Lekker kleurtje in ieder geval en verder een mooie uitvoering. Op die lippenstift rand op de velgen na dan, maar op jouw leeftijd zullen de inparkeerskills al wel wat achteruit zijn gegaan, dus die schuur je er vanzelf af

Inderdaad, prachtige petjeswagen zo! veel
Toch aardig goed gegokt.
Ik zou altijd de sportievere Koreaan boven de GTI verkiezen.
Ik fileparkeer je 18meter nog zo in zonder één stoepje te raken hoorMartijn M schreef: 05 sep 2023, 09:33 Verrassend eigenlijk! Ik dacht echt dat het een I30n Fastback zou worden
Lekker kleurtje in ieder geval en verder een mooie uitvoering. Op die lippenstift rand op de velgen na dan, maar op jouw leeftijd zullen de inparkeerskills al wel wat achteruit zijn gegaan, dus die schuur je er vanzelf af![]()
Dit is de 6e pas en pas de eerste rooie GolfRichardt. schreef: 05 sep 2023, 12:36 Altijd lekker een GTI!
Hoeveel GTI heb je inmiddels al gehad?
Kleur staat hem ook goed, al vallen de rode accenten dan ook wat weg.
Ja gecombineerd met een R600evo inlaat tik je de 400pk aan, maar ik haal ze extra in Duitsland vanwege de garantie. Deze is tot 6-'27. Dus dat doen we nog niks motorischMartin* schreef: 05 sep 2023, 13:22 Hele mooie bak in een fraai kleurtje!
Net even wat stoerdere uitvoering zo'n Clubsport dan een normale GTI. De zwarte accenten staan goed bij de rode kleur.
De DSG kun je altijd nog aan laten passen bij JD bijvoorbeeld. Als je die 300pk na 1 maand begint te vervelen kun je h'm ook laten chippen naar 385pk en 500Nm.
Nee helaas.....trouwens......pssst...Tom schreef: 05 sep 2023, 15:37 Gefeliciteerd JP, lekkere uitvoering zo.
Nog foto's van het interieur?
Ik ben ooit van de GTi's afgestapt (naar een E90 325i) vanwege angst voor diefstal. Nou.....de BMW werd binnen 3 maanden opengebroken en bekrast in een klein dorpje in een doodlopende weg .....Thomasss schreef: 05 sep 2023, 19:25 Dikke sjaak zeg, gefeliciteerd. Interieur heeft vast ook wel het nodige rood om het compleet te maken?
Is het niet een beetje spannend met zo'n auto in de grensstreek? Voor je het weet word je eens wakker en staat hij online met zijn neus in een Duitse pinautomaat. Voelt een beetje spannend. Vandaar die premie zeker ook![]()
Snap ik dat je niet gaat tunen met die uitgebreide garantie.JP schreef: 05 sep 2023, 14:26
Ja gecombineerd met een R600evo inlaat tik je de 400pk aan, maar ik haal ze extra in Duitsland vanwege de garantie. Deze is tot 6-'27. Dus dat doen we nog niks motorischMartin* schreef: 05 sep 2023, 13:22 Hele mooie bak in een fraai kleurtje!
Net even wat stoerdere uitvoering zo'n Clubsport dan een normale GTI. De zwarte accenten staan goed bij de rode kleur.
De DSG kun je altijd nog aan laten passen bij JD bijvoorbeeld. Als je die 300pk na 1 maand begint te vervelen kun je h'm ook laten chippen naar 385pk en 500Nm.![]()
Er staan er een handjevol van in NL, natuurlijk allemaal import, maar je betaalt al > €50k en dan moet je nóg bijbetalen voor 12 maanden bovag-garantie.....![]()