Knot schreef:Vind eigenlijk dat je als herr director je merk trouw moet blijven...
Het is op zijn minst ietwat merkwaardig idd............

Knot schreef:Vind eigenlijk dat je als herr director je merk trouw moet blijven...
Das waar. Misschien de volgende keer niet melden dat het de auto van de directeur isRobin schreef:
In de showroom staan vaak genoeg Astons, Lambos, Feraris en Porkers. Is toch leuk dat hij ook liefhebber is?
Je kan natuurlijk ook een seat kopen en er rwd van makenAndre schreef:Als het toch engels en ford moet zijn. Dan shop ik voor dat geld liever bij M-Sport:)
Heb ik nu een Deja-vu of heb je dit al een paar keer eerder geschreven?Andre schreef:Ik koop helemaal niks ben wel klaar met die extreme auto afschrijvingen. . De 1M is super vermaak me er top mee. Lekker doorrijden en genieten met wat je hebt.
Is gewoon sluikreclame voor de 1MDownforce Hans schreef:Heb ik nu een Deja-vu of heb je dit al een paar keer eerder geschreven?Andre schreef:Ik koop helemaal niks ben wel klaar met die extreme auto afschrijvingen. . De 1M is super vermaak me er top mee. Lekker doorrijden en genieten met wat je hebt.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Hans44, Martijn 327i, maurizio, Rogerb, Will F. en 7 gasten