[20-02-2010]DF @ CPZ deel IX
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Re: [20-02-2010]DF @ CPZ deel IX
fuck wat kun je laaaaaaaaaaaat remmen met die 130i 

-
Die gopro hd is echt top kwaliteit. Echt voor dit werk een top camera. Vandaag op assen ook buitenboord beelden gemaakt.
Mooie kwaliteit zo op youtube in 1080p hielke.
Mooie kwaliteit zo op youtube in 1080p hielke.
-
We zijn bezig voor een remmen upgrade nieuwe brembo s met grotere en dikkere schijven. Het wordt eigenlijk iets te heet. De remklauw is inmiddels bruin ipv rood. Compleet verkleurd door de hitte.Michel Huisman schreef:fuck wat kun je laaaaaaaaaaaat remmen met die 130i
Hielke schreef:Rondje Andre in 1,55
1080p kwaliteit
Michelins andre?
-
Afgekloven Dunlops als ik me niet vergis.Luco schreef:Hielke schreef:Rondje Andre in 1,55
1080p kwaliteit
Michelins andre?
-
Ken een paar Movit klauwen waar de ooit witte letters ook donkerbruin zijn. 342's op CSL.Andre schreef:We zijn bezig voor een remmen upgrade nieuwe brembo s met grotere en dikkere schijven. Het wordt eigenlijk iets te heet. De remklauw is inmiddels bruin ipv rood. Compleet verkleurd door de hitte.Michel Huisman schreef:fuck wat kun je laaaaaaaaaaaat remmen met die 130i
steve smith schreef:Ken een paar Movit klauwen waar de ooit witte letters ook donkerbruin zijn. 342's op CSL.Andre schreef:We zijn bezig voor een remmen upgrade nieuwe brembo s met grotere en dikkere schijven. Het wordt eigenlijk iets te heet. De remklauw is inmiddels bruin ipv rood. Compleet verkleurd door de hitte.Michel Huisman schreef:fuck wat kun je laaaaaaaaaaaat remmen met die 130i
Voordeel van slicks he, kan je echt megalaat remmen.
-
??????Luco schreef:steve smith schreef:Ken een paar Movit klauwen waar de ooit witte letters ook donkerbruin zijn. 342's op CSL.Andre schreef:We zijn bezig voor een remmen upgrade nieuwe brembo s met grotere en dikkere schijven. Het wordt eigenlijk iets te heet. De remklauw is inmiddels bruin ipv rood. Compleet verkleurd door de hitte.
Voordeel van slicks he, kan je echt megalaat remmen.
-
Zit er nog ergens een functie op die camera om geluidopname te dempen of blijft het zo slecht? Wilde er eentje bestellen om te proberen maar als dit de haalbare geluidskwaliteit is blijf we bij de Sony's!Hielke schreef:Rondje Andre in 1,55
1080p kwaliteit
Ja meer grip steve, Je kan niet harder remmen dan je banden grip hebben, schijven en blokken zijn vaak niet de beperkende factor.
Je kan wel nog grotere schijven monteren maar dan houden de remmen het alleen langer vol omdat ze koeler blijven, maar je kan dan echt geen meter later remmen
Je kan wel nog grotere schijven monteren maar dan houden de remmen het alleen langer vol omdat ze koeler blijven, maar je kan dan echt geen meter later remmen

-
Dat snap ik, maar Andre noemde een warmteprobleem en ik ook. Niet laat genoeg kunnen remmen hoor je me toch niet over?Luco schreef:Ja meer grip steve, Je kan niet harder remmen dan je banden grip hebben, schijven en blokken zijn vaak niet de beperkende factor.
steve smith schreef:Dat snap ik, maar Andre noemde een warmteprobleem en ik ook. Niet laat genoeg kunnen remmen hoor je me toch niet over?Luco schreef:Ja meer grip steve, Je kan niet harder remmen dan je banden grip hebben, schijven en blokken zijn vaak niet de beperkende factor.
Antwoord was ook meer op de opmerking van dat die megalaat remt

-
Luco schreef:steve smith schreef:Dat snap ik, maar Andre noemde een warmteprobleem en ik ook. Niet laat genoeg kunnen remmen hoor je me toch niet over?Luco schreef:Ja meer grip steve, Je kan niet harder remmen dan je banden grip hebben, schijven en blokken zijn vaak niet de beperkende factor.
Antwoord was ook meer op de opmerking van dat die megalaat remt

- Bert ///M3
Warmeproblemen zit vaak in de klauwen zelf niet zozeer in de maat van de schijven.
Straatklauwen hebben alu zuigers. Echt raceklauwen hebben RVS of titanium, dat geleid veel minder warmte naar de klauw zelf. Bij brembo heb je bijvoorbeeld de GT big brake kits dat is voor straat, maar je hebt ook de GTR serie die zijn meer voor de racerij. Hangt ook een aardig prijskaartje aan. AP doet hetzelfde, die standaard kitjes hebben ook allemaal alu alleen als je bij de race calipers kijkt dan komen de betere series met RVS of titanium.
Straatklauwen hebben alu zuigers. Echt raceklauwen hebben RVS of titanium, dat geleid veel minder warmte naar de klauw zelf. Bij brembo heb je bijvoorbeeld de GT big brake kits dat is voor straat, maar je hebt ook de GTR serie die zijn meer voor de racerij. Hangt ook een aardig prijskaartje aan. AP doet hetzelfde, die standaard kitjes hebben ook allemaal alu alleen als je bij de race calipers kijkt dan komen de betere series met RVS of titanium.
- Raymond S.
Steve, samen met Remmie hebben wij er ook 2 in gebruik. Je kan ervoor kiezen om er een dichte achterkant op te zetten (volgens de fabrikant voor snelheden boven 100mph), deze is voornamelijk voor de waterdichtheid en bij gebruik op een motorfiets. In een erg lawaaierige auto wellicht ook een oplossing.steve smith schreef:
Zit er nog ergens een functie op die camera om geluidopname te dempen of blijft het zo slecht? Wilde er eentje bestellen om te proberen maar als dit de haalbare geluidskwaliteit is blijf we bij de Sony's!
Zelf heb ik de open variant gebruikt zaterdag en vindt het geluid niet tegenvallen (zie filmpje elders in dit draadje). Een andere compacte HD camera ala de HD Hero is de Contour HD als ik me niet vergis kan op deze camera ook een externe mic worden aangesloten...
- Knot
Tering... 1:55..... ik had dan wel een passagier erbij en miste hier en daar misschien nog een beetje lijn, maar kon er niet meer van maken dan een 2:14,4 met een telefoon gps applicatie gemeten.
Die 2:10 zit er toch niet zo snel in als ik gedacht had. Hawk blokken en RE050a's deden het zeker beter maar 4 sec vinden is lastig. Zou de passagier doen, 1,5sec eraf op een ronde als je in je uppie gaat rijden?
Die 2:10 zit er toch niet zo snel in als ik gedacht had. Hawk blokken en RE050a's deden het zeker beter maar 4 sec vinden is lastig. Zou de passagier doen, 1,5sec eraf op een ronde als je in je uppie gaat rijden?
- Sander
Remmie schreef: Mochten mensen nog foto's hebben van de E36 met kenteken 16-GN-KF dan zie ik die graag tegemoet.
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
steve smith schreef:Zit er nog ergens een functie op die camera om geluidopname te dempen of blijft het zo slecht? Wilde er eentje bestellen om te proberen maar als dit de haalbare geluidskwaliteit is blijf we bij de Sony's!Hielke schreef:Rondje Andre in 1,55
1080p kwaliteit
Geluid is niet top van die dingen ik heb er ook 1 die gebruik ik voor het surfen (dus met ring) maar die klinkt zo

Hij klinkt gewoon niet dus

Zonder ring moet het beter zijn..
Mooi rondje Andre ik heb gelijk alweer 2 punten gezien waar ik wellicht iets laat liggen, 14 maart even uitproberen.
Slicks is eigenlijk wel een must, wat een grip 8)
-
In een open auto kan ik me daar iets bij voorstellen, maar in de dichte 130 had ik er meer van verwacht. Jammer!Hans R schreef:Hij klinkt gewoon niet dus![]()
Zonder ring moet het beter zijn..
Mooi rondje Andre ik heb gelijk alweer 2 punten gezien waar ik wellicht iets laat liggen, 14 maart even uitproberen.
Slicks is eigenlijk wel een must, wat een grip 8)
- Mathieu
Ik mag toch aannemen dat de grip in de 130i van André niet alleen te danken is aan de gebruikte slicks.
Maar dat dit een combinatie is van slicks, onderstel en de afstelling van dit gebruikte onderstel
Maar dat dit een combinatie is van slicks, onderstel en de afstelling van dit gebruikte onderstel

- Robertdj
Mooie beelden, goed om te zien dat er geen auto's afgeschreven zijn en iedereen zich vermaakt heeft 
Volgende keer zal ik proberen om er ook bij te zijn.

Volgende keer zal ik proberen om er ook bij te zijn.
- Sander
Deze ?Tom V schreef: Iemand die witte E30 nog op de foto?

- Inne
en het Golfje? 

- Sander
ik geen golfje gezien ?Inne schreef:en het Golfje?
- Raymond S.
Nog een paar rondjes gestuntel van moi in 1080P:
Sander, heb je toevallig nog foto's van 06-HDV-3? (bruin/rode E30)
Sander, heb je toevallig nog foto's van 06-HDV-3? (bruin/rode E30)