Ik las zelfs 13k hoger

Niels schreef:Vraagprijs lag ook 9K hoger.Christoph schreef:. Bizar ook dat hij al 2 jaar te koop staat eigenlijk.
Absurt goedkoop nu![]()
Niels schreef:Vraagprijs lag ook 9K hoger.Christoph schreef:. Bizar ook dat hij al 2 jaar te koop staat eigenlijk.
Absurt goedkoop nu![]()
Die vent is gewoon bang dat de motor weer ploftHansD schreef:Het is geen plaatje idd, die spoiler verwijderen zou al een hoop schelen trouwens.
Wat ik dan weer opvallend vind is dat er een complete engine rebuild is geweest voor £ 7K en er sinds die tijd geen 2 km meer mee gereden is. Zoiets lees je vaker in ads, als iemand zelf zijn auto/motor volledig reviseerd als hobby kan ik me er iets bij voorstellen maar het door een extern bedrijf laten doen voor 7K en vervolgens de auto niet registreren en niet meer gebruiken vind ik wat apart.
Dat gezegd hebbende zou het een prima trackcar kunnen zijn als de informatie in de advertentie klopt.
Op nurburgring.nl is een topic waar de volledige opbouw van deze auto te vinden is. Echt een aanrader. Die velgen kunnen alleen echt niet. Zijn echte lowbudget DTM lookalike velgen.Gert-jan schreef:Ik weet niet of ie al voorbij is gekomen, maar wat een wagen!![]()
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Bmw ... l=14&pos=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Een echte Groep A gaat wel voor iets meer dan 45K over de toonbank hoor. Ik vind die prijs van 45K nog niet eens zo gek. Wanneer je zelf zo'n ding laat bouwen met dezelfde onderdelen denk ik dat je het echt niet red met 45K. En deze is al in elkaar geschroeft.Tristan schreef:Auto wordt neergezet als zijnde een Groep A DTM wagen. Tuurlijk zijn er Groep A onderdelen gebruikt maar maakt dit geen officiele Group A (DTM) auto. Ook staat er een hoop poeha in de tekst.
Vraagprijs is ook absurd, de auto stond voor 35K te koop bij de vorige eigenaar, nu 45K! Voor dat geld kan je zowat een echte Groep A DTM auto kopen.
Volgens mij niet door Ton Vink gebouwd, wel met onderdelen geleverd door Vink.indobesar schreef:Dit is toch de ex van Rik opgebouwd bij Vink?
Erg mooie kar iig.
hehe, onlangs hadden ze ook een E46 M3 staan. ding hadden ze voor 15k particulier gekocht in rotterdam en zelf voor bijna 22k verkocht.Tristan schreef:Auto wordt neergezet als zijnde een Groep A DTM wagen. Tuurlijk zijn er Groep A onderdelen gebruikt maar maakt dit geen officiele Group A (DTM) auto. Ook staat er een hoop poeha in de tekst.
Vraagprijs is ook absurd, de auto stond voor 35K te koop bij de vorige eigenaar, nu 45K! Voor dat geld kan je zowat een echte Groep A DTM auto kopen.
vermogen: VEEL
Het is de YES ROADSTER clubsport uitvoering met deuren en verwarming. Voor zover ik weet is het de enige YES in Nederland.
acceleratie 0 naar 100 : 4.1 seconden,
naar 200 doet ie in zo'n 12 seconden
motor AWT AUDI/VW: 286 pk
koppel inderdaad: 330 nm
top begrensd op: 264 km
gewicht: op kenteken 698, instructieboek geeft aan 796 kg
schade is door ons zelf hersteld waarna de wagen volledig is gespoten. Dit is overigens een originele YES! kleur.
De auto komt uit Duitsland en de import was vrij snel geregeld (als ik mij niet vergis). Het derde remlicht ontbrak (voor de keuring) en die hebben we zelf gemaakt.
Zonder rem- en stuurbekrachtiging is het een heel spektakel om met dit monster een tochtje te maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast