Prima, is in ieder geval een blijvertje ... Nog even de engine bay van de GT-R, super netjes opgebouwd door TCC
Geen idee eigenlijk, nog erg weinig gereden eerlijk gezegd en al zeker niet met een brandstof mix, er zit nu 100% 98 in de tank, E85 is ook (vrijwel) nergens te tanken in NL helaas, TCC heeft een door hen doorontwikkeld turbinewiel in de turbo's geplaatst en hebben gekeken wat die deed qua vermogen en spoelen op de rollenbank, ze hebben meerdere runs gedaan en later ook een deel E85 in de tank gedaan, de verhouding werd door die mix E60 en gaf dus die 128pk extraEmilio schreef: 27 aug 2021, 11:51 Gaaf! Ben wel benieuwd: Merk je dat verschil nog? Tussen 1060 pk en 1180?
Ja dat was wel even leuk toentertijd, lekker rustig bij jou daarOpa schreef: 26 aug 2021, 20:24 Mooi grijs is niet lelijk, Ben.....blijven hele dikke auto's en als ik jouw in het andere topic hoor heb je ook een 'beetje' extra vermogen erbij gekregen.![]()
Weet nog dat ik met je vorige ben meegereden en die had toen iets van 600pk, maar ik lees dat deze bijna het dubbele vermogenheeft?
Werd toen al vreselijk hard in de passagiersstoel gedrukt tijdens het optrekken, denk dat je nu dan bijna door die stoel heen gaat.![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten