Persoonlijk verkies ik deze A6 vele malen boven een de Golf4R

PreciesMarc RS4 schreef:Ha die Daan,
Is ook zeker geen straf maar het is nu eenmaal geen 450+pk raket....dat voel je wel hoor.
Maar zoals gezegd met 30.000km pj is dat een beetje teveel van het goede.
cooldragon schreef:gefeliciteerd, gozer!
ziet er superstrak uit, maar had ook niet anders van je verwacht.
PS, chip op maat bij JD heeft toch alleen echt een toegevoegde waarde tov een standaard JD chip, als je meer dan alleen de software gaat veranderen?(as in: intercooler, turbo('s) etcetc)
Hmmm, vreemd, mij werd toen verteld(toen ik voor de Q7 met 3.0 tdi, wel de 240pk/550Nm motor) dat ik beter die 200 euro in mn zak kon houden als ik alleen voor de software upgrade ging, dat het alleen heel veel ging uitmaken als ik verder ging dan alleen de chip.Marc RS4 schreef:cooldragon schreef:gefeliciteerd, gozer!
ziet er superstrak uit, maar had ook niet anders van je verwacht.
PS, chip op maat bij JD heeft toch alleen echt een toegevoegde waarde tov een standaard JD chip, als je meer dan alleen de software gaat veranderen?(as in: intercooler, turbo('s) etcetc)
Niet dat ik weet hoor,een "standaard upgrade" bij JD geeft zo'n 265/270 pk bij de 3.0 TDI en de chip "op maat" zou naar verluid zo'n 280/ 285 pk met bijbehorend koppel opleveren,daarbij loopt ie ook veel soepeler.
Voor die 200 euro extra neem ik dan een programma op maat.
Turbo's enzo begin ik niet aan,want ik weet dat ik over 2 jaar toch weer een andere wagen wil.![]()
Haha dat is wel zo typisch aan zo'n A6 heMartijn Koevoets schreef:Dus nu standaard linker baan groot licht?
Jezus, wat een margesMarc RS4 schreef: Resultaat : 225 pk en 468Nm origineel....een chip op maat was te weinig tijd voor dus moest ik eerst een standaard upgrade kiezen als dat niet beviel kon ik altijd nog op maat nemen.
Goed,dus de chip erin geladen met als resultaat : 289Pk en 594Nm koppel,t verloop is echt prachtig zoals ik dat vanuit mijn optiek kan beoordelen...