Ze verdienen p19Stéphane schreef:Kasteel schreef:PS Toyo had wel hele leuke dames geregeld dit jaar

Ze verdienen p19Stéphane schreef:Kasteel schreef:PS Toyo had wel hele leuke dames geregeld dit jaar
ah mijn fout! dit was de enige die ik heb gezien met spinnende banden en nam dus aan dat het deze was!Jamie schreef:Andre is niet te zien in dat filmpje, of doelde je op de zilveren evoJeroen van Emmerik schreef:?
Ja dat drag racen hebben we wel gehad, we hebben de 11 seconden gehaald en dat was het doel.
Dus dat spelletje hebben we wel gezien, en lopen we warm voor het circuit rijden, maar daar hebben we nog erg veel te leren, vandaar dat we een begin hebben gemaakt met de forester.
Als we eindelijk geleerd hebben om lijnen te rijden, zal david de groene eens uit gaan testen.
Maar eerst moeten de puntjes op de i, en moet de baffleplate erin.
Ik kan bijna dezelfde smoesjes gebruiken.......oude schijven[beetje krom ook] en oude blokken voor, rondom nieuwe semi's[Kumho's] die er net een paar honderd straat-kilometers onder lagen en sinds juni vorig jaar niet meer op een circuit geweest.Natuurlijk had ik ook de gebruikelijke excuses waarom het niet sneller ging; nieuwe schijven + blokken de avond ervoor gemonteerd en ingeremd, nieuwe semi's achter die ik nog niet op 't circuit had geprobeerd en de laatste sessie op CPZ was alweer een half jaar geleden
goed punt! vind er ook nog niet veel vanStéphane schreef:Even tussendoor: weet iemand waar er foto's te vinden zijn? Er stonden ongeveer 350 fotografen langs de kant dus er moeten toch wel foto's van rijdende auto's te vinden zijn?
Dan bedoel ik dus niet parkeerplaats foto's zoals er ongeveer 10.000 gemaakt zijn
het eerste deeltje is ook meer op mij en mn broer(tje) gericht maar goed, het is erg weinig van de paddock in ieder geval.Stéphane schreef:@Barreljan: Dat zijn mooie foto's alvast, alleen staan er nog weinig mensen tussen.van hier lijkt het.
Jij gast altijd het hardst van al die sjonnies manOpa schreef:Ik heb ook weinig last gehad van de Sjonnies........behalve van Luco dan.![]()
![]()
Kwestie van geen aandacht aan geven en meewarrig aankijken als ze stoer lopen te gassen.![]()
EJGT3CS schreef:Toch wel veel dik spul!
Dikke E36 trouwens met die groene wielen!
Dank je. Da's alvast eentjebarreljan schreef:@stephane
...foto...
de rest;
http://www.f1-fan.nl/index.php/HDM/Auto ... page=1&_=2
Foto's zat, ook van jouw auto. Helaas nog niet genoeg tijd gehad om alles uit te zoeken (ik had er in totaal 3465Stéphane schreef:Even tussendoor: weet iemand waar er foto's te vinden zijn? Er stonden ongeveer 350 fotografen langs de kant dus er moeten toch wel foto's van rijdende auto's te vinden zijn?
Dan bedoel ik dus niet parkeerplaats foto's zoals er ongeveer 10.000 gemaakt zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten