wanneer gaan we keertje racen?

nu?
in mijn verhaal was de eerste bocht naar RECHTS, en niet links, Aston Cadet..sukkel die ik ben...Rodney schreef:Robin schreef:Alweer 'n kort wedstrijdje van wat duitsers gewonnen Aston cadet met de FZR, das die GT met de motor achterin. Ik kwam erin en zag een paar gehavende duitsers rondkarren. Herstart(ik als newbie) ik lel 'm meteen naar de 2e plaats eerste bocht naar links naar z'n 2 en de eerste maakt zich breed en snijdt mij remmend in de buitenberm en ik tik hem aan(of hij mij) we rijden beide een beetje onbedoeld driftend door(ben ik beter in dan hij en hij spint dus na een paar 100 meter door 'n bep reden ofzo....
Ik haal 'm in: Chat ie: Robin drive fair and without crashing otherwise ban! ik zeg: Huh wat did i do wrong. Hij:you crashed into me. Ik :You did a brake test where i was:) Hij: Don't do it again. Ik zeg: Sorry but don't call me unfair because I aint:) Hij mopperde wat. Weer 'n herstart. Ik lig 3e. Gas:Meteen eerste(...!!!) 5 rondjes en de achterbanden bijna kaal en hoppa winst. Wat 'n sukkels.
Ik wilde bijna zeggen toen ik offline-de:Vielen dank für die Blumen und Hail H1tl3r, maar dat heb ik toch maar gelaten....,
moet je is met fransen racen..
die zijn helemaal erg.
Robin,Robin schreef: Je kunt mekaar setups mailen/downloaden, maar ik weet dus niet hoe 't werkt of hoe ik dat bij mij binnenhaal. Heb graag ideen over LX4/6 qua setup of hoe ik die PC -nternettechnisch kan toepassen op m'n eigen autootje. Aub. Dus als je me een setup(link) geeft/stuurt weet ik NOG niet hoe ik die in m'n eigen auto kan zetten...is daar een manual voor? lfsmanual ken ik.
Nee, Gameboy.... daar hangen we onze G25's aan.Maximus schreef:Is een PC game?
ja, en skitterend, gewoon G25 (stuurtje, met toetsen is niks)kopen en eerst demo downloaden. http://www.lfs.net" onclick="window.open(this.href);return false;Maximus schreef:Dude, ik heb geen idee waar je het over hebt, ben geen gamer. Ik vraag alleen of het een PC game is?
Hierom, dit is zo gaaf en lekker tussendoor, spel download in seconden en ff 5 minuten tussendoor ook ONLINE is so easy.Maximus schreef:Ik zal vanavond eens die demo downloaden, kijken waar al die commotie nou om is
in de demo heb je niet die kar, maar een paar mindere goden waar je eerst wel aardig mee kunt oefenen...Maximus schreef:Ziet er goed uit, ik zal wel even downloaden
Inderdaad DE kracht van LFS, opstarten en binnen een paar seconden online, ben je het na 1/5/90minuten zat, dan ben je weer vertrokken. Simpel.Robin schreef:Hierom, dit is zo gaaf en lekker tussendoor, spel download in seconden en ff 5 minuten tussendoor ook ONLINE is so easy.
Die zet je neer in live for speed\data\setups\Robin schreef:
@ Joost, ik zal vanavond kijken, maar die setups die je gewoon op lfsforums in een draadje kunt downloaden, waar plaats je die dan in?
En just in case je het nog niet wist :Robin schreef:OK thanx!
Welke pedalen/stuur heb je ?Tom V schreef:Ik zat er daarstraks ook even in alleen m'n pedalen kreeg ik niet ingesteld in het spel, later nog maar eens proberen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast