Alles over de E90/E92/E93 M3 (part I)
-
- Berichten: 593
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05
Oh Kris, ik zeg weinig over de E92 M3, als ik nu 95K uit moest geven zou ik er 1 kopen.
Mooie en dikke auto, en zal super fijn rijden.
Naast fijn rijden, kan hij ook nog erg hard, en bij een circuit bezoek kan je ook jezelf flink uitleven met die auto.
En niet te vergeten: je hebt echt een auto met veel status.
Iedereen zal er op geilen, en als je dan zo'n ding hebt ben je het mannetje.
Voor 99% van de potentiele kopers is dat genoeg om de handtekening te zetten, en mag je concluderen dat de M-afdeling goed werk afleverd.
De verkoopcijfers zullen goed zijn.
Maar als er een kleinere M uitkomt, is het mischien WEL wat vele hier zoeken.
Als dat dan een kleine coupe is, met een dikke motor, ben ik een van de eerste in NL.
Mooie en dikke auto, en zal super fijn rijden.
Naast fijn rijden, kan hij ook nog erg hard, en bij een circuit bezoek kan je ook jezelf flink uitleven met die auto.
En niet te vergeten: je hebt echt een auto met veel status.
Iedereen zal er op geilen, en als je dan zo'n ding hebt ben je het mannetje.
Voor 99% van de potentiele kopers is dat genoeg om de handtekening te zetten, en mag je concluderen dat de M-afdeling goed werk afleverd.
De verkoopcijfers zullen goed zijn.
Maar als er een kleinere M uitkomt, is het mischien WEL wat vele hier zoeken.
Als dat dan een kleine coupe is, met een dikke motor, ben ik een van de eerste in NL.
-
- Berichten: 55112
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
De E90 moet zoiets als dit worden, zonder die achterspoiler.
[IMG:1024:768]http://i171.photobucket.com/albums/u298 ... AB_029.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://i171.photobucket.com/albums/u298 ... AB_029.jpg[/img]
- Bert ///M3
- Berichten: 9415
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
8 jaar geleden liep ik om deze auto heen te fappen op de IAA
[img:633:150]http://img183.imageshack.us/img183/8784 ... ed2dd1.jpg[/img]
[img:633:150]http://img183.imageshack.us/img183/8784 ... ed2dd1.jpg[/img]
- Topfuel
- Berichten: 1916
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 11:29
Ik vindt de E92 zowiezo geen toonbeeld van schoonheid. Vooral aan de voorkant irriteer ik me. Ik kan niet begrijpen hoe zo op het idee zijn gekomen zulke koplampen te tekenen. De voorkant straald gewoon niets uit. Van het zelfde laken een pak voor mij met de nieuwe X5.
Misschien dat de E92 M3 wat mooier wordt ivm mooier/agressiever spoilerwerk.
De E90 vindt ik overigens wel een prachtbak (op de simpele achter lichtunits na). Allemaal wat te lief getekend als je het mij vraagt.
[img:300:187]http://images.automotive.com/stock/300/ ... 06/2CO.jpg[/img]
[img:495:330]http://media.autobild.de/bild/A/b88f7cb ... 97ca_1.jpg[/img]
Misschien dat de E92 M3 wat mooier wordt ivm mooier/agressiever spoilerwerk.
De E90 vindt ik overigens wel een prachtbak (op de simpele achter lichtunits na). Allemaal wat te lief getekend als je het mij vraagt.
[img:300:187]http://images.automotive.com/stock/300/ ... 06/2CO.jpg[/img]
[img:495:330]http://media.autobild.de/bild/A/b88f7cb ... 97ca_1.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Topfuel op 07 mar 2007, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Tom schreef:Dus als wij hier nu maar hard genoeg fappen rijden we over 7 jaar allemaal een E92 M3
Dan denk ik dat ook nog even naar de Rai moetRico v Velzen schreef:Precies

Anders de IAA Frankfurt voor de echte M3
- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Goed verhaal... De M is teveel een marketing-auto geworden. Waar is de tijd gebleven dat je enkel de sleutel hoefde om te draaien en gelijk met alle paarden weg kan racen? Als de nieuwe M3 gelijk is aan de M5/M6 moet je eerst weer een half uur je instellingen invoeren, voordat je helemaal los kan gaan.Marcelvv schreef:Oh Kris, ik zeg weinig over de E92 M3, als ik nu 95K uit moest geven zou ik er 1 kopen.
Mooie en dikke auto, en zal super fijn rijden.
Naast fijn rijden, kan hij ook nog erg hard, en bij een circuit bezoek kan je ook jezelf flink uitleven met die auto.
En niet te vergeten: je hebt echt een auto met veel status.
Iedereen zal er op geilen, en als je dan zo'n ding hebt ben je het mannetje.
Voor 99% van de potentiele kopers is dat genoeg om de handtekening te zetten, en mag je concluderen dat de M-afdeling goed werk afleverd.
De verkoopcijfers zullen goed zijn.
Maar als er een kleinere M uitkomt, is het mischien WEL wat vele hier zoeken.
Als dat dan een kleine coupe is, met een dikke motor, ben ik een van de eerste in NL.

Weet iemand dit overigens..?
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Wat ik er van weet is dat er in elk geval toetsen beschikbaar zijn/komen, waardoor er direct een keus gemaakt kan worden, zonder dat je een heel irritant menu door moet. Das een verbetering, niet veel, wel wat.
Ik blijf op mijn hoede met die nieuwe M3, ik wil hem eerst maar eens in de definitieve uitvoering zien, en dan ook nog met mijn smoel er boven op IRL. Blijf voorzichtig optimistisch, IRL doen alle BMW`s het veel beter dan op de gevoelige plaat, daar hou ik me maar aan vast.....................
Ik blijf op mijn hoede met die nieuwe M3, ik wil hem eerst maar eens in de definitieve uitvoering zien, en dan ook nog met mijn smoel er boven op IRL. Blijf voorzichtig optimistisch, IRL doen alle BMW`s het veel beter dan op de gevoelige plaat, daar hou ik me maar aan vast.....................
- Topfuel
- Berichten: 1916
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 11:29
Een proefrit zegt natuurlijk ook meer als 1000 woorden!romo schreef:Wat ik er van weet is dat er in elk geval toetsen beschikbaar zijn/komen, waardoor er direct een keus gemaakt kan worden, zonder dat je een heel irritant menu door moet. Das een verbetering, niet veel, wel wat.
Ik blijf op mijn hoede met die nieuwe M3, ik wil hem eerst maar eens in de definitieve uitvoering zien, en dan ook nog met mijn smoel er boven op IRL. Blijf voorzichtig optimistisch, IRL doen alle BMW`s het veel beter dan op de gevoelige plaat, daar hou ik me maar aan vast.....................
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Das helemaal waar natuurlijk......................................gaat ook zeker gebeurenTopFuel schreef:Een proefrit zegt natuurlijk ook meer als 1000 woorden!romo schreef:Wat ik er van weet is dat er in elk geval toetsen beschikbaar zijn/komen, waardoor er direct een keus gemaakt kan worden, zonder dat je een heel irritant menu door moet. Das een verbetering, niet veel, wel wat.
Ik blijf op mijn hoede met die nieuwe M3, ik wil hem eerst maar eens in de definitieve uitvoering zien, en dan ook nog met mijn smoel er boven op IRL. Blijf voorzichtig optimistisch, IRL doen alle BMW`s het veel beter dan op de gevoelige plaat, daar hou ik me maar aan vast.....................

- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Even wat verschillende kleuren, voor ieder wat wils............
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=50124

http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=50124
- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Zitten weer mooie kleuren tussen!
Hier nog een kort filmpje te zien met wat rustige achtergrond muziek:
http://www.autoblog.nl/archive/2007/03/ ... deo-bmw-m3
Hier nog een kort filmpje te zien met wat rustige achtergrond muziek:
http://www.autoblog.nl/archive/2007/03/ ... deo-bmw-m3

- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Hier wat foto's die voor Genève zijn verspreid:
[img:1280:945]http://www.8200rpm.com/gallery/stephane/m3c1.jpg[/img]
[img:1280:943]http://www.8200rpm.com/gallery/stephane/m3c2.jpg[/img]
[img:1280:975]http://www.8200rpm.com/gallery/stephane/m3c3.jpg[/img]
[img:1280:945]http://www.8200rpm.com/gallery/stephane/m3c4.jpg[/img]
[img:1280:945]http://www.8200rpm.com/gallery/stephane/m3c1.jpg[/img]
[img:1280:943]http://www.8200rpm.com/gallery/stephane/m3c2.jpg[/img]
[img:1280:975]http://www.8200rpm.com/gallery/stephane/m3c3.jpg[/img]
[img:1280:945]http://www.8200rpm.com/gallery/stephane/m3c4.jpg[/img]
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Roman
- Berichten: 3237
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
- Locatie: Liverpool
Mag er zijn... voor de mensen die te lui zijn om op de link te klikken...romo schreef:Kijk dit eens........................
http://germancarzone.com/showpost.php?p ... ostcount=1
[IMG:1024:819]http://img295.imageshack.us/img295/7969/redm3ah1.jpg[/img]
[IMG:1024:819]http://img227.imageshack.us/img227/4926/whitem3te1.jpg[/img]
[IMG:1024:819]http://img406.imageshack.us/img406/5087/blackm3jz9.jpg[/img]
[IMG:1024:819]http://img410.imageshack.us/img410/6100/bluem3sn9.jpg[/img]
[IMG:1024:819]http://img410.imageshack.us/img410/185/yellowm3il6.jpg[/img]
[IMG:1024:819]http://img258.imageshack.us/img258/4872/greym3mj6.jpg[/img]
- Roman
- Berichten: 3237
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
- Locatie: Liverpool
Vergelijkje
[img:800:303]http://members.roadfly.com/haroldc/e46_vs_e92_front.jpg[/img]
[img:800:210]http://members.roadfly.com/haroldc/e46_ ... uarter.jpg[/img]
[img:800:303]http://members.roadfly.com/haroldc/e46_vs_e92_front.jpg[/img]
[img:800:210]http://members.roadfly.com/haroldc/e46_ ... uarter.jpg[/img]
-
- Berichten: 55112
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten