Omdat andersom redeneren 100% zekerheid geeft. Niet aan gespoten = zeker nooit een klapper gemaakt.MParallel schreef:Handig om te checken, maar zie nog steeds geen relatie tussen een overgespoten paneel en het wel/geen ongeluk hebben gehad.
Een auto die voor de helft of meer is gespoten, wordt het een ander verhaal.
Nog afgezien dat overspuiten na een aanrijding het gevolg kan zijn van een goeie tik, of dat ie compleet in elkaar heeft gezeten.
Dat ligt geen moment ten grondslag aan mijn argumentatie.Arthur schreef:Jouw auto is gespoten, begrijp ik?
ik zou voor deze gaan: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... 6&_sacat=0" onclick="window.open(this.href);return false;Knot schreef:Waar koop je dat ding?
AC Schnitzer. Geen porum maar klinkt wel lekker.Eric Z schreef:Die uitlaat is wel apart, maar wel makkelijk weer origineel te krijgen.
Ik denk al vaak, ze hebben ineens bijna allemaal de originele velgen eronder zitten terwijl de rest van de auto om andere vraagt...maar dat doen ze waarschijnlijk puur voor de verkoop, bij deze zit bv ook een andere set die ze vermelden>535d schreef:2004 coupe SMG
carbonzwart/walknappa zwart
105000km
21850 euro
BMW onderthouden
VIN: WBSBL91080JP89679
Zo goed als alle opties.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 39838.html" onclick="window.open(this.href);return false;
opzich wel een mooi ding.8 fach Bereift
35.000 EUR
Unfallfrei
Cabrio/Roadster,
EZ 07/2002
95.000 km
Benzin
368 kW (500 PS)
Schaltgetriebe
BMW M3 330 Ci V8 S65 ESS Kompressor LPG Manhart 500ps
how cool is thatBiete ein einmaliges exclusives BMW Cabrio zum Verkauf an.
Das Fahrzeug wurde professionell umgebaut und ist so wohl einzigartig in Deutschland.
Der Umbau wurde bei ca. 78000km durchgeführt und hat viel Zeit und Geld gekostet
Das Auto ist Understatement pur......von aussen relativ normal als 3er Cabrio...
Die Technik komplett vom M3 E46 und vom M3 E93
Für diejenigen, die nicht mit einem Porsche vor der Firma parken möchten / dürfen / können.....
Der Wagen ist nun seit 5 Jahren in meinem Besitz und wurde vorwiegend nur von Frühjahr bis Herbst gefahren.
Es wurde der V8 Motor Typ S65 incl. 6 Gang Schaltgetriebe vom E93 Modell verbaut. Serienmäßig 420 PS.
Weiterhin wurde eine Kompressoranlage vom Namenhaften Hersteller ESS Typ VT2-625 installiert
Für den normalen Straßenbetrieb wurde eine LPG Gasanlage installiert.
Eingetragene Motorleistung: 368 KW 500 PS (tatsächlich: Auf Anfrage)
Höchstgeschwindigkeit : eingetragen : 280 km/h (tatsächlich: 315 km/h lt. GPS)
Räder BBS CH Komplett Radsatz 1 Jahr alt 235 /265 er
Bremsanlage Movit 34 mm x 342 mm, neue Scheiben und Beläge
Tacho, Elektrik ,DSC, ABS Schlüsselsystem etc, alles vom M3 E9*
Umbaukosten :über 40000 €
Sehr viele Neuteile, wirklich guter Umbau, kein verbastelter Wagen.
Mehr Infos gerne auf Anfrage.. Einfach zuviel um das hier aufzulisten
Für Liebhaber, die technisches Verständnis haben und sich den Wagen einfach als Spaßauto leisten können...Ich könnte mir denken, das der Wagen mal im Wert steigt.
Ich gebe Ihn ungerne weg aber ich möchte mir mein Traumboot kaufen und eins geht nur...
Für Fragen, Bilder, weitere technische Daten stehe ich gerne unter 0171-5160018 zur Verfügung.
Eens, maar kun je met LPG niet meer vermogen eruit halen doordat hij geblazen is? Dan snap ik het nog enigszins.Flamman schreef:Is idd erg leuk in een E46 tot ik inzoomde op de motor en allemaal LPG meuk aantrof![]()
Een M motor op LPG kom op zeg dat is vloeken in de kerk !
Zal er ongetwijfeld uit kunnen, dan verkopen en daarvoor kan je weer een tijd benzine kopen...Flamman schreef:Is idd erg leuk in een E46 tot ik inzoomde op de motor en allemaal LPG meuk aantrof![]()
Een M motor op LPG kom op zeg dat is vloeken in de kerk !
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], mark123 en 10 gasten