BMW M135i
-
Re: BMW M135i
Gefeliciteerd met de aanschaf.
Hoewel ik de 1-serie ook lelijk vind, vind ik de M135i wel heel erg gaaf. Ik had een offerte met x-drive laten maken en met adaptief M-onderstel en Navi professional kwam ik op 68k uit. Dat was wel even schrikken. Eerst maar eens rijden.
Hoewel ik de 1-serie ook lelijk vind, vind ik de M135i wel heel erg gaaf. Ik had een offerte met x-drive laten maken en met adaptief M-onderstel en Navi professional kwam ik op 68k uit. Dat was wel even schrikken. Eerst maar eens rijden.
Laatst gewijzigd door Rnd op 14 nov 2012, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- Robin_NL
Thanx mensen.
Michelin Pilot Super Sport banden inderdaad. High Grip. Misschien minder op nat, maar dat zien we dan wel weer
Ik heb ook het adaptieve onderstel gekozen: Macboy let je op!? Gooi die HK audio sonic peppi en kokki speakershit en die bagagenetjes voor op de achterbank en bekerhoudershit eruit en ga voor dat adaptieve onderstel: Dat is werelds. Comfort is al top , hoor CH maar: 844,- euro. Op m'n huidige is dat één van de weinige dingen waar ik wel gek mee ben.
Michelin Pilot Super Sport banden inderdaad. High Grip. Misschien minder op nat, maar dat zien we dan wel weer
Ik heb ook het adaptieve onderstel gekozen: Macboy let je op!? Gooi die HK audio sonic peppi en kokki speakershit en die bagagenetjes voor op de achterbank en bekerhoudershit eruit en ga voor dat adaptieve onderstel: Dat is werelds. Comfort is al top , hoor CH maar: 844,- euro. Op m'n huidige is dat één van de weinige dingen waar ik wel gek mee ben.
-
Leuk Robin!
Veel plezier ermee. Lijkt me een wereldauto!
Veel plezier ermee. Lijkt me een wereldauto!
-
Mooi ding, gefeliciteerd.
BMW product marketing snapt er niets van. Die verwachten 1->3->5 -serie ipv andersom
BMW product marketing snapt er niets van. Die verwachten 1->3->5 -serie ipv andersom

- Robin_NL
Fok BMW product marketing!
Ik had de emails gisteravond al klaar naar BMW NL en BMW AG. Ik was lichtelijk geirriteerd(understatement) betr de gang van zaken die nu opgelost is.
Hoe mooi een 3/5/7 etc zijn, dat weet ik.
Prachtmodellen,lompe bende! maar in deze tijden van crisis en dat je met steeds groter wordende auto's (elk merk) amper meer je kont kunt keren in 'n willekeurige binnenstad plus die prijzen, heb ik van de nood 'n deugd gemaakt. Met goed gevolg en de nodige Kopfschmerzen van beide kanten. Da's Engels voor Dolor de Cabeza.
Dit Duits Bratwursten und Jägermeister forum mag ivm alle commotie(1M/BMW Golf VII en nu de 135) wel veranderd worden in 'Kopfschmerzen und Standheizung'
Ik had de emails gisteravond al klaar naar BMW NL en BMW AG. Ik was lichtelijk geirriteerd(understatement) betr de gang van zaken die nu opgelost is.

Hoe mooi een 3/5/7 etc zijn, dat weet ik.
Prachtmodellen,lompe bende! maar in deze tijden van crisis en dat je met steeds groter wordende auto's (elk merk) amper meer je kont kunt keren in 'n willekeurige binnenstad plus die prijzen, heb ik van de nood 'n deugd gemaakt. Met goed gevolg en de nodige Kopfschmerzen van beide kanten. Da's Engels voor Dolor de Cabeza.
Dit Duits Bratwursten und Jägermeister forum mag ivm alle commotie(1M/BMW Golf VII en nu de 135) wel veranderd worden in 'Kopfschmerzen und Standheizung'
- RVV
Staat er eentje bij de Beier? Moet er morgenvroeg om half negen zijn (werkplaats).
- Hielke
Jezus ja Robin, je had anno nu al 7 serie moeten rijden man! Het is echt wel crisis.Joost H. schreef:Mooi ding, gefeliciteerd.
Die marketeers bij BMW liggen op deze manier straks helemaal in de stress

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dn_kbcXc33g&feature=fvst[/youtube]
- Macboy
Arnoud 68k schrikken ? Waarom kruis je dan niet wat minder aan ? 60k moet prima lukken zoals je ziet.
Dat adaptieve onderstel is niks voor mij. Meestal amper verschil tussen comfort en sport. Bovendien zou ik altijd in sport modus rijden dus nee, gewoon geld besparen denk ik dan.
Dat adaptieve onderstel is niks voor mij. Meestal amper verschil tussen comfort en sport. Bovendien zou ik altijd in sport modus rijden dus nee, gewoon geld besparen denk ik dan.
-
OnlineLuco
Eigenlijk gaan die prijzen van auto's ook nergens meer over he.
En dan zeuren we over de huizenprijzen
En dan zeuren we over de huizenprijzen

- Sperdy
Het wachten is op de eerste vergelijkende testErikS schreef:1M of 135M zal toch niet zo heel gek veel uitmaken?!
lijkt me sterk.

- Robin_NL
Repost, maar wel geinig. De witte 3 deurs(mooiachtig ding) wordt bereden door 'n mooi ding.
De blauwe 5 deurs is voor 't haantje blijkbaar.

De blauwe 5 deurs is voor 't haantje blijkbaar.

- Downforce Hans
Wat ben je vroeg man.........kan je niet slapen door je aankoop?
- Robin_NL
Volgens mij was 't hier kwart voor acht ofzo Hans. Vroeg is 1400 voor Christus.Downforce Hans schreef:Wat ben je vroeg man.........kan je niet slapen door je aankoop?

Anyway, over Christus gesproken. God saw that it good was. Sideways? No worries:
- Robin Hartog
Die gaat lekker dwars idd zo. 

-
Onlinetomgtr
Gefeliciteerd Robin. Zal een geweldige auto zijn om mee te rijden. Gewoon een geweldige hot hatch. Misschien niet moeders mooiste, maar het is niet alsof de concurentie design wonders zijn. Hot hatch koop je om hoe hij rijdt, en bovendien heeft dit ding een luxe en kwaliteit waar de rest niet aan kan tippen. Hoop dat je er meer lol van hebt dan van de 335.
- Robin_NL
@Tom dat hoop ik ook.
Deze laat nog even ook 'n witte 5 deurs zien tussendoor.
- Arthur
- Auto: Nr.51
De vraag die bij mij nu op komt; gaat die dealer nu ook nog wat aan die 335i doen, qua olieverbruik?
Zou lekker zijn straks... Denk je een leuke 335i met een 25kk erop te kopen van een jaar oud voor een dito prijs, krijg je een olieboot. Heb ik met de Audi A4 nu ook en dealer en importeur geven niet thuis... Nu is dat een leasewagen, dus alleen ergernis en geen financiële pijn. Maar je zult er straks je prive centjes instoppen. Ben je mooi klaar mee dan!
Zou lekker zijn straks... Denk je een leuke 335i met een 25kk erop te kopen van een jaar oud voor een dito prijs, krijg je een olieboot. Heb ik met de Audi A4 nu ook en dealer en importeur geven niet thuis... Nu is dat een leasewagen, dus alleen ergernis en geen financiële pijn. Maar je zult er straks je prive centjes instoppen. Ben je mooi klaar mee dan!
- Petrolhead Tom
Gefeliciteerd Robin!
- Robin_NL
@Arthur, ik snap je bezorgdheid, maar mij werd verteld dat dat nu de zorg is van de dealer/BMW NL en niet meer van mij. Zit wat in.
Ik vind een liter olie op bijna elke 3000km veel teveel en heeft niks met inrijden te maken, want ik heb diezelfde motoren al vaker nieuw gehad. Maar men vond dat in de wp niet abnormaal. Prima dan.
Anyway. Lees nu de papieren Autoweek. Die witte driedeurs M 135i zat op 71k euro. Hallo.
Ik vind een liter olie op bijna elke 3000km veel teveel en heeft niks met inrijden te maken, want ik heb diezelfde motoren al vaker nieuw gehad. Maar men vond dat in de wp niet abnormaal. Prima dan.
Anyway. Lees nu de papieren Autoweek. Die witte driedeurs M 135i zat op 71k euro. Hallo.

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Heeft die M135i dezelfde motor als de 335i?
- Robin_NL
Bijna. Ze heten beide N55. Maar de 135 heeft 'n versterkte(ander staal?) krukas bijvoorbeeld en versterkte/verbeterde koeling, plus wat meer power. Uitlaatsysteem is ook anders(sound) . Verder weet ik de verschillen even niet. Iemand?Wouter81 schreef:Heeft die M135i dezelfde motor als de 335i?
Het 135 blok heet N55HP en zit ook in de 640i met hetzelfde vermogen.
Al moet ik zeggen dat de 335i ook 'n topsound heeft. Ik denk dat dit 20% lekkerder klinkt.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Okee. Bedoel dit ook omdat je met het vorige (huidige) blok olieproblemen hebt. Zou sneu zijn als je dat ook met die M135i weer zou krijgen.
- Downforce Hans
Ik denk wel dat de kans groot is.....................................want na de e38 is er eigenlijk niks goed meer uit die duitse schuur gekomenWouter81 schreef:Okee. Bedoel dit ook omdat je met het vorige (huidige) blok olieproblemen hebt. Zou sneu zijn als je dat ook met die M135i weer zou krijgen.

- Downforce Hans
Robin_NL schreef:@Tom dat hoop ik ook.
Nou, een filmpje van kabouter plop is spannender..............

- dvh
Vind dat stoffen interieur mooier als leder !
Veel meer detail. En zeker als het nieuw is, gewoon fijn.
Veel meer detail. En zeker als het nieuw is, gewoon fijn.