Het grote E46 M3 (occasion) draadje
- GTRene
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
lijkt opzich niet verkeerd.
- Roderik_
Dickh. schreef:De originele kunnen er zo weer in hoor. Geen probleem. Die geven echter aanzienlijk minder steun dan de stoelen die er nu in zitten.535d schreef:Die stoelen zien er echt niet uit.En ook die aftermarket nav zou mij storen.
Originele stoelen zijn niet meer aanwezig. Net als de originele radio.
Wielen zijn helaas gepoedercoat...
Al met al niet makkelijk/goedkoop om het eea te veranderen.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Ik zou in ieder geval navragen waarom er een revisie diff onder zit.Beros schreef:Is deze M3 hier al eens besproken? Of misschien kent iemand de auto of heeft hem bekeken?
M3 cabrio 08-PP-XB 134.000km €17.450,-
- Tim N
Oplossing?
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =5&t=30828" onclick="window.open(this.href);return false;
Cobra's los verkopen, poedercoat kan tegenwoordig ook erg netjes, het is niet altijd meer een sinaasappel huid.
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =5&t=30828" onclick="window.open(this.href);return false;
Cobra's los verkopen, poedercoat kan tegenwoordig ook erg netjes, het is niet altijd meer een sinaasappel huid.
Roderik_ schreef:Dickh. schreef:De originele kunnen er zo weer in hoor. Geen probleem. Die geven echter aanzienlijk minder steun dan de stoelen die er nu in zitten.535d schreef:Die stoelen zien er echt niet uit.En ook die aftermarket nav zou mij storen.
Originele stoelen zijn niet meer aanwezig. Net als de originele radio.
Wielen zijn helaas gepoedercoat...
Al met al niet makkelijk/goedkoop om het eea te veranderen.
-
Auto had origineel half leer, dus zou je stoelen + achterbank + deurpanelen moeten vervangen.
Zo zag die auto (53-RJ-JD) er anno 2009 namelijk van binnen uit;

Het interieur van jouw link betreft een Engels RHD interieur, dus komt sowieso niet netjes uit qua memory en spiegelverstelling.
Daarnaast heeft bovengenoemde auto (53-RJ-JD) wel een circuit verleden.
Getuige oa. onderstaande foto's:

Hoeft uiteraard niet persé nadelig te zijn, echter is het wel het benoemen waard.
Toen overigens voorzien van Sparco stoelen.
Zo zag die auto (53-RJ-JD) er anno 2009 namelijk van binnen uit;
Het interieur van jouw link betreft een Engels RHD interieur, dus komt sowieso niet netjes uit qua memory en spiegelverstelling.
Daarnaast heeft bovengenoemde auto (53-RJ-JD) wel een circuit verleden.
Getuige oa. onderstaande foto's:
Hoeft uiteraard niet persé nadelig te zijn, echter is het wel het benoemen waard.
Toen overigens voorzien van Sparco stoelen.
- Roderik_
- Hugo Bos
- Knot
Wat een kennisbank zeg B46, echt top!
- Bert ///M3
Dat circuitverleden dat kon je zelf ook wel bedenken natuurlijk. Cobra stoelen, PSS9 en Mov'it rondom.
Je ziet aan alle modificaties dat het een rijdersauto is. Prijs is er ook gewoon naar, tel even op wat een set Movít remmen rondom kost, PSS9 onderstel en de rest van de aanpassingen. Zit je ver over de 10.000 euro
Verder de BMW Performance stoelen zijn gewoon Recaro's alleen dan met een BMW stiksel. Cobra is ook gewoon een stoel van A kwaliteit, het zijn geen QSP stoelen oid. Vind ze eigenlijk ook niet misstaan in het intereur.
Ben je een 100% OEM fapper dan heeft het denk ik weinig zin om deze origineel te maken. Ben je meer een rijder en ga je de auto sowieso aanpassen dan heb je met deze een heel mooi exemplaar te pakken denk ik. Eigenlijk hoef je er niet eens meer wat aan te doen. Hooguit een clubsport rolbeugel of iets in die zin maar verder heeft hij alles.
Je ziet aan alle modificaties dat het een rijdersauto is. Prijs is er ook gewoon naar, tel even op wat een set Movít remmen rondom kost, PSS9 onderstel en de rest van de aanpassingen. Zit je ver over de 10.000 euro
Verder de BMW Performance stoelen zijn gewoon Recaro's alleen dan met een BMW stiksel. Cobra is ook gewoon een stoel van A kwaliteit, het zijn geen QSP stoelen oid. Vind ze eigenlijk ook niet misstaan in het intereur.
Ben je een 100% OEM fapper dan heeft het denk ik weinig zin om deze origineel te maken. Ben je meer een rijder en ga je de auto sowieso aanpassen dan heb je met deze een heel mooi exemplaar te pakken denk ik. Eigenlijk hoef je er niet eens meer wat aan te doen. Hooguit een clubsport rolbeugel of iets in die zin maar verder heeft hij alles.
- MParallel
- Auto: BMW
In mijn 328i destijds dan geen racestoelen, wel PSS9 set en Mov'It remmerij.
Maar dat was voor je jaarlijkse trip Nürburgring. Maar om te spreken van een circuitauto...
Goed het een sluit het ander niet uit en bij deze M3 is het duidelijk.
Maar dat was voor je jaarlijkse trip Nürburgring. Maar om te spreken van een circuitauto...
Goed het een sluit het ander niet uit en bij deze M3 is het duidelijk.
- GTRene
deze kan ook best leuk zijn...zitten vele speciale delen op, verder een wrap das wellicht minder, maar daaronder de phoenixgele kleur.

en een beetje meer erbij en meer cilinders de oude vertrouwde M3 V8 met weinig km, kan ook leuk zijn

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... ORT&noec=1" onclick="window.open(this.href);return false;
34.999 EUR
Unfallfrei
Sportwagen/Coupé, Gebrauchtfahrzeug
EZ 10/2004
70.000 km
Benzin
274 kW (373 PS)
Schaltgetriebe
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... ORT&noec=1" onclick="window.open(this.href);return false;Carbon fiber Airbox with RAM Air intake
Alpha-N remap
Full exhaust incl. metallic sports cats
two versions of exhaust system, one stainless (Quiet, TÜV) and one titanium (loud, race)
376 HP / 386 NM (SEP Engineering)
Short, 3.91 rear axle (Kurze Gesammtübersetzung)
Short shifter, uniball
Öhlins TTX racing suspension (BTCC version), KW Clubsport
H&R adjustable roll bars & drop links
Rear axle in uniball (front also but not fitted yet)
6-Piston caliper, 2-piece disc brake front
4-Piston caliper, 2-piece disc brake rear
Endless MA45B Pads (70% left)
9,5x18 APEX wheels front with 265/35-18 semi slick tires (two spare wheels, brand new)
10x18 Apex wheel rear with 265/45-18 semi slick tires
8,5x19 and 9,5x19 BBS wheels with street tires
CSL original carbon fiber roof
Original CSL trunk
CSL rear diffusor, carbon fiber
AC Schnitzer front splitter carbon fiber
Plastic windows rear and rear side
Carbon fiber front hood (not fitted)
Mansory carbon fiber interior
Carbon fiber door and rear panels
Carbon fiber Recaro Pole Position seats with custom leather
The car is only about 1350 Kg and is def. quicker than an E92 M3. It has always gotten the best treatment and only been driven by me and Ralph. Let me know if you need more details.
Year: Oct. 2004
70.000Km
Original color: phoenix yellow
Es ist bis auf die Makrolonscheiben und die Apex Felgen alles eingetragen. (2 Plätzer)
en een beetje meer erbij en meer cilinders de oude vertrouwde M3 V8 met weinig km, kan ook leuk zijn

BMW 328i 5.0 M5 V8 E39 Motor 420 PS
39.900 EUR
Unfallfrei
Sportwagen/Coupé, Gebrauchtfahrzeug
EZ 02/2000
27.372 km
Benzin
309 kW (420 PS)
Schaltgetriebe
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... ORT&noec=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Nu te koop voor € 11.950,-Hugo Bos schreef:M3 cabrio 62-HJ-JT 229.000km €9.250,-
"Ivm het kopen van een huis ben ik met tegenzin genoodzaakt deze tekoop aan te bieden."

- Peter Tunissen
Dit is Tiemen zijn auto.FreudeamFahren schreef:De '05 M3 die *klik* hier in het Movit draadje van Dick wordt genoemd, staat ondertussen *klik* hier op AS24. Geen makkelijke auto om een prijskaartje op te plakken: 23 voor 'n 2005 met 112.000 km is in ieder geval niet dirt cheap. De eventuele meerwaarde van de modificaties is lastig te verzilveren denk ik.
Daar heb ik op Bilster Berg een aantal rondjes in mogen rijden en twee maanden terug heb ik die auto nog een aantal dagen op Ascari mee mogen maken.
Dus circuitverleden: ja. Maar wel altijd bijna maniakaal onderhouden en als je erin rijdt voelt hij niks anders aan dan een E46 M3 met 10.000km op de teller waar ik een aantal jaar terug eens in gereden heb.
Tel daarbij op dat die auto echt ontzettend veel beter is geworden van de upgrades aan remmen en onderstel en dat de zijdelingse steun in deze stoelen echt perfect is zonder dat ze zo oncomfortabel zijn als een echte kuipstoel en dit is een ontzettend interessant aanbod.
Als ik nu in de markt zou zijn voor een E46 M3 zou dit hem worden, zonder een seconde over na te denken.
Helaas heb ik tegenwoordig iets meer ruimte nodig en red ik het niet meer met een E46, maar dit is echt een pareltje.
-
Lekkere kleur. (silverstone)
http://www.autoscout24.com/Details.aspx ... asrc=st|fs" onclick="window.open(this.href);return false;
Alleen wat veel km's.
http://www.autoscout24.com/Details.aspx ... asrc=st|fs" onclick="window.open(this.href);return false;
Alleen wat veel km's.
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Beetje laag....
- GTRene
idd, op sommige foto's lijkt het best erg achter, dan lijkt d auto moeJoël D. schreef:Beetje laag....

gelukkig zit er een verstelbaar onderstel onder, kan je het nog wat opschroeven wellicht.
- Hugo Bos
Tenaamstelling 07-01-2015B46 schreef:Nu te koop voor € 11.950,-Hugo Bos schreef:M3 cabrio 62-HJ-JT 229.000km €9.250,-
"Ivm het kopen van een huis ben ik met tegenzin genoodzaakt deze tekoop aan te bieden."
Wat een pannenkoek...
- D20VT
Ziet er wel een stuk beter uit dan vorig jaar toen deze cabrio nog een stuk vangrails eruit gereden heeft
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Niet eens nieuwe foto's gebruikt. In de vorige advertentie staat als plaats Papendrecht en de foto's bij de nieuwe ad staat de auto voor de Fokker fabriek in Papendrecht terwijl bij de woonplaats Beverwijk staat.
- Martijn 327i
- Auto: X3 M40i // M Performance
Er staat van alles te koop, wel erg veel rommel of M3's die al een eeuwigheid te koop staan.
Al langere tijd staat er eigenlijk maar 1 exemplaar te koop waarvan ik denk dat het een echte nette M3 is.
Overigens wel echt te duur in mijn ogen, maar ik vermoed dat dit wel een "echte" is.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =SportsCar" onclick="window.open(this.href);return false;
Al langere tijd staat er eigenlijk maar 1 exemplaar te koop waarvan ik denk dat het een echte nette M3 is.
Overigens wel echt te duur in mijn ogen, maar ik vermoed dat dit wel een "echte" is.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =SportsCar" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
lijkt wel een mooie zo, prijs zou 23<>24k moeten zijn, wellicht hapt hij toe voor zo'n bod 

- MParallel
- Auto: BMW
Die ziet er heel netjes uit.
-
Jammer dat hij getuned is. Mooi exemplaar verder ook het rode interieur kan mij bekoren!
- bilkert35
- Auto: E36 M3
- Milka
stond die niet 2 maanden geleden bij Premium Classics?
Dan zou die weer snel terug op de markt zijn.
oh nee die had geen rolkooi
Dan zou die weer snel terug op de markt zijn.
oh nee die had geen rolkooi
Laatst gewijzigd door Milka op 12 jan 2015, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.