Ziek ..... Nieuw leven!
-
Re: Ziek.........................Slecht nieuws.....
Heel veel plezier Rico. Top van DF en andere initiatiefnemers.
- Geert.
Dat wordt net als vorige keer weer een topavond en topdag!
Nog meer Rico's
Dit zijn de dingen die een platform als DF en de mensen betrokken bij alles er omheen maken tot een uniek geheel... ik ga nu even mijn kat knuffelen want moet even de golf van liefde kwijt

Dit zijn de dingen die een platform als DF en de mensen betrokken bij alles er omheen maken tot een uniek geheel... ik ga nu even mijn kat knuffelen want moet even de golf van liefde kwijt

- duifjes.com
Riceaux schreef:Wooow, ik word hier even helemaal stil van. Echt super bedankt!!!!!RVV schreef:Rico 21-6 ga je mee naar de ring we hebben een BMW 325i trackday auto voor je geregeld (en slaapplaats maar dat wist je al). Ga je lekker de hele dag rondjes rijden inclusief instructie van een (ex) DSC coureur
![]()
- Snipe
Kan iemand voor die kat ook even iets leuks regelen?Geert. schreef:Dat wordt net als vorige keer weer een topavond en topdag!![]()
Nog meer Rico's
![]()

- ///Joost
Echt te gek. Super initiatief!!!
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Top Actie mannen en Rico natuurlijk erg veel sterkte in deze tijden.
We zien je op de ring!
We zien je op de ring!
- Peric
Super van DF!
Heel veel plezier volgende week Rico. :strong:
Heel veel plezier volgende week Rico. :strong:
-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Super initiatief heren!
Word je toch stil van
Word je toch stil van

- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Echt top dat dit zo spontaan geregeld wordt vanuit dit forum!
Veel plezier alvast Rico!
Veel plezier alvast Rico!
- michaelvg
Gaaf dat zoiets geregeld word !! Geniet er van Rico! 

- Tristan
Het is je gegund, Rico!
Veel plezier.
Veel plezier.
-
We leven allemaal mee en dat komt mooi tot uiting met zo´n actie! heel veel plezier! geniet van je dag!!
we are df
we are df
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Hulde voor DF! Geniet ervan Rico!
- PjV
Klopt die datum wel, 21-6 is toch Spa en 22-6 de Ring?RVV schreef:Rico 21-6 ga je mee naar de ring we hebben een BMW 325i trackday auto voor je geregeld (en slaapplaats maar dat wist je al). Ga je lekker de hele dag rondjes rijden inclusief instructie van een (ex) DSC coureur
![]()
-
RVV schreef:Rico 21-6 ga je mee naar de ring we hebben een BMW 325i trackday auto voor je geregeld (en slaapplaats maar dat wist je al). Ga je lekker de hele dag rondjes rijden inclusief instructie van een (ex) DSC coureur
![]()

- GTRene
idd Spa 21ste, althans volgens deze link wel...PjV schreef:Klopt die datum wel, 21-6 is toch Spa en 22-6 de Ring?RVV schreef:Rico 21-6 ga je mee naar de ring we hebben een BMW 325i trackday auto voor je geregeld (en slaapplaats maar dat wist je al). Ga je lekker de hele dag rondjes rijden inclusief instructie van een (ex) DSC coureur
![]()
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =4&t=25088
- Snipe
De trackday op de Ring is inderdaad op 22 juni, maar die mensen wonen in Groningen en omgeving. Het is een wonder dat ze pas de 21e hoeven te vertrekken en niet al lang onderweg zijn...
-
- PjV
Hmm, is het nog maar 1 dag quarantaine bij de grens met Nederland dan?Snipe schreef:De trackday op de Ring is inderdaad op 22 juni, maar die mensen wonen in Groningen en omgeving. Het is een wonder dat ze pas de 21e hoeven te vertrekken en niet al lang onderweg zijn...

- Riceaux
We moeten nu wel de hele dag en nacht rijden om er vrijdag op tijd te zijn he!Snipe schreef:De trackday op de Ring is inderdaad op 22 juni, maar die mensen wonen in Groningen en omgeving. Het is een wonder dat ze pas de 21e hoeven te vertrekken en niet al lang onderweg zijn...
- TurboClouseau
Nee dat zie je verkeerd! Vanaf het noorden naar het zuiden, dat duurt nooit zo lang...en is nooit zoveel km...maar andersom; van het zuiden naar het noorden toe. dat is altijd erg ver...en altijd lang onderweg.Snipe schreef:De trackday op de Ring is inderdaad op 22 juni, maar die mensen wonen in Groningen en omgeving. Het is een wonder dat ze pas de 21e hoeven te vertrekken en niet al lang onderweg zijn...
tenminste...dat hoor ik altijd van de mensen die naar het noorden toe moeten

Rico, heul veel plezier!

- Riceaux
Een beetje laat, maar bij deze alsnog een verslagje van de trackday. Donderdagmiddag (21-6) werd ik opgehaald door Rico met de Z4. Spullen ingeladen en op weg richting Duitsland. Onderweg gepraat over allerlei DF gerelateerde onderwerpen en minder DF gerelateerde onderwerpen. Na een aantal uren gassen over de autobahn met de nodige tussenstops kwamen we aan in de omgeving van de Nürburgring. Onderweg naar Adenau nog even genoten van de heerlijke wegen in de omgeving daar. 's Avonds nog even met een groepje gigantische pizza's naar binnen zitten werken.
De volgende dag ging de wekker al vroeg. Rond 6 uur zaten we te ontbijten. En daarna richting de Ring! De heren van Skylimit waren al aanwezig. Samen de tent opgezet voor de inschrijvingen. En langzaam stroomde de parkeerplaatsen vol met auto's. Wat is er nou mooier dan rustig aan wakker worden met het zonnetje op je kop bij de Ring met een steeds voller wordende parkeerplaats met circuitauto's? Juist, rijden op de Ring! Om iets over 8 ging de baan open. Ik moest echter nog wachten op Coen Caspers met 'mijn' auto voor de dag. Toen hij eenmaal gearriveerd was snel ingestapt met naast mij Peter Tunissen die mij de eerste rondjes ging begeleiden. Anderhalve maand geen meter gereden. En dan opeens in een circuit geprepareerde BMW 325i op de Nürburgring rijden. Tot mijn grote verbazing had ik het gevoel vrij snel te pakken. Uiteraard niet direct vol gas zo snel mogelijk het circuit proberen te ronden. Daarvoor is mijn respect voor het circuit te groot en mijn baankennis van de Nürburgring te laag. Na 2 rondjes begeleiding gehad te hebben van Peter ging hij nog even een paar rondjes voor doen. Daarna mijn eerste rondje alleen in de BMW. Helaas na een paar km al een code rood. Rustig het rondje uitgereden en maar weer in de rij gaan staan om de baan weer op te mogen. Uit eindelijk een stuk of 10 rondjes gereden. Rond 2 uur zijn we weer op weg gegaan richting Groningen en rond half 7 was ik weer thuis van een fantastische dag.

Het was een geweldige dag, even een hele dag niet ziek zijn maar gewoon plezier hebben.
Driving-Fun en met name Rico en Peter, hartstikke bedankt voor het regelen van deze dag! Ik heb het ontzettend naar m'n zin gehad en zal deze dag nog lang blijven koesteren.
De volgende dag ging de wekker al vroeg. Rond 6 uur zaten we te ontbijten. En daarna richting de Ring! De heren van Skylimit waren al aanwezig. Samen de tent opgezet voor de inschrijvingen. En langzaam stroomde de parkeerplaatsen vol met auto's. Wat is er nou mooier dan rustig aan wakker worden met het zonnetje op je kop bij de Ring met een steeds voller wordende parkeerplaats met circuitauto's? Juist, rijden op de Ring! Om iets over 8 ging de baan open. Ik moest echter nog wachten op Coen Caspers met 'mijn' auto voor de dag. Toen hij eenmaal gearriveerd was snel ingestapt met naast mij Peter Tunissen die mij de eerste rondjes ging begeleiden. Anderhalve maand geen meter gereden. En dan opeens in een circuit geprepareerde BMW 325i op de Nürburgring rijden. Tot mijn grote verbazing had ik het gevoel vrij snel te pakken. Uiteraard niet direct vol gas zo snel mogelijk het circuit proberen te ronden. Daarvoor is mijn respect voor het circuit te groot en mijn baankennis van de Nürburgring te laag. Na 2 rondjes begeleiding gehad te hebben van Peter ging hij nog even een paar rondjes voor doen. Daarna mijn eerste rondje alleen in de BMW. Helaas na een paar km al een code rood. Rustig het rondje uitgereden en maar weer in de rij gaan staan om de baan weer op te mogen. Uit eindelijk een stuk of 10 rondjes gereden. Rond 2 uur zijn we weer op weg gegaan richting Groningen en rond half 7 was ik weer thuis van een fantastische dag.
Het was een geweldige dag, even een hele dag niet ziek zijn maar gewoon plezier hebben.
Driving-Fun en met name Rico en Peter, hartstikke bedankt voor het regelen van deze dag! Ik heb het ontzettend naar m'n zin gehad en zal deze dag nog lang blijven koesteren.

- Dennis Cavallino
- Fernando
- Martijn M