Dus of dan de verkoop sneller gaat?
Geen id, iig succes

K heb hem alweer 3 jaar binnenkort,hij heeft me helemaal niet zo veel geld aan reparaties gekost hoor.Scotsman schreef:Klote voor je maar succes met de verkoop. Hoorde van een maat van me die iemand kent in de autohandel die ook een RS4 heeft, dat de meeste mensen er maar 1 jaar mee rijden.
Reden was dat onderhoud enz. onbetaalbaar is en er maar weinig mensen er raad mee weten.
Wolfgang,het is natuurlijk geen "sloop"motor he.wjn schreef:Zonde zeg.
Eens dat reparatie de enige juiste oplossing is, met een "sloop" motor wordt het een beetje dubieus.
Marc,Marc RS4 schreef:Wolfgang,het is natuurlijk geen "sloop"motor he.wjn schreef:Zonde zeg.
Eens dat reparatie de enige juiste oplossing is, met een "sloop" motor wordt het een beetje dubieus.
Deze is compleet gereviseerd met allemaal nieuwe onderdelen,plus een jaar garantie.(een vastloper reviseren ze niet,want die moeten ze ook opboren)
Ik kon ook erg eenvoudig kiezen voor een nieuwe kop hoor,maar dat vond ik een minder goeie oplossing dan deze,omdat mijn blok gewoon nog "goed" is krijg ik er relatief veel geld voor retour.
@Erik, Alles gaat er nieuw op. ook de sensoren.
Alleen de turbo's die waren al net nieuw,die laat ik over zetten.
PS wat is een warning box precies?
Nee,in dat geval zal het een R32 zijn....misschien wel R32TErik K. schreef:Marc,
Begrijp dat je met de Toertocht in april niet met de RS4 komt?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten