Het grote E60 M5 (occasion) draadje
- GTRene
Re: Het grote E60 M5 (occasion) draadje
vind zo'n M6 ook mooier.
-
chassis, het sturen en de bak. met name de bak schakelt vloeiender en zachter. jammer, heb eind november mijn ex E63 coupé verkocht waarbij de katalysators, smg koppeling/vliegwiel, remleidingen, revisieblok en nog veel meer aan waren vervangen.speedy25 schreef:Op wat voor manier voel je die verschillen precies? Heb persoonlijk helemaal niks met het e60 model en vind het e63 model erg lekker.
-
- Auto: E63 M6
Vanaf welke datum begint de facelift precies? 2008 toch? Als ik dat zo hoor zijn dat aardig wat verschillen tussen de pre facelift en de facelift dus dan zou de facelift inderdaad de betere keus zijn.
Klopt Rene zo`n 6 serie smoelt gewoon veel beter ben ik van mening.
-
vanaf 09-2007 kwam de facelift op de markt. te herkennen aan:speedy25 schreef:Vanaf welke datum begint de facelift precies? 2008 toch? Als ik dat zo hoor zijn dat aardig wat verschillen tussen de pre facelift en de facelift dus dan zou de facelift inderdaad de betere keus zijn.
-nieuwe koplampen
-nieuwe knipperlichten
-nieuwe achterlichten
-derde remlicht in de kofferklep
-en andere knopjes voor de cd lader
de laatste versies hebben daarnaast:
-grotere spiegels
-geen dvd lader meer, enkel cd lader
-nieuwere type iDrive, en nieuwe iDrive bediening
-
bm-dub schreef:vanaf 09-2007 kwam de facelift op de markt. te herkennen aan:speedy25 schreef:Vanaf welke datum begint de facelift precies? 2008 toch? Als ik dat zo hoor zijn dat aardig wat verschillen tussen de pre facelift en de facelift dus dan zou de facelift inderdaad de betere keus zijn.
-nieuwe koplampen
-nieuwe knipperlichten
-nieuwe achterlichten
-grotere spiegels
Dit ga ik zeker even onthouden als het zo ver is kan zulke informatie altijd van pas komen

-
speedy25 schreef:bm-dub schreef:vanaf 09-2007 kwam de facelift op de markt. te herkennen aan:speedy25 schreef:Vanaf welke datum begint de facelift precies? 2008 toch? Als ik dat zo hoor zijn dat aardig wat verschillen tussen de pre facelift en de facelift dus dan zou de facelift inderdaad de betere keus zijn.
-nieuwe koplampen
-nieuwe knipperlichten
-nieuwe achterlichten
-grotere spiegels
Dit ga ik zeker even onthouden als het zo ver is kan zulke informatie altijd van pas komen

als je vragen hebt hoor ik het wel

-
Goed dat je het zegt maar ga bij de aankoop van zo`n auto niet over 1 nacht ijs en zal alles goed controleren.
-
Iemand toevallig bekend met dit bedrijf of deze m6?
Vriend van mij heeft belang bij deze auto namelijk heb er zelf niet zo`n goed gevoel bij maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... b9c5b7a618" onclick="window.open(this.href);return false;
Vriend van mij heeft belang bij deze auto namelijk heb er zelf niet zo`n goed gevoel bij maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... b9c5b7a618" onclick="window.open(this.href);return false;
- Joy
BPM € 11630,-speedy25 schreef:Iemand toevallig bekend met dit bedrijf of deze m6?
Vriend van mij heeft belang bij deze auto namelijk heb er zelf niet zo`n goed gevoel bij maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk![]()
Ingevoerd als schadeauto.
Dit is wat er normaal gesproken aan BPM-bedrag moet staan:
Bruto BPM € 43967,-
Catalogusprijs € 163777,-
Laatst gewijzigd door Joy op 30 dec 2015, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Scherp Joy dat had ik nog niet eens gezien 

-
Laten staan. Niet zo lang geleden tegen een latarnpaal geparkeerd. Km stand is teruggedraaid en had in 2013 geen onderhouds historie. Een M6 voor dit geld IMO altijd laten staan.speedy25 schreef:Iemand toevallig bekend met dit bedrijf of deze m6?
Vriend van mij heeft belang bij deze auto namelijk heb er zelf niet zo`n goed gevoel bij maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk![]()
Laatst gewijzigd door bm-dub op 31 dec 2015, 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Joy
Eigenaar van dat bedrijf is ook bekend met de FIOD, ramkraken op zijn pand etc. Louche gebeuren.
-
Ik weet al voldoende we gaan niet eens kijken
zelf zou ik er sowieso niet aan beginnen maar een vriend van me wou er wel bij gaan kijken en vroeg mij of ik met hem mee wou dacht eerst maar even wat info in winnen 

-
Bij Gerrit Jonkers staat een mooi exemplaar te koop uit 2006.
- RS-Ron
Niks mis met een M6, heb er ook nog even naar gekeken. Was er snel uit, vond juist de M5 weer mooier. De claxon doet het weer dus asap ophalen de M5.GTRene schreef:vind zo'n M6 ook mooier.
Gr Ron
- GTRene
RS-Ron schreef:Niks mis met een M6, heb er ook nog even naar gekeken. Was er snel uit, vond juist de M5 weer mooier. De claxon doet het weer dus asap ophalen de M5.GTRene schreef:vind zo'n M6 ook mooier.
Gr Ron

de M6 zie je weinig, soms vind ik ze mooi en soms denk ik weer van

afijn, u snapt het...euh

maar mooi dat de claxon het nu doet, wat was het nu?
-
Die bij Gerrit Jonkers had ik gezien ik ben helaas nu nog niet in de markt en die vriend van mij wil geen 35k uitgeven
Mooi dat ie klaar is Ron kan je eindelijk gaan genieten van die V10

Mooi dat ie klaar is Ron kan je eindelijk gaan genieten van die V10

- RS-Ron
De schakelkast in de stuurkolom. Gisteren een nieuwe erin, geen claxon en niets op het stuur deed het meer. Schakelkast opnieuw ingeleerd, alles perfect. Ik heb inmiddels een benzine-buffer, dus aub geen sneeuw de komende weken.GTRene schreef:RS-Ron schreef:Niks mis met een M6, heb er ook nog even naar gekeken. Was er snel uit, vond juist de M5 weer mooier. De claxon doet het weer dus asap ophalen de M5.GTRene schreef:vind zo'n M6 ook mooier.
Gr Ronvind de M5 van achter bruut, van voor balen met die lampen,
de M6 zie je weinig, soms vind ik ze mooi en soms denk ik weer van![]()
afijn, u snapt het...euh![]()
maar mooi dat de claxon het nu doet, wat was het nu?
Gr Ron
- Hugo Bos
Schakelkast, wat moet ik me daar bij voorstellen?
- RS-Ron
Daardoor loopt alle electronica van je stuur, waaronder de ///M knop, cruise controle, richtingaanwijzers en de de claxon enz.Hugo Bos schreef:Schakelkast, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik heb gelezen dat die schakelkast soms voor de meest uiteenlopende storingen kan zorgen, o.a. door een vieze/aangeslagen schijf. Kennelijk was bij de M5 de claxon aan/uit schakeling defect. Zit nu een nieuwe in inclusief de wikkelveer. Hoop voorlopig van die storingen af te zijn.
Volgende week ophalen en rijden met de M5.
Gr Ron
-
Mn maatje heeft vorig jaar een M6 gekocht, en was er eerst niet zo weg van, maar als je dat ding irl ziet is het toch een imposant apparaat.
-
Heb dat ook gehad bij mijn ex M6 schiet me nu te binnen. Toen deed alle stuurwielbediening het niet meer. Veel plezier met de M5!RS-Ron schreef:Daardoor loopt alle electronica van je stuur, waaronder de ///M knop, cruise controle, richtingaanwijzers en de de claxon enz.Hugo Bos schreef:Schakelkast, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik heb gelezen dat die schakelkast soms voor de meest uiteenlopende storingen kan zorgen, o.a. door een vieze/aangeslagen schijf. Kennelijk was bij de M5 de claxon aan/uit schakeling defect. Zit nu een nieuwe in inclusief de wikkelveer. Hoop voorlopig van die storingen af te zijn.
Volgende week ophalen en rijden met de M5.
Gr Ron
- GTRene
nooit gedacht dat er zoveel electronica rond zo'n stuur zat
geef mij dan maar die oude 'simpele' troep
kan je nog ongeveer zien wat er zit en of wat versleten is oid 

geef mij dan maar die oude 'simpele' troep

- Knot
Volgens mij is er geen non-M5 topic, maar iemand bekend met deze 2 auto's en/of bedrijven?
http://www.autowereld.nl/bmw/5-serie/54 ... /foto.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autotrader.nl/auto/bmw-5-ser ... m-nappa-l/" onclick="window.open(this.href);return false;
Staan er beiden al een half jaar. 11k voor 222.000km met 2 eigenaren, schuifdakje of 15k voor 120.000km met 4 eigenaren, geen schuifdak (jammer) maar wel headup display.
Ik weet dat de 550i een stuk beter is en de 545i diverse problemen kan hebben o.a. met het koelsysteem maar zeker die met 120.000km lijkt mij een mooie stand.
http://www.autowereld.nl/bmw/5-serie/54 ... /foto.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autotrader.nl/auto/bmw-5-ser ... m-nappa-l/" onclick="window.open(this.href);return false;
Staan er beiden al een half jaar. 11k voor 222.000km met 2 eigenaren, schuifdakje of 15k voor 120.000km met 4 eigenaren, geen schuifdak (jammer) maar wel headup display.
Ik weet dat de 550i een stuk beter is en de 545i diverse problemen kan hebben o.a. met het koelsysteem maar zeker die met 120.000km lijkt mij een mooie stand.
- GTRene
die kmst is wel mooi idd, maar als ik in die categorie zou shoppen nam ik niet het kleine broertje, dan ging ik ook voor de 550i met die schitterende motor wat ook in de Wiesmann GT ligt