Het kleine 130i (occasion) draadje

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
DG

Re: Het kleine 130i (occasion) draadje

Bericht door DG » 15 nov 2012, 11:41

RVV schreef:Kennertje :df:
Waar doel je nou op?

Peric

Bericht door Peric » 15 nov 2012, 11:42

DG schreef:De definitie van een goed sturende auto is niet per direct gerelateerd aan het hebben van achterwielaandrijving of wel? Maar goed als je alleen maar BMW gereden hebt weet je natuurlijk niet beter.
Wat rij je zelf dan?

Snipe

Bericht door Snipe » 15 nov 2012, 11:45

Ah, vandaar die opmerking over het differentieel. Om te simracen met een Corvette heb je immers helemaal geen differentieel nodig ;-)

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 15 nov 2012, 11:46

@Peric: DG drift met een vier cilinder 1-serie beter dan dat Andre dat kan :hot:

Tristan

Bericht door Tristan » 15 nov 2012, 11:46

Iedere sportieve auto valt door de mand op het circuit. Maar het gaat er vooral om hoe de auto is tijdens sportief rijden op de openbare weg. En mijn mening is dat een 1-serie gemiddeld beter stuurt. Tuurlijk, ook onderstuur maar dat hebben andere auto's ook. Enige is dat je met bv. een 130i door het vermogen om kan zetten in overstuur. Dat maakt de auto zo leuk. En als weinige een non-turbo heeft en ook nog eens een 6-cil. Dus een ieder die zegt dat een 130i overrated is heeft A) er nooit in gestuurd of B) niet kan rijden cq. met RWD overweg kan of C) wil kopen maar het niet kan of D) Luco heet. :wink:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 15 nov 2012, 11:49

Best slecht zo, popcorn op de donderdagochtend. :popcorn:

DG

Bericht door DG » 15 nov 2012, 11:50

Het klopt dat ik aan sim-racing doe vanwege het gebrek aan $$ om irl te racen. In ons team zijn er een aantal die inmiddels een weg hebben gevonden in de motorsport.

Thomas Arends (Dutch GT4)
Wolfgang Reip (winnaar GT Academy en bereidt zich nu voor op Dubai 24 uurs race)
Rudy van Buren (karter op NK niveau/Westfield cup)
Philip Ellis (Formula 3 Euro series)
Douglas Lundberg (KZ2 World Cup)

Maar voor de gemiddelde nitwit hier zijn we gamers :D
Laatst gewijzigd door DG op 15 nov 2012, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Luco

Bericht door Luco » 15 nov 2012, 11:52

Haha Tristan, ik heb een aantal malen met een beamer op het circuit gereden en ben daar ook eerlijk over geweest, de 328 van Eric vond ik een fijne auto om mee te rijden :thumbup:
De e36 van jr reed ook fantastisch.
Maar er zijn meer auto's die goed rijden.

Dat is hier een beetje het probleem imo, een bmw is alles en de rest is kut, zo komt het vaak over, en dat is jammer.
Veel bmw rijders hebben echt een bmw bril op en hebben daardoor dus geen open mind meer voor andere leuk rijdende auto's.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 15 nov 2012, 11:56

DG schreef:Het klopt dat ik aan sim-racing doe vanwege het gebrek aan $$ om irl te racen. In ons team zijn er een aantal die inmiddels een weg hebben gevonden in de motorsport.

Thomas Arends (Dutch GT4)
Wolfgang Reip (winnaar GT Academy en bereid zich nu voor op Dubai 24 uurs race)
Rudy van Buren (karter op NK niveau/Westfield cup)
Philip Ellis (Formula 3 Euro series)
Douglas Lundberg (KZ2 World Cup)

Maar voor de gemiddelde nitwit hier zijn we gamers :D
My god.........je als computer nerd optrekken aan anderen en rechten ontlenen dat je op een paar knoppies kunt drukken :clap: Maak het eerst ff waar en plaats een paar van die drift filmpjes neer...... Beter nog, koop eerst ff een auto :lollerdelol:

DG

Bericht door DG » 15 nov 2012, 11:58

Luco schreef:Dat is hier een beetje het probleem imo, een bmw is alles en de rest is kut, zo komt het vaak over, en dat is jammer.
Veel bmw rijders hebben echt een bmw bril op en hebben daardoor dus geen open mind meer voor andere leuk rijdende auto's.
Precies en als je er een andere mening over hebt dan word je persoonlijk aangevallen. Niet alleen ik maar bijvoorbeeld ook Sebastian.

My god.........je als computer nerd optrekken aan anderen en rechten ontlenen dat je op een paar knoppies kunt drukken :clap: Maak het eerst ff waar en plaats een paar van die drift filmpjes neer...... Beter nog, koop eerst ff een auto :lollerdelol:
Wat is dat nou weer voor überdomme opmerking. Ik mag toch best mijn teamgenoten opnoemen en vertellen dat ze inmiddels via sim-racing een weg hebben gevonden in de motorsport. Je hebt gewoon geen idee waar je over praat.
Laatst gewijzigd door DG op 15 nov 2012, 12:02, 2 keer totaal gewijzigd.

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 15 nov 2012, 11:58

Ik kan heel hard boeren.

Luco

Bericht door Luco » 15 nov 2012, 12:03

DG schreef:
Luco schreef:Dat is hier een beetje het probleem imo, een bmw is alles en de rest is kut, zo komt het vaak over, en dat is jammer.
Precies en als je er een andere mening over hebt dan word je persoonlijk aangevallen. Niet alleen ik maar bijvoorbeeld ook Sebastian.

Ach ik wordt er ook op aangevallen, kwestiue van gladde rug.

Ja sebastian is een apart geval, sorry hoor, maar als je absoluut niet kan rijden (sebastian) en je doet jezelf voor alsof je schumacher bent, roep je het wel een beetje op je af.

ErikS

Bericht door ErikS » 15 nov 2012, 12:04

:wave:

RVV

Bericht door RVV » 15 nov 2012, 12:05

Hielke kom er maar in :D

Snipe

Bericht door Snipe » 15 nov 2012, 12:10

DG schreef:
Maar dan moet je ook eerlijk zijn en toegeven dat racing god SKRD ook zomaar zonder reden een persoonlijke aanval inzette op de vangrails van de Nürburgring!

Luco

Bericht door Luco » 15 nov 2012, 12:13

MartijnGizmo schreef:Ik kan heel hard boeren.
Je bent toch ook een boer :tong: :lol:

Tristan

Bericht door Tristan » 15 nov 2012, 12:15

Luco schreef:Haha Tristan, ik heb een aantal malen met een beamer op het circuit gereden en ben daar ook eerlijk over geweest, de 328 van Eric vond ik een fijne auto om mee te rijden :thumbup:

Dat is hier een beetje het probleem imo, een bmw is alles en de rest is kut, zo komt het vaak over, en dat is jammer.
Als ik veel geld had, reed ik wel iets beters kan BMW. Maar ja....crisis. :wink:

Luco

Bericht door Luco » 15 nov 2012, 12:17

Tristan schreef:
Luco schreef:Haha Tristan, ik heb een aantal malen met een beamer op het circuit gereden en ben daar ook eerlijk over geweest, de 328 van Eric vond ik een fijne auto om mee te rijden :thumbup:

Als ik veel geld had, reed ik wel iets beters kan BMW. Maar ja....crisis. :wink:
Heeft imo niks met geld te maken, er zijn goedkopere auto's die net zoveel of meerfun per euro geven.
Maar je moet er wel voor open staan, jouw reactie is dus precies wat ik bedoel.

DG

Bericht door DG » 15 nov 2012, 12:17

Snipe schreef:Maar dan moet je ook eerlijk zijn en toegeven dat racing god SKRD ook zomaar zonder reden een persoonlijke aanval inzette op de vangrails van de Nürburgring!
Heb je ook gezien hoe dat is gebeurd?

Tristan

Bericht door Tristan » 15 nov 2012, 12:18

Voorkeur, Luco. Jij hebt een voorkeur voor Renault. Omdat ik nu eenmaal RWD wil, heb ik een voorkeur voor BMW. Ik val jou toch ook niet af dat je een andere voorkeur hebt...of wel.

ErikS

Bericht door ErikS » 15 nov 2012, 12:19

Lol.

Ik heb genoeg frenschge hatsbakjes gereden.

Er gaat niks boven een bmw in dezelfde prijsklasse! :strong:

@ DG, ja hij ging te hard, stuurde verkeerd in en was hem kwijt; NEXT!

Die lulhannes moet het nog steeds komen vertellen hier! :lezen:

Sperdy

Bericht door Sperdy » 15 nov 2012, 12:20

Luco schreef:
MartijnGizmo schreef:Ik ken heel veel hoeren.
Je bent toch ook een BMW-hoer :tong: :lol:
Echt niet normaal meer waar DF naartoe gaat ....
:D
:hungry:

Luco

Bericht door Luco » 15 nov 2012, 12:21

Tristan schreef:Voorkeur, Luco. Jij hebt een voorkeur voor Renault. Omdat ik nu eenmaal RWD wil, heb ik een voorkeur voor BMW. Ik val jou toch ook niet af dat je een andere voorkeur hebt...of wel.
Ik heb geen voorkeur, toevallig hebben we drie renaults ja, maar er zijn ook andere merken die leuk sturen en dergelijke, ik sta daar voor open, gezien jouw antwoord sta jij dat niet en wordt alles afgemeten aan een bmw.

Luco

Bericht door Luco » 15 nov 2012, 12:22

SpyderFerdi schreef:
Luco schreef:
MartijnGizmo schreef:Ik ken heel veel hoeren.
Je bent toch ook een BMW-hoer :tong: :lol:
Echt niet normaal meer waar DF naartoe gaat ....
:D
:hungry:
LOL Ferdy

Snipe

Bericht door Snipe » 15 nov 2012, 12:24

Luco schreef:Ik heb geen voorkeur, toevallig hebben we drie renaults ja, maar er zijn ook andere merken die leuk sturen en dergelijke, ik sta daar voor open, gezien jouw antwoord sta jij dat niet en wordt alles afgemeten aan een bmw.
Vandaar dat je je garage betegeld hebt in kleuren die in het geheel niets met Renault te maken hebben natuurlijk ;-)

Plaats reactie