Ook mooi om verschil te zien tussen Laurens en mij... ik ging wel even aan de kant en van het gas af maar een leeggetrokken auto op 888's gript toch ff stukken beter!
Eerst keek hij niet goed en reed hij me bijna van de baan, maar dat kan gebeuren, no hard feelings.Wiebe GT schreef:Dat is EricT, een maat van mij. Rijdt zeker niet onverdienstelijk. Had z'n racer nog niet klaar, dan dus maar met de aangepaste straatversie op pad. Heb je beelden van hem dan Hans? Volgens mij heeft hij een tijdje achter je gereden...enne...gezien de camera achter op je auto.....Hielke schreef:Kon je 'm niet bijhouden dan?Downforce Hans schreef:Wie was eigenlijk die jongen die met die rode 205 gti reed?![]()
Die knaap wist het gas wel te vinden in ieder geval.
En wat versta je dan onder een BBK? Vallen Wilwood 6-pots remmen daar ook onder?[/quotGoedemans schreef:Reind schreef:Met de Aprisco´s rijden we het hele seizoen op remmen met standaard afgemetingen. Ik rij zelf met Ate schijven icm Hawk HT10. En wij mishandelen de boel behoorlijk. Met de Aprisco´s word niet bepaald zachtzinnig gereden. Maar ik heb nooit echte problemen gehad met deze standaard remmen en snap dan ook niet dat iedereen zwaar investeerd in BBK. Kijk, een race opgebouwde M3 is een ander verhaal maar alles daaronder is een BBK in mijn ogen een onzinnige investering.
Ik daag iedereen uit met een BBK om mij uit te remmen voor Tarzan, Haarbocht, Veenslang, GT etc. Kwartje dat het niet lukt.
Ik hou wel van een uitdaging. Binnenkort op Zandvoort bij de Tarzan? :twisted:Reind schreef:En wat versta je dan onder een BBK? Vallen Wilwood 6-pots remmen daar ook onder?[/quotGoedemans schreef:Reind schreef:Met de Aprisco´s rijden we het hele seizoen op remmen met standaard afgemetingen. Ik rij zelf met Ate schijven icm Hawk HT10. En wij mishandelen de boel behoorlijk. Met de Aprisco´s word niet bepaald zachtzinnig gereden. Maar ik heb nooit echte problemen gehad met deze standaard remmen en snap dan ook niet dat iedereen zwaar investeerd in BBK. Kijk, een race opgebouwde M3 is een ander verhaal maar alles daaronder is een BBK in mijn ogen een onzinnige investering.
Ik daag iedereen uit met een BBK om mij uit te remmen voor Tarzan, Haarbocht, Veenslang, GT etc. Kwartje dat het niet lukt.
Alles wat groter is dan de standaard.
Welk programma gebruik je daarvoor Andre?Andre schreef:Onboard filmpje van de GT3 met picture in picture komt er aan. Hij is aan het uploaden.
Het wachten waard. Mooie video!Andre schreef:Final cut express
Hier is ie!!!
As promisedWiebe GT schreef:Dat is EricT, een maat van mij. Rijdt zeker niet onverdienstelijk. Had z'n racer nog niet klaar, dan dus maar met de aangepaste straatversie op pad. Heb je beelden van hem dan Hans? Volgens mij heeft hij een tijdje achter je gereden...enne...gezien de camera achter op je auto.....Hielke schreef:Kon je 'm niet bijhouden dan?Downforce Hans schreef:Wie was eigenlijk die jongen die met die rode 205 gti reed?![]()
Die knaap wist het gas wel te vinden in ieder geval.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten