Zondag en maandag in totaal 'n stuk of 10 M2's rond en op de Ring gezien. Waarvan 70% blauw:)
Op de snelweg er naartoe is t een goede metgezel die als je je aan de snelheid houdt 1:10 doet, maar niet veel beter:)
Dan moet je echt op eieren gasgeven zegmaar.
Maar rondom Ring, Nürburg naar Adenau en die weggetjes daar: Skitterend. Ik zou niet weten wat je anders moest kiezen daar, buiten 'n F Type R of wat GT3/Ferrari/McLaren geweld:) Ding gaat daar hard en die hairpins enzo: Oeh wat strak, overstuur:Check, onderstuur wat is dat. Dat insturen, ik ken de auto bijna 2 jaar, maar mega.
Autobahn 272 teller max, ja best stabiel, 210/220 is mooie kruissnelheid daar vind ik.
Was druk op de Nordschleife zondag, heel relaxed ook, top ambiance ook op die boulevard in dat grote gebouwencomplex(waar 't dus niet druk was) Dus ik dacht, laat ik maandag(morgen)ochtend gaan.
Maar ivm testdagen autofabrikanten werd dat dus 17:30 stipt gas en ik was denk ik de <15e tourist/auto van de dag die de baan op mocht, Gas erop, was mooi weer, zonnetje door de wolken heen. Heel lekkere ervaring weer, echt alsof je in 'n andere dimensie zit.
Maar na 8 minuten ofzo al weer voorbij
Even een ander fotootje, m'n glimlach zie je niet maar m'n blik zegt wel wat.
Ilja ik heb de echtscheidingspapieren nog niet binnen
Nee ze vond 't allemaal geweldig, een rollercoaster zei ze: de sounds van de auto's vond ze geweldig, de sfeer, de Porsches/McLarens/Ferraris/Lambo's/Corvettes en 'n Ford Pickup.
Wat is dat ding standaard een dijk van 'n Nordschleife auto, al merkte ik wel dat er beter Pagid geel +andere vloeistof in kan volgende keer als is de Ring Tourist niet meteen de grootste remmenkiller tov andere banen. Maar dat was dan ook 't enige, hoe dat ding ligt in die bochten als straatauto, ik vond 't allemaal prima voor 'n 'htk' 4 persoons auto met kenteken en kofferbak...
En omdat dit gewoon 'n mooi plaatje is: