[14-02-2008] DF vrijrijden @ CPZ deel III
- DownforceJan
- DownforceJan
- Elmar
- DownforceJan
- Peter Tunissen
- Elmar
Shit, net een vervelend telefoontje van Cor gehad.
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... b75cebf36a
Sorry Jan.
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... b75cebf36a
Sorry Jan.

- DownforceJan
- Downforce Hans
- Harm Koks
- mende
mmm, oke cor, ben ff miss te serieùs, doe ik maar ff mee dan.Cor Dame schreef:He Mende
zit jij soms ook nog op school:
![]()
:
![]()
:
Gr.
Cor
Mende jij snapt er eeecht nix van
Zoiets heet HUMOR.
zit al lang niet meer op school, pfffft, man ben al 53 jaar.
een ouwe leuning dus, maar weet wel wat werken is dus, heb altijd 12 uurs nachtdiensten gewerkt, 6 nachten in de week, dusssss.
geen probleem...
- Hendrik Kinderman
Ik draai zelf ook wel weken van 80 uren. In de vakantie, als me ouders op vakantie zijn.
Misschien zit ik idd wat te veel te zeuren over mijn school, en dat het schoolleven nu niet altijd even serieus leuk is.
En ik zit vooral niet stoer te praten!
en nadat ik Atheneum gedaan heb, ga ik autotechniek studeren aan de HTS te arnhem 8)
En @ Cor
dat over het bedrijfsleven is zoals ik het nu voel/beleef. Ik werk in de vakanties wel bij een autogarage, en doe daar allerlei werk, maar na je werk heb ik dan lekker vrij. (behalve als je de volgende week weer naar school moet, want dan moeten er geheid weer verslagen, werkstukken en dossiers gemaakt worden)
en ondertussen of nadat ik weer een verslag gemaakt heb zit ik wel eens op DF.
nu maar weer on-topic
Misschien zit ik idd wat te veel te zeuren over mijn school, en dat het schoolleven nu niet altijd even serieus leuk is.
En ik zit vooral niet stoer te praten!
en nadat ik Atheneum gedaan heb, ga ik autotechniek studeren aan de HTS te arnhem 8)
En @ Cor
dat over het bedrijfsleven is zoals ik het nu voel/beleef. Ik werk in de vakanties wel bij een autogarage, en doe daar allerlei werk, maar na je werk heb ik dan lekker vrij. (behalve als je de volgende week weer naar school moet, want dan moeten er geheid weer verslagen, werkstukken en dossiers gemaakt worden)
en ondertussen of nadat ik weer een verslag gemaakt heb zit ik wel eens op DF.
nu maar weer on-topic

- Roel SpeedCars
Je staat erbijHarry-944-basic schreef:is er nog een plekje voor een verse (D-F) enthausiast met een porsche 944?

>>PB<< mij nog even hoeveel uur en met welke auto je gaat rijden.
>> STARTPOST << is weer aangepast.
Roel.
- mario swart
----------------------
Laatst gewijzigd door mario swart op 09 feb 2008, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- mario swart
Hendrik Kinderman schreef:Ik zal ff 1 ding zeggen: ik moet op dit moment 3 dagen achter elkaar tot 4 uur naar school, en dus 1 uur fietsen. Dus elke dag na 5 thuis. Dan ook nog ff 's avonds huiswerk en de enorm veel onnodige verslagen en werkstukken maken. Oftewel: als je werkt heb je naast je werk meer vrije tijd5 uur is 5 uur, en dan ben je klaar. that's the difference
dat zijn vakantie tijden!!!! mijn wekker gaat om half 5 en 5 uur de deur uit en om een uur of 7 weer thuis

- Gijzer
Dat zou gaaf zijn 5 uur = 5 uur......mario swart schreef:Hendrik Kinderman schreef:Ik zal ff 1 ding zeggen: ik moet op dit moment 3 dagen achter elkaar tot 4 uur naar school, en dus 1 uur fietsen. Dus elke dag na 5 thuis. Dan ook nog ff 's avonds huiswerk en de enorm veel onnodige verslagen en werkstukken maken. Oftewel: als je werkt heb je naast je werk meer vrije tijd5 uur is 5 uur, en dan ben je klaar. that's the difference
dat zijn vakantie tijden!!!! mijn wekker gaat om half 5 en 5 uur de deur uit en om een uur of 7 weer thuis![]()
19.00 uur komt eerder...
- Dennis van der Schoot
- GTRene
-
Hey Mende,mende schreef:mmm, oke cor, ben ff miss te serieùs, doe ik maar ff mee dan.Cor Dame schreef:He Mende
zit jij soms ook nog op school:
![]()
:
![]()
:
Gr.
Cor
Mende jij snapt er eeecht nix van
Zoiets heet HUMOR.
zit al lang niet meer op school, pfffft, man ben al 53 jaar.
een ouwe leuning dus, maar weet wel wat werken is dus, heb altijd 12 uurs nachtdiensten gewerkt, 6 nachten in de week, dusssss.
geen probleem...
Het gaat hier inderdaad over het vrijrijden op Zandvoort. Echter, op DF is het nu eenmaal vaste prik dat goede bekenden / vrienden met elkaar de draak steken.
- Race For Fun
- Dennis van der Schoot