holland
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
Het zal wel aan mij liggen maar als ik een tijdje naar dat filmpje kijk denk ik steeds, wat is PDK veel beter. Handjes aan het stuur en gaan. In auto instelling heb ik PDK nog nooit kunnen betrappen op iets wat ik niet in gedachten had. Begin zelfs met Macboy eens te worden dat DCT serieus minder is. Ik snap de charme van handbak hoor. In een Peugeot 106 rally. Maar een auto die zo serieus goed is als een GT3 wil je toch geen bak die je afleidt en je langzamer doet rijden?
- Robin
- Berichten: 55621
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
tomgtr schreef:Het zal wel aan mij liggen maar als ik een tijdje naar dat filmpje kijk denk ik steeds, wat is PDK veel beter. Handjes aan het stuur en gaan. In auto instelling heb ik PDK nog nooit kunnen betrappen op iets wat ik niet in gedachten had. Begin zelfs met Macboy eens te worden dat DCT serieus minder is. Ik snap de charme van handbak hoor. In een Peugeot 106 rally. Maar een auto die zo serieus goed is als een GT3 wil je toch geen bak die je afleidt en je langzamer doet rijden?
M2 DCT in Sport(+)= instant op en terugschakelen, geen delay. Niks. Ook niet klik, schakel, nee simultaan...en anders geloof je 't niet... comfortmodus, 1 sec delay echt traag... Maar een handbak is denk ik overrated in het huidig snelle/supercar segment.
(In M2=DCT is leukste gadget naast MPE imho)
[/offtopic]
-
Onlinetomgtr
- Berichten: 10902
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
- Locatie: Zuid Holland
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
Ja met je eens in manual mode Robin, niks mis met DCT, maar PDK is in auto mode zo ontzettend goed dat je na wat spelen in manual mode al gauw geneigd bent om hem terug in auto mode te zetten omdat het zo goed rijdt. Kom maar een keer buurten als je in Vlaardingen zit. Via Holy en midden delfland zit je in paar minuten bij mij.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
bij 500 pk in een relatief lichte auto lijkt me PDK wel prettig en sneller
maaaar.... een fijn en prettig schakelende handbak, mag dan wat tijd kosten, echter qua emotie wel leuker, als snelle rondetijden en of 1/4 mile op de strip oid minder belangrijk zijn

maaaar.... een fijn en prettig schakelende handbak, mag dan wat tijd kosten, echter qua emotie wel leuker, als snelle rondetijden en of 1/4 mile op de strip oid minder belangrijk zijn

- romo
- Berichten: 27085
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
tomgtr schreef:Het zal wel aan mij liggen maar als ik een tijdje naar dat filmpje kijk denk ik steeds, wat is PDK veel beter. Handjes aan het stuur en gaan. In auto instelling heb ik PDK nog nooit kunnen betrappen op iets wat ik niet in gedachten had. Begin zelfs met Macboy eens te worden dat DCT serieus minder is. Ik snap de charme van handbak hoor. In een Peugeot 106 rally. Maar een auto die zo serieus goed is als een GT3 wil je toch geen bak die je afleidt en je langzamer doet rijden?
Dat dus!
De PDK, vooral auto mode, is veel intuïtiever dan de DCT, niet vervelend bedoeld maar realiteit!!
Mooi dat het ook jouw ervaring is Tom!!
- Robin
- Berichten: 55621
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
Ik ken de omgeving nu 'n beetje:)tomgtr schreef:Ja met je eens in manual mode Robin, niks mis met DCT, maar PDK is in auto mode zo ontzettend goed dat je na wat spelen in manual mode al gauw geneigd bent om hem terug in auto mode te zetten omdat het zo goed rijdt. Kom maar een keer buurten als je in Vlaardingen zit. Via Holy en midden delfland zit je in paar minuten bij mij.
Rij trouwens nooit in automode, niet bij 't starten tot aan weetikveel. Alleen maar flipperen manueel. Ik vind helemaal mooi.
In Sportauto 7 die net/straks uit is de test tussen M4GTS DCT vs GT3PDK 991. Was 'n filmpje op Hockenheim Short. Daar is 'n handbak voor beide niet meer van deze tijd zoals ik 't zeg. Maar mooi is 't wel bij de klassieke karren natuurlijk!!!
- Robin
- Berichten: 55621
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
DCT in comfort mode in automode is inderdaad niet automaatwaardig, hij schakelt soms niet eens op lol.... En
MAAR als je sportief bezig bent...manual en sportplus. Fenomenaal. Jekyll & Hyde.
Maarja de M2 DCT is een afgeleide van het gecompliceerdere DCT in de M3/4. Dan moet je 'm wél in de juiste zetten. Bij M2 is dat piece of cake want niks mogelijk:)
MAAR als je sportief bezig bent...manual en sportplus. Fenomenaal. Jekyll & Hyde.
Maarja de M2 DCT is een afgeleide van het gecompliceerdere DCT in de M3/4. Dan moet je 'm wél in de juiste zetten. Bij M2 is dat piece of cake want niks mogelijk:)
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
PORSCHE 911 CARRERA S (991.2) IM SUPERTEST
Ohne Turboloch so schnell wie der 911 GT3
1.09,6 Minuten! Noch einmal ganz langsam die Hockenheim-Rundenzeit auf der Zunge zergehen lassen: eine Minute und neun Komma sechs Sekunden. Der neue 911 Carrera S (991.2) ist wieder einmal nicht nur Klassenbester, sondern überspringt gleich ein ganzes Sportwagensegment. Beim Blick in die Bestenliste von Hockenheim schüttelt man ungläubig den Kopf angesichts des Kunststücks, das dem Elfer da gelungen ist – Porsche 997 GT3 RS 3.8, Porsche 991 GT3: beide 1.09,6 min, Porsche 997 GT2: 1.09,7 min. Fast hätte es sogar den legendären Porsche 997 GT3 RS 4.0 (1.09,5 min) erwischt.
das rap.Lohn der engagierten Arbeit im Grenzbereich: eine zehn Sekunden (!) schnellere Rundenzeit als beim Saugmotor-Vorgänger. Mit 7.34 Minuten lässt der Elfer auch Sportler aus einer vermeintlich höheren Liga alt aussehen. Auch hier lohnt sich ein Blick in die Bestenliste: LexusGünstige Leasingangebote finden Sie hier LFA Nürburgring Edition, Porsche 991.1 Turbo S, Audi R8 GT alle 7.34 min, Mercedes SLS AMG Black Series, McLaren 650S beide 7:35 min und Nissan GT-R 7:36 min. Wir hatten es ja eigentlich nicht anders erwartet, aber der Carrera S hat es mal wieder geschafft, uns sprachlos zu machen.
http://www.auto-motor-und-sport.de/supe ... ntent=html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Robin
- Berichten: 55621
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
En emotieloos te groot en GT achtig als je Christian Gebhard's relaas mag geloven. Snel en fun zijn 2 verschillende zaken. Je bent met 'n TGV ook sneller in Parijs dan met een F12TDF:)
-
OnlineDownforce Hans
- Berichten: 12611
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
Waar rij jij dan zo hard en intensief dat je die pook niet meer beet kunt pakken?tomgtr schreef:Het zal wel aan mij liggen maar als ik een tijdje naar dat filmpje kijk denk ik steeds, wat is PDK veel beter. Handjes aan het stuur en gaan. In auto instelling heb ik PDK nog nooit kunnen betrappen op iets wat ik niet in gedachten had. Begin zelfs met Macboy eens te worden dat DCT serieus minder is. Ik snap de charme van handbak hoor. In een Peugeot 106 rally. Maar een auto die zo serieus goed is als een GT3 wil je toch geen bak die je afleidt en je langzamer doet rijden?
Op het circuit wanneer je volle polle gaat kan ik me er iets bij voorstellen maar gewoon voor de fun gaat dat echt niet op.
Ik heb met Ben zijn GTR gereden en vond het leuk hoor beetje flipperen en auto tussengas maar ik zou dat toch snel zat zijn.
Je zit alleen nog maar te sturen en verder niks, wat een beetje saai is.
Niks leukers dan zelf harken in die bak met tussengas en weet ik veel nog meer.......
- Robin
- Berichten: 55621
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
Dat dacht ik ook altijd Hanz, geloof me, maar anno 2016 en 't flipperen icm bokkig gedrag en snelheid heeft 't een vorm van positieve emotie wat ik niet had verwacht. Ik ben geen aartsharker en wel fan van GT3RS/488/F12:)Downforce Hans schreef:Waar rij jij dan zo hard en intensief dat je die pook niet meer beet kunt pakken?tomgtr schreef:Het zal wel aan mij liggen maar als ik een tijdje naar dat filmpje kijk denk ik steeds, wat is PDK veel beter. Handjes aan het stuur en gaan. In auto instelling heb ik PDK nog nooit kunnen betrappen op iets wat ik niet in gedachten had. Begin zelfs met Macboy eens te worden dat DCT serieus minder is. Ik snap de charme van handbak hoor. In een Peugeot 106 rally. Maar een auto die zo serieus goed is als een GT3 wil je toch geen bak die je afleidt en je langzamer doet rijden?
Op het circuit wanneer je volle polle gaat kan ik me er iets bij voorstellen maar gewoon voor de fun gaat dat echt niet op.
Ik heb met Ben zijn GTR gereden en vond het leuk hoor beetje flipperen en auto tussengas maar ik zou dat toch snel zat zijn.
Je zit alleen nog maar te sturen en verder niks, wat een beetje saai is.
Niks leukers dan zelf harken in die bak met tussengas en weet ik veel nog meer.......
-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
Dus een 991.2 C2 is even snel als een 991.1 Turbo S op de Nordschleife?
Wat voor "mechanische doping" hebben ze die auto gegeven?
Wat voor "mechanische doping" hebben ze die auto gegeven?

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
die S versie idd, maar heeft ook 420pk en tegenwoordig turbo dacht ik.
die oude kon je nog leuk met 3.8 en ook in S versie iets van 420<>430pk daar wel NA
die oude kon je nog leuk met 3.8 en ook in S versie iets van 420<>430pk daar wel NA
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
Wat mij betreft is de 911R in een paar opzichten inderdaad hinken op meerdere gedachten.
- Buitenkant kan mij ook niet bekoren, maar die strepen kun je weglaten of weghalen neem ik aan.
- Binnenkant zonder airco en nav slaat compleet nergens op. Het is juist een auto die je pakt om naar Italië te rijden of Schotland. Dan wil je gewoon airco hebben en niet met de TomTom voor lul staan. Het was immers geen hardcore model maar de ultieme rijdersauto voor op de weg. Niet zweten en weten waar je heen moet lijkt me dan wel zo handig.
- Ook die afwijkende kleur bruin van die stoelen vind ik niet om aan te zien. Of is dat oogbedrog ?
Voor het overige natuurlijk hartstikke porno. Geen PDK vind ik briljant maar ik snap niet dat de Porsche strategie niet gewoon is altijd handbak/PDK naar keuze. En klaar. Geld zat voor dat soort ontwikkelingskosten.
Verder blijft het leuk om te zien hoe enthousiast Robin is over zijn DelayCT. Ik zeg snel die M2 DCT uitproberen en dan weten we of het aan de knopjes lag of niet.
Wel goed dat je hem steeds in manual rijdt. Dat heb ik ook steeds gedaan. Met zon flipperbak wil je gewoon flipperen. Altijd. Behalve in de file misschien. Ik snap al die gasten niet die de PDK/DCT alleen in automaat modus rijden. Ouwe lullen gewoon.
- Buitenkant kan mij ook niet bekoren, maar die strepen kun je weglaten of weghalen neem ik aan.
- Binnenkant zonder airco en nav slaat compleet nergens op. Het is juist een auto die je pakt om naar Italië te rijden of Schotland. Dan wil je gewoon airco hebben en niet met de TomTom voor lul staan. Het was immers geen hardcore model maar de ultieme rijdersauto voor op de weg. Niet zweten en weten waar je heen moet lijkt me dan wel zo handig.
- Ook die afwijkende kleur bruin van die stoelen vind ik niet om aan te zien. Of is dat oogbedrog ?
Voor het overige natuurlijk hartstikke porno. Geen PDK vind ik briljant maar ik snap niet dat de Porsche strategie niet gewoon is altijd handbak/PDK naar keuze. En klaar. Geld zat voor dat soort ontwikkelingskosten.
Verder blijft het leuk om te zien hoe enthousiast Robin is over zijn DelayCT. Ik zeg snel die M2 DCT uitproberen en dan weten we of het aan de knopjes lag of niet.
Wel goed dat je hem steeds in manual rijdt. Dat heb ik ook steeds gedaan. Met zon flipperbak wil je gewoon flipperen. Altijd. Behalve in de file misschien. Ik snap al die gasten niet die de PDK/DCT alleen in automaat modus rijden. Ouwe lullen gewoon.
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
Airco heel misschien, maar dat boeit me niet. Zonder airco red ik me prima.Macboy schreef:- Binnenkant zonder airco en nav slaat compleet nergens op. Het is juist een auto die je pakt om naar Italië te rijden of Schotland. Dan wil je gewoon airco hebben en niet met de TomTom voor lul staan. Het was immers geen hardcore model maar de ultieme rijdersauto voor op de weg. Niet zweten en weten waar je heen moet lijkt me dan wel zo handig.
Wat de navi betreft, dat hoef je helemaal niet te hebben. Voor de simpele grote wegen volstaat van tevoren even op een kaart kijken en voor de absoluut gave wegen ben je beter af met een voor te programmeren Garmin zodat je op waypoints exact zo rijdt als je zou willen.
-
- Berichten: 22348
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Porsche 911 type 991.2 Carrera, Turbo, Targa, etc
Volgens mij zijn airco en navigatie gewoon opties á 0 euro. Geen reden om daarover te klagen, vind het juist mooi... kun je de auto krijgen zoals je wilt. Elektrische ramen hebben ze bij Lotus ook, schijnt dat zo'n motortje minder weegt dan het mechanisme om met de hand te doen. Handbak is top.
Ik vind 'm top. Alleen grijs met rode strepen zou niet m'n keus zijn. Vind ik wit beter. Strepen wellicht ook achterwege laten. En zonder achterspoiler vind ik wel wat hebben. Als het qua aërodynamica niet uitmaakt, waarom dan zo'n ding erop. Als het alleen show is hoeft het voor mij niet, het moet wel functioneel zijn.
Ik vind 'm top. Alleen grijs met rode strepen zou niet m'n keus zijn. Vind ik wit beter. Strepen wellicht ook achterwege laten. En zonder achterspoiler vind ik wel wat hebben. Als het qua aërodynamica niet uitmaakt, waarom dan zo'n ding erop. Als het alleen show is hoeft het voor mij niet, het moet wel functioneel zijn.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Cazzo46, Edwin de Haas, Joost H., Peter-Paul en 4 gasten