EURO 2008
- Roel SpeedCars
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
-
Ik kijk alleen nog maar naar wedstijden met Rusland erin.
Niet vanwege Hiddink, maar omdat ze (naast de Turken die dat ook wel doen) het enige team zijn wat ervoor werkt.
Ik kan niet wachten tot ze donderdag Spanje op dezelfde manier als Nederland eruit werken.
Als de Turken woensdag hetzelfde doen met Duitsland is de feestvreugde helemaal compleet! 8)
PS: Is jullie de gelijkenis opgevallen met het Eurovisie Songfestival?
Daar winnen de laatse jaren de landen die het hier ook goed doen.....

Niet vanwege Hiddink, maar omdat ze (naast de Turken die dat ook wel doen) het enige team zijn wat ervoor werkt.
Ik kan niet wachten tot ze donderdag Spanje op dezelfde manier als Nederland eruit werken.
Als de Turken woensdag hetzelfde doen met Duitsland is de feestvreugde helemaal compleet! 8)
Daar winnen de laatse jaren de landen die het hier ook goed doen.....

-
Rusland heeft wat dat betreft een UITERMATE goed jaar!!
finale championsleague, gespeeld in moskou
Finale UEFA cup, gewonnen door zenit st. Petersburg
Eurovisie songfestival, gewonnen door Rusland
Russische nationale elftal, halve finale EK
nou... als dat geen visitekaartje is
Die gasten gooien me er toch dollars tegenaan
en een hoop wilskracht kom je echt wel ver hoor 8)
finale championsleague, gespeeld in moskou
Finale UEFA cup, gewonnen door zenit st. Petersburg
Eurovisie songfestival, gewonnen door Rusland
Russische nationale elftal, halve finale EK
nou... als dat geen visitekaartje is

- RutgerK
Dexter, zeker na de wedstrijd van gisteren heb ik sterk het gevoel dat Rusland gaat winnen van Spanje. De wedstrijd gisteren was een prima wedstrijd geweest voor Nederland om door te gaan naar de halve finale.Dexter schreef:Ik kijk alleen nog maar naar wedstijden met Rusland erin.
Daar winnen de laatse jaren de landen die het hier ook goed doen.....![]()
![]()
Trouwens, wat een aanfluiting hoe oranje op Schiphol arriveerde. Eerste niet de juiste motivatie vinden om voor 100.000 Nederlanders in Basel de wedstrijd te willen winnen en dan vervolgens een honderdtal fans op Schiphol in de kou laten staan. Erg jammer!
Ik heb trouwens nog nooit zoveel vrouwen en kinderen in beeld gezien als dit EK. Is maar een klein puntje.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik gun het Spanje EU kampioen te worden(toch 'n echt voetballand ), de rest laat me nu koud, alhoewel de Russen best speelden en NL niet.
Vooral de terugkomst op Schiphol gisteravond via de achterdeur begreep ik niet, mentaal zwakke figuren, om dat zo te doen.$$$$$$$ en verantwoording afleggen homaar....mocht het aan Boulahrouz z'n probleem(hoe erg ook) hebben gelegen, dan zijn die figuren helemáál rijp voor de psychiater en hebben ze niks op zo'n toernooi te zoeken in mijn ogen, waarvan akte.
Vooral de terugkomst op Schiphol gisteravond via de achterdeur begreep ik niet, mentaal zwakke figuren, om dat zo te doen.$$$$$$$ en verantwoording afleggen homaar....mocht het aan Boulahrouz z'n probleem(hoe erg ook) hebben gelegen, dan zijn die figuren helemáál rijp voor de psychiater en hebben ze niks op zo'n toernooi te zoeken in mijn ogen, waarvan akte.
-
gelezen op VI.nl
Na de bestudering van de beelden moeten we de UEFA en Michel gelijk geven. Kolodin raakte Wesley Sneijder nauwelijks en een gele kaart was dan ook overdreven. Diezelfde beelden vormen echter ook het bewijs dat toernooi- en wedstrijdleiding recht proberen te praten wat krom is. Michel geeft namelijk duidelijk aan dat bal achter is geweest en legt dat vervolgens ook nog eens op die manier uit aan Ruud van Nistelrooy. Wat ons betreft dus een not voor de UEFA.
- RutgerK
Zeker een raar verhaal. Ik dacht dat Michel aangaf dat de bal achter was geweest volgens de scheidsrechter en dat de actie erna dus niet telde.Metchu schreef:gelezen op VI.nl
Na de bestudering van de beelden moeten we de UEFA en Michel gelijk geven. Kolodin raakte Wesley Sneijder nauwelijks en een gele kaart was dan ook overdreven. Diezelfde beelden vormen echter ook het bewijs dat toernooi- en wedstrijdleiding recht proberen te praten wat krom is. Michel geeft namelijk duidelijk aan dat bal achter is geweest en legt dat vervolgens ook nog eens op die manier uit aan Ruud van Nistelrooy. Wat ons betreft dus een not voor de UEFA.
Volgens mij is het trouwens voor de grensrechter onmogelijk goed te zijn tenzij hij achter de achterlijn stond en dus de doelpaal niet in de weg stond. De bal op een meter hoogte vanuit een schuine hoek is no way te beoordelen.
Maar ja, ik las dat Van Basten ook al in de kleedkamer was geweest om de Russen te feliciteren. Danberust je wel heel snel in je lot.
-
Ik zou het undone vinden als daar bezwaar op gemaakt zou gaan worden. De Russen hebben op een eerlijke manier gewonnen. Waren gewoon beter.
Trouwens het verhaal dat de wedstrijd dan over gespeeld moet worden klopt ook niet helemaal. Volgens de geleerde is het maar 1 keer voorgekomen in de geschiedenis dat de wedstrijd dan overgespeeld is.
Trouwens het verhaal dat de wedstrijd dan over gespeeld moet worden klopt ook niet helemaal. Volgens de geleerde is het maar 1 keer voorgekomen in de geschiedenis dat de wedstrijd dan overgespeeld is.
- RobS
http://youtube.com/watch?v=zPpuJ-fedks
Kleine sfeerimpressie van afgelopen zaterdag.
De sfeer was echt helemaal top, voor, tijdens en na de wedstrijd. De hele stad was oranje, incl alle zwitsers
Kleine sfeerimpressie van afgelopen zaterdag.
De sfeer was echt helemaal top, voor, tijdens en na de wedstrijd. De hele stad was oranje, incl alle zwitsers

- RVV
Tja ik vind dat er wel heel makkelijk over de dood van het te vroeg geboren kindje van Boula word heengestapt. Het is een mentale en morele breuk geweest op het hoogtepunt van het NL elftal. Van Basten had Boula nooit mogen opstellen. Alleen al vanwege een soort van zelfbescherming voor Boula en zijn vrouw maar vooral in het belang van het team. Het zijn geen robots ofzo? Een kind verliezen op deze manier breekt je. En al die vaders van jonge kinderen, die de pijn van verlies van een kind kunnen voelen? De overwinningsroes was kapot.
- RVV
Precies Nandor, geen werkgever, maar dan ook geen werkgever in NL zou van zijn werknemer verwachten dat die na zo'n zwaar verlies, 100% toewijding en proffesionaliteit zou geven aan de werkzaamheden die hij plichtmatig moet uitvoeren. iedere werknemer zou meteen bijzonder verlof krijgen om zo'n zwaar persoonlijk drama te verwerken samen met zijn vrouw. Moet je voorstellen dat een brandweerman die dat overkomt een vuurzee in word gestuurt om een brand te blussen, of een getrainde militair een oorlogsmissie in sturen die dat net is overkomen.. ONDENKBAAR. Maar de druk die hijzelf, van Basten, de KNVB de samenleving op hem hebben gelegd hebben er toe geleid dat hij als een ongeleide projectiel in de wedstrijd werd gestuurd en daarmee ook alle medespelers meetrok in de emotionele rollecoster waar het hele elftal bij betrokken was.Nandor schreef:Ik had het al eerder gepost maar die dude had DIRECT naar huis moeten gaan.
Het is maar een potje voetbal...............
Toen mijn eigen dochtertje (3 maanden te vroeg geboren voor diegene die dat niet weet) op de couveuse afdeling lag, heb ik 5 ouderechtparen meegemaakt die daar vlak, danwel iets later na de vroeggeboorte hun kind hadden verloren. Wat je dan voor een ellende meekrijgt, dat mag iedereen van ganse harte bespaard worden. Letterlijk hartverscheurend. Geen mens kan daarna meer normaal meer functioneren, want je wereld komt even compleet stil te staan. Voor Boula is dit echt niet anders geweest.. schandelijk dat dit niet door zijn werkgever herkent is en hem daartegen in bescherming heeft genomen, mijn respect voor van Basten en vooral de KNVB is echt naar het nulpunt gedaald. Stel je eens voor het miljoenen feestje zou worden afgepakt.. nou dat is dus precies wat er is gebeurd.
- RVV
Pescatore met alle respect, maar zo'n keuze kun je niet maken, tenminste niet rationeel.
En daarbij komt dat van Basten de baas is en niet Boulahrouz. Het is een kapitale inschattingsfout geweest van van Basten om te denken dat Boula dit wel even opzij kon zetten voor een groter belang, er is namelijk geen groter belang.
Van Basten had moeten zeggen Boula, je wilt wel, maar we kunnen er niet op bouwen en vertrouwen, het team heeft stabilteit nodig en dat is er niet geweest. De hele wedstrijd niet.
En daarbij komt dat van Basten de baas is en niet Boulahrouz. Het is een kapitale inschattingsfout geweest van van Basten om te denken dat Boula dit wel even opzij kon zetten voor een groter belang, er is namelijk geen groter belang.
Van Basten had moeten zeggen Boula, je wilt wel, maar we kunnen er niet op bouwen en vertrouwen, het team heeft stabilteit nodig en dat is er niet geweest. De hele wedstrijd niet.
-
halve finales:
woensdag: Turkije - Duitsland
donderdag: Rusland - Spanje
tjeetje, dit zijn de eerste 2 dagen dat we geen voetbal hebben, wel even wennen hoor
zondag 29 juni is de finale en er wordt geen 3e/4e plaats wedstrijd gespeeld.
Rusland en Turkije lijken me de redelijke verrassingen van het Toernooi. Spanje ook wel op zich, omdat het geen toernooifighters zijn
De Duitsers mogen geen verassing zijn. Ik ben reuzebenieuwd 8)
woensdag: Turkije - Duitsland
donderdag: Rusland - Spanje
tjeetje, dit zijn de eerste 2 dagen dat we geen voetbal hebben, wel even wennen hoor

zondag 29 juni is de finale en er wordt geen 3e/4e plaats wedstrijd gespeeld.
Rusland en Turkije lijken me de redelijke verrassingen van het Toernooi. Spanje ook wel op zich, omdat het geen toernooifighters zijn

- SteV6
Gezien het medisch verleden van Van Basten zelf (zijn enkels) verbaast het mij niet Rico dat Marco een keiharde kerel is, die er geen moeite mee heeft om meer dan het uiterste te vragen.
Maar ik heb het met je eens dat een goede werkgever zijn personeelslid in bescherming zou moeten nemen tegen zichzelf.
Dat deze emoties meegespeeld hebben in de wedstrijd is heel goed mogelijk, maar ik denk dat de wedstrijd tegen Rusland bij voorbaat verloren was door een simpel stukje psychologie. Het Nederlands elftal werd niet geacht de "poule des doods" te overleven, dus zijn ze naar Zwitserland afgereisd met de doelstelling om de kwartfinale te halen. Zie daar de oorzaak. Ze hebben nooit de doelstelling gehad om kampioen te worden en dus waren ze gedoemd om te verliezen in de kwartfinale, wie ook maar de tegenstander zou zijn. In dit geval Rusland.
SteV6
Maar ik heb het met je eens dat een goede werkgever zijn personeelslid in bescherming zou moeten nemen tegen zichzelf.
Dat deze emoties meegespeeld hebben in de wedstrijd is heel goed mogelijk, maar ik denk dat de wedstrijd tegen Rusland bij voorbaat verloren was door een simpel stukje psychologie. Het Nederlands elftal werd niet geacht de "poule des doods" te overleven, dus zijn ze naar Zwitserland afgereisd met de doelstelling om de kwartfinale te halen. Zie daar de oorzaak. Ze hebben nooit de doelstelling gehad om kampioen te worden en dus waren ze gedoemd om te verliezen in de kwartfinale, wie ook maar de tegenstander zou zijn. In dit geval Rusland.
SteV6