Als er nog een M2 komt, dan kan het offerfeest beginnen, beetje herhaling van 1M topic.

11 jaar en gewoon nog steeds mooierdvh schreef:Ik blijf erbij.
Het is een hondslelijk ding. Zeker als je hem naast een CSL zet..
Pas maar op, straks krijg je 'n ban:)Booooh schreef:Doe mij maar een 1M...
Zet een knap setje remmen en semi's op de CSL en ze zijn weer gelijk..Hielke schreef:CSL is zo verschrikkelijk overrated. Ik heb nooit goed begrepen wat die prijs van 120.000 euro rechtvaardigde.
Zet een knap onderstel en semi's onder die 235i en de slachtpartij is compleet.
Met 386(?) krukas pk en 263 aan de wielen (?)Robin Hartog schreef:Zag dit op Facebook voorbij komen. Beste waardes voor zo'n M235i!
Laat even weten, ben nu ook wel nieuwsgierig geworden.Erik K. schreef:Zou erg veel zijn ja, ik heb Franz Simon de poster van de foto om uitleg gevraagd
Meer verlies door automaat ipv handbak ofzo!?Robin schreef:...Dat is een enorm percentage verlies, wat volgens mij 15% (in 't algemeen) is.
Dit is meer dan 30%. dat kan toch niet?
Of lees ik't verkeerd?
Lijkt me sterk, de automaat is sneller.......MParallel schreef:Meer verlies door automaat ipv handbak ofzo!?Robin schreef:...Dat is een enorm percentage verlies, wat volgens mij 15% (in 't algemeen) is.
Dit is meer dan 30%. dat kan toch niet?
Of lees ik't verkeerd?
Dit bedoel ik.Erik K. schreef:Als een automaat zoveel meer verliezen (2x zoveel) zou geven, dan kan het nooit zo zijn dat eenzelfde auto sneller accelereert dan 1 met handbak. Ondanks dat de overbrengingen (iets)gunstiger zijn van de automaat en de automaat wat sneller schakelt.
Rico zou nog wel eens door kunnen gaan voor de kuhlkast.Riceaux schreef:Denk dat het veroorzaakt wordt doordat je een automaat niet uit de versnelling kan halen bij het af laten rollen. Bij een handbak trap je de koppeling in wanneer je de p-drag wil meten. Bij een automaat blijft ie in de versnelling staan waardoor de weerstand uiteraard veel groter is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten