De koopjeshoek: Leuke autokoopjes + alle aanverwante zaken!
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: De koopjeshoek: Leuke autokoopjes + alle aanverwante zak
Vind hem er anders best knap bij staan zo. Prijs weet ik niet, kan misschien nog iets af? En hoeft geen erge schade geweest te zijn maar slecht afgemonteerd en daardoor misschien zo op te lossen? Is Autohan betrouwbaar? En als je die Autohan nu op de man af vraagt over schades krijg je misschien wel een eerlijk antwoord 

-
OnlineMartijn_bmw
over autohan gesproken...
dit is gaaf: http://autohan.nl/aanbod/384/BMW-520i-I ... akket.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ik zou haast gaan twijfelen om een 5-serie te gaan rijden
dit is gaaf: http://autohan.nl/aanbod/384/BMW-520i-I ... akket.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ik zou haast gaan twijfelen om een 5-serie te gaan rijden

- ErikMartijn
Ziet er mooi uit, maar het is een 520i en icm automaat zijn die niet vooruit te branden imho... een 525i automaat vind ik al aan de slome kant. 

Arthur schreef:Vind hem er anders best knap bij staan zo. Prijs weet ik niet, kan misschien nog iets af? En hoeft geen erge schade geweest te zijn maar slecht afgemonteerd en daardoor misschien zo op te lossen? Is Autohan betrouwbaar? En als je die Autohan nu op de man af vraagt over schades krijg je misschien wel een eerlijk antwoord
Ken hem persoonlijk wel, en daar durf ik in het donker nog wel een auto te kopen ,heeft altijd ERG netjes spul en alles is gewoon prima voor elkaar bij hem.
-
OnlineMartijn_bmw
dat is idd wel het nadeel, hier heb je meer: "All show, no go"ErikMartijn schreef:Ziet er mooi uit, maar het is een 520i en icm automaat zijn die niet vooruit te branden imho... een 525i automaat vind ik al aan de slome kant.

- Arthur
Ach ja, maar wat heb je nu dan, Martijn?

-
OnlineMartijn_bmw
No show and no go

of wilde je zeggen dat hiet iets van show aan zit

- Robertdj
http://www.dnrt.nl/vraagaanbod/details.php?id=3621" onclick="window.open(this.href);return false;
Elmar z'n speelgoed.
Elmar z'n speelgoed.
- Mnrk
- Auto: R53 tracktool
Dikk alloys jonguh!Martijn_bmw schreef:No show and no go![]()

-
OnlineMartijn_bmw
TURBO jonguh!!!!!!!-Menrik- schreef:Dikk alloys jonguh!Martijn_bmw schreef:No show and no go![]()

- Bartman
Rijdende Van Halen-gitaar!Martijn_bmw schreef:TURBO jonguh!!!!!!!-Menrik- schreef:Dikk alloys jonguh!Martijn_bmw schreef:No show and no go![]()
of wilde je zeggen dat hiet iets van show aan zit![]()
Dus Rock & Roll jonguh!
- Arthur
Daarom, Martijn. Dan kan die 520iA heel best

Martijn_bmw schreef:No show and no go![]()
-
OnlineMartijn_bmw
daar heb je ook wel gelijk in

Arthur schreef:Daarom, Martijn. Dan kan die 520iA heel best
Martijn_bmw schreef:No show and no go![]()
- GTRene
kwam net deze 850ci tegen met Hartge goodies.
zo'n 5.4 hoeveel vermogen heeft dat dan?
mooi ding (ja zwaar e.d. maar gewoon mooi/uniek gelijnd)
http://link.marktplaats.nl/399817611" onclick="window.open(this.href);return false;
zo'n 5.4 hoeveel vermogen heeft dat dan?
mooi ding (ja zwaar e.d. maar gewoon mooi/uniek gelijnd)
http://link.marktplaats.nl/399817611" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tim R
850 is idd erg dik en schappelijk prijs lijkt mij.
- GTRene
lijkt mij ook dat de prijs schappelijk is 8)
- FreudeamFahren
Is je Google stuk?GTRene schreef:(...) zo'n 5.4 hoeveel vermogen heeft dat dan? (...)

- GTRene
inderdaad die speigels zijn euh...past niet echt op de auto.FreudeamFahren schreef:Is je Google stuk?GTRene schreef:(...) zo'n 5.4 hoeveel vermogen heeft dat dan? (...)M73B54, 326 pk, 490 nm. Die "M" wannabe spiegels met clignoteur zijn zum kotsen trouwens.
is zo'n 5.4 standaard in de laatste serie ofzo?
en M73 klinkt wat als die basis motor voor de M850 of basis van de Mclaren? of is dat weer wat anders

326pk uit een 5.4 is wat tam...
wat had die Alpina * serie dan, had die niet iets van 420pk?
- FreudeamFahren

The B12 5.0 Coupe was based on the 850i, powered by the 5.0-liter M70 engine producing 350 bhp (260 kW), and available only with a 4-speed automatic gearbox. The larger B12 5.7 Coupe was based on the 850CSi, with the 5.7-liter S70 engine producing 416 bhp (310 kW/422 PS) with a 6-speed manual gearbox.
- GTRene
8)
best nog redelijk wat verschillende motoren...dat zijn dus de M70 pff onthou dat allemaal niet
maar de 5.4 is dan de M73?
ik lees bv hier>>
ah, http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_8_Series_(E31" onclick="window.open(this.href);return false;)
grappig, zelfs een 6.0 is er

best nog redelijk wat verschillende motoren...dat zijn dus de M70 pff onthou dat allemaal niet

maar de 5.4 is dan de M73?
ik lees bv hier>>
hebben ze een 7 serie motor in die 8 liggen en of werden daar dezelfde motoren gebruiktUsed BMW Engine M73 5.4 V12 E38 750 750i 750iL '95-'97

ah, http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_8_Series_(E31" onclick="window.open(this.href);return false;)
grappig, zelfs een 6.0 is er
Racing Dynamics K55 Sport CoupeBMW tuner Racing Dynamics of Italy in 1991 produced a special version of the 8 Series dubbed the K55 Sport Coupe taken from the standard production line. The K55 5.5 Coupe was based on the 850i, powered by the 5.0-liter M70 that was stroked to 5.5 liters, new valves, camshafts lifters and intakes along with extrude honed heads. The one US version engine producing 475 bhp (354 kW; 482 PS) and the Euro version producing 401 bhp (299 kW). 40 K55s were produced for the Euro market and one in the US. In addition to engine modifications, The K55 offered a variety of body, suspensions, rear end options. [11][12]
However, there is no verification of 475 hp (354 kW) produced by this car by Racing Dynamics. The K55 produces 380 hp (280 kW) and 405 ft·lbf (549 N·m) of torque as listed in the 02/1994 Euro car magazine. Racing Dynamic's own website lists the K55 at 401 hp (299 kW).[13]
The 475 hp (354 kW) was declared by Autothority (as listed in the said Road & Track article) who are no longer in business in their original capacity. The 475 hp (354 kW) claim was never verified.
[edit] PowerPlant Racing BMW "860i"Race car tuner PowerPlant racing of North Carolina, USA produced the most powerful Naturally Aspirated 8 series BMW. This was done by increasing the displacement of the M70 V12 engine to a 6.0L capacity.
This conversion changes the stroke of the engine from 73 mm (2.9 in) to 86 mm (3.4 in), the bore from 84 mm (3.3 in) to 86 mm (3.4 in) and the compression ratio from 8.8/1 to 10/1. The 6.0 conversion on a stock rebuild makes 405 hp (302 kW) & 425 ft·lbf (576 N·m) of torque. However, there are add on options of this program that increases the specifications to 455+ HP and 500+ ft·lbf (386 HP and 409 ft·lbf (555 N·m) torque at the wheels) that is emission legal with completely civilized, stock drivability
- dvh
Deze auto is van mijn oom.
Echt een prachtbak ! Ding is nieuw !
http://link.marktplaats.nl/431614708" onclick="window.open(this.href);return false;
Let niet op z'n spelling dat is blijkbaar niet z'n sterkste punt.
Ik wist dat ie hem wil verkopen.
Naast deze heeft ie nog een show stingray, met dikke zijpijpen ect.
Deze is helemaal orgineel en elk boutje is vervangen.
Het is een sul dat ie z'n advertentie niet wat beter maakt, zo komt het niet over !
http://link.marktplaats.nl/431614708" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is een sul dat ie z'n advertentie niet wat beter maakt, zo komt het niet over !
- GTRene
ziet er zo te zien netjes uit 

- dvh
Ding kan zo in een museum !
Hij durft er niet mee te rijden, omdat ie bang is voor krasjes ect...
Maar de bedragen die ze bieden op MP, denk dat ie bij het dubbele er pas over gaat nadenken.
Hij durft er niet mee te rijden, omdat ie bang is voor krasjes ect...

Maar de bedragen die ze bieden op MP, denk dat ie bij het dubbele er pas over gaat nadenken.
- GTRene
je moet er net een liefhebber voor hebben als je in de 30k wilt komen...
ik weet niet hoe geliefd dit model is...
en of ze dan die prijs betalen, doch een echte liefhebber ziet het er wel in, diegenen die nu bieden zijn ook wel liefhebbers maar net niet die wat je zoekt.
Dat lijken meer die bv wel een M coupe willen hebben, en dan het bedrag van een M coupe op mijn auto bieden (dat gaat ook niet werken
)
Ik moet ook een liefhebber hebben en een echte kenner, maja die zijn er niet zoals bij bv de grote merken, Hartge wordt nog steeds gezien als een tuner en niet als de Manufacturer die ze ook zijn, meesten weten dat ook niet.
Wat dat betrefd moet die eigenlijk in een groot autoblad, maar geen zin aan dat soort dingen...dus blijf ik er nog wat jaren in rond knallen

ik weet niet hoe geliefd dit model is...
en of ze dan die prijs betalen, doch een echte liefhebber ziet het er wel in, diegenen die nu bieden zijn ook wel liefhebbers maar net niet die wat je zoekt.
Dat lijken meer die bv wel een M coupe willen hebben, en dan het bedrag van een M coupe op mijn auto bieden (dat gaat ook niet werken

Ik moet ook een liefhebber hebben en een echte kenner, maja die zijn er niet zoals bij bv de grote merken, Hartge wordt nog steeds gezien als een tuner en niet als de Manufacturer die ze ook zijn, meesten weten dat ook niet.
Wat dat betrefd moet die eigenlijk in een groot autoblad, maar geen zin aan dat soort dingen...dus blijf ik er nog wat jaren in rond knallen

-
Wat is z'n vraagprijs?!dvh schreef:Deze auto is van mijn oom.
Ik heb, bij jouw C4 adv. al laten vallen dat mijn pa een C3 stingray wilt......
En die tijd is nu! aangebroken!!
Alleen dat rekkie achterop is verschrikkelijk....

Edit: Vrgprs rond de 30K?
Was ik al bang voor, word hem dus ook niet....