Jammer van de as, maar je moet thuis ook bezig blijven natuurlijk.

Heb hem naar Hans Sloot in Lochem gebracht, die kan dat beter als ikWJ schreef: 22 jul 2020, 21:24 Lekker bezig!
Jammer van de as, maar je moet thuis ook bezig blijven natuurlijk.![]()
In de eerste rondjes als je de banden nog op de goede temperatuur heb, neem ik nog niet volgas..., mede door die muur die zo dichtbij komtJeffrey026 schreef: 23 jul 2020, 01:18 Zo!! Mooie tijden , Wat vind je zelf van die nascar look a like bocht?
Ik vond het beetje een appart gevoel die betonnen muur zo naast je![]()
Haha herkenbaar! Ergens toch de gedachten dat de kont voorbij zou willen zetten ondank fwd. Kun jij in je data terugvinden wat de snelheid daar is?Erminio schreef: 23 jul 2020, 08:33In de eerste rondjes als je de banden nog op de goede temperatuur heb, neem ik nog niet volgas..., mede door die muur die zo dichtbij komtJeffrey026 schreef: 23 jul 2020, 01:18 Zo!! Mooie tijden , Wat vind je zelf van die nascar look a like bocht?
Ik vond het beetje een appart gevoel die betonnen muur zo naast je![]()
Zijn de banden warm dan weet je nu dat ie volgas kan en dan doe je dat ook, maar dan nog denk je "hier moet niet iets mis gaan..".
Ik schakel ook net voor de exit naar 5 (zit anders in de begrenzer) en dan moet je altijd weer je stuur goed vast houden met 1 hand![]()
Lekker onopvallend
Daar ben ik ook mee begonnen.Ferdi Gielen schreef: 26 jul 2020, 11:35 Heb zelf ook nog een tijdje Wimedo slalom gedaan, dag lol voor nog geen 100 euro inclusief je brandstof.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten