
PPP - Pure Porsche Porno
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: PPP - Pure Porsche Porno
^^^^
Zelfs een kijkersfile.
Zelfs een kijkersfile.

- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
- Godspeed
- Berichten: 2292
- Lid geworden op: 25 sep 2010, 19:09
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Re: PPP - Pure Porsche Porno
Bovenste plaat in HD aub!GTRene schreef:

Champion motorsport?
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: PPP - Pure Porsche Porno
mooi he, hier heb je hem wat groter>
http://25.media.tumblr.com/06bae3476830 ... 1_1280.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://25.media.tumblr.com/06bae3476830 ... 1_1280.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: PPP - Pure Porsche Porno
deze komt wel in groot


- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: PPP - Pure Porsche Porno
heb nog ff verder gezocht naar die Porsche rsrs op die ene website en kwam nog wat walpaper fotmaat tegen.





hier nog wat>
http://freakwheel.com/2011-porsche-911- ... nder-side/" onclick="window.open(this.href);return false;
hier nog wat>
http://freakwheel.com/2011-porsche-911- ... nder-side/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Godspeed
- Berichten: 2292
- Lid geworden op: 25 sep 2010, 19:09
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Re: PPP - Pure Porsche Porno
Dankje Rene!
Hier ook een prachtplaat van een behoorlijke resolutie!

Hier ook een prachtplaat van een behoorlijke resolutie!
- JP
- Berichten: 34289
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: PPP - Pure Porsche Porno
die zwarte turbo S ziet er wel dik uit zo op de foto.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: PPP - Pure Porsche Porno
prachtig deze 914/6 GT met Nurburgring wings

One of the first of its kind ever built: this Porsche 914-6 GT was owned and raced by Ernst Seiler 'The Hunter'. With wide 'Nürburgring' rear wheel arches, a mid-engine layout for superb balance and an awesome engine noise - this is one of the clips not to be missed from this year's Classics at the Castle.
- SteV6
- Berichten: 3184
- Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
- Locatie: S4 Avant, S5 cabrio, Leon V6, Speedster, Twente
Re: PPP - Pure Porsche Porno
Zo'n 914/6 had standaard toch "maar" 110pk René?
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: PPP - Pure Porsche Porno
Ik dacht het niet...Daar lag toch gewoon een 911 blok in??SteV6 schreef:Zo'n 914/6 had standaard toch "maar" 110pk René?
Edit: Klopt, we hebben allebei gelijk. Het was de 2.0L motor van de 1969 911T met 110 pk. Tsja, dat was toen natuurlijk een krachtig blok.
- SteV6
- Berichten: 3184
- Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
- Locatie: S4 Avant, S5 cabrio, Leon V6, Speedster, Twente
Re: PPP - Pure Porsche Porno
///Joost schreef:Ik dacht het niet...Daar lag toch gewoon een 911 blok in??SteV6 schreef:Zo'n 914/6 had standaard toch "maar" 110pk René?
Edit: Klopt, we hebben allebei gelijk. Het was de 2.0L motor van de 1969 911T met 110 pk. Tsja, dat was toen natuurlijk een krachtig blok.
We hebben allebei gelijk Joost: 110pk en de 6 pitter uit de 1969 911T
Van de 914/6 zijn slechts 3360 stuks geproduceerd (dat verklaart denk ik ook de waardevastheid van een originele)Volkswagen versions originally featured an 80 PS (59 kW) fuel-injected 1.7 L flat-4 engine based on the Volkswagen air-cooled engine. Porsche's 914/6 variant featured a carbureted 110 PS (81 kW) 2.0 L flat-6 engine from the 1969 911T, placed amidships in front of a version of the 1969 911's "901" gearbox configured for a mid-engine car. Karmann manufactured the rolling chassis at their plant, completing Volkswagen production in-house or delivering versions to Porsche for their final assembly.
914/6 models used a similar suspension and brakes to the 911, giving superior handling and braking superiority over the 4-cylinder Volkswagen models along with higher power output. A Volkswagen-Porsche joint venture, Volkswagen of America, handled export to the U.S., where both versions were badged and sold as Porsches, except in California, where they were sold in Volkswagen dealerships. The four-cylinder cars were sold as Volkswagen-Porsches at European Volkswagen dealerships.
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: PPP - Pure Porsche Porno
Klopt. De 4 pitters kun je als je goed zoekt nog wel voor een appel en een ei kopen in redelijke staat. De 6 pitters zijn niet te betalen en liggen ver voorbij beginprijzen van het 911 gebied. Je moet dus ECHT een 914-6 liefhebber zijn. Overigens zijn ze wel mooi vind ik, met die bredere wielkasten. Maar ik zou toch echt liever een mooie 911 hebben voor dat geld.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: PPP - Pure Porsche Porno
in die racer 914/6 GT zit dacht ik een veel krachtiger blok, ah kijk hier, 225pk
mooie foto's van zo'n ding hier, kan ze niet op DF zetten>
http://www.canepa.com/inventory/racecar_1/914-6_GT/" onclick="window.open(this.href);return false;

1970 Porsche 914-6 GT
Chassis No.: 914 043 1415
dus een best leuk karretje helemaal in die tijdThe conversion from 914-6 to GT is quite extensive and includes; wider steel fenders with 7” front and 8” rear wheels, super lightweight fiberglass front and rear hoods, bumpers, and rockers. A 906 spec 2.0 Liter twin plug racing engine producing 225 horsepower replaced the stock 110 horsepower unit. The transmission had a 904 main shaft installed allowing a wider choice of ratios, and a limited slip rear end. The interior and seats were removed and lightweight carpet and racing seats installed. A roll bar was added along with a special roof with steel stiffening bonded in. Headlight motors were removed and a pull cable system installed. The front brakes were converted to alloy 911S calipers and the rears were modified to accept ventilated rotors. The result is a very nimble race car weighing only 1830 lbs (830kg) .

mooie foto's van zo'n ding hier, kan ze niet op DF zetten>
http://www.canepa.com/inventory/racecar_1/914-6_GT/" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: PPP - Pure Porsche Porno
dit dan>


deze lemans porsche is ook wel fraaiThis low-riding Porsche 914-6 belongs to Speedhunters.com reader Martin, who sent me this stunning shot of his car. It sounds like quite a beast fitted with a close to 300 HP 3.5L flat-6, replacing the stock 110 HP 2L. On top of all the mechanical modifications, which also include 930 brakes and GT stiffening suspension plates, Martin also fitted the steel GT fender flares and had the rear ones further widened by 1-inch. The car rides on the stock 15-inch Fuchs wheels that sit neatly inside the arches.
1971 Le Mans 24 Hours - Photo 6a (914-6 GT / Quist LM)
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: PPP - Pure Porsche Porno
mooi strakke



en 1 met wat tuning
eigenlijk best leuk, je kan in zo'n standaard 914 met bv die 110pk zo een goedkope carrera 3.2 motor hangen en je hebt al 230pk oid



http://www.hemmings.com/classifieds/car ... 91669.html" onclick="window.open(this.href);return false;
en 1 met wat tuning


Engine: 3.8 liter 380 HP, built on new 3.8 liter RSR case; Mahle 102 mm cylinders, J&E 12.5: 1 pistons, Pauter rods; Crank modified for extra oiling on rods 2 and 5; Crank, cams, pistons, and headwork done by Northwest Engine Machine Engine assembly by Dwain Dement of Vision Motorsports Inc., Laguna Hills, Ca.; Twin plug ported heads, titanium intake valves, AASCO valve springs, Center drilled racing cams; Custom throttle bodies, 6 x 55 mm; Motec M4-8 sequential engine management with data logging and lambda control Six direct fire coils, two plugs per coil; Quick release circular electrical connectors from engine; Engine has several “track days” time on it, but no racing. - See more at: http://blog.hemmings.com/index.php/2013 ... auGC3.dpuf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hemmings.com/classifieds/car ... 91669.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- SteV6
- Berichten: 3184
- Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
- Locatie: S4 Avant, S5 cabrio, Leon V6, Speedster, Twente
Re: PPP - Pure Porsche Porno
Allemachtig wat een horror die laatste René.
Nu heb ik pijn aan mijn ogen
Nu heb ik pijn aan mijn ogen

- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: PPP - Pure Porsche Porno
Doet me denken aan:

-
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: PPP - Pure Porsche Porno

Sorry Petrolhead Tom.......
-
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 30 mar 2006, 14:01
- Locatie: Belgie
Re: PPP - Pure Porsche Porno
Nog ergens goedkope 3.2 / 3.6's zien voorbij komen de laatste tijd? Altijd geinteresseerd ... Gaan toch voor minimum 5 à 8000 euroGTRene schreef:en 1 met wat tuningeigenlijk best leuk, je kan in zo'n standaard 914 met bv die 110pk zo een goedkope carrera 3.2 motor hangen en je hebt al 230pk oid
![]()
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
Re: PPP - Pure Porsche Porno
Een kennis van me heeft ook wel een leuke.. 


Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten