Ja ik was er bij! maar niet zonder slag of stoot! eigenlijk was vrijdagavond de auto pas lopend en afgesteld ( deels) we hadden gekozen voor een veilig tikje rijk programma! om na zondag nog terug te gaan om voor de pk's te gaan! we hadden namelijk meteen door dat de auto niet stil te noemen was en er dus flink wat extra demping aan te pas moet komen.
Op
http://www.facebook.com/rmrmmotorsport staan ook wat filmpjes van de bank en wat live feeds met vlammen
We waren al een dag verloren doordat het triggerwiel geen 60-2 tanden had maar 40-1. Je ziet tandjes en als je bij de aankoop is gezegd dat het er 60 zijn.. dan tel je die niet gelijk na blijkbaar, wel doen dus!
Martin van DTC in Enkhuizen waar hij op de bank heeft gestaan heeft hem er wel mee aan het lopen gekregen maar zo bleek zondag het blijft problemen geven! Beter dan na de testbank is het niet geworden allen maar veel slechter!
hier een idee van een goede run net na de bank
https://www.facebook.com/photo.php?v=848245751858236
Tevens zat er een fout in de luchttemperatuur meter. het e.a resulteert tijdens de dag in steeds beroerder lopen de v8! maar goed bij een project als deze kun jij jezelf ook afvragen of alles wel in een keer kan werken!
Tijdens mijn eerste ronden in de vrije training had ik ook nog eens 2 volle ronden nodig om te ontdekken dat de launch control aan stond

Allemaal nieuwe knopjes haha
Op zichzelf niet heel erg het was volle bak regen! en we reden door een wat late keuze nog op de toyo's an sich hebben die best fatsoenlijk grip maar ik heb toch een klein uitstapje gemaakt (filmpje volgt) .
De kwalificatie ging al wat beter ondanks het half gas probleem dat bleef verergeren heb ik toch wat meer gevoel bij de auto gekregen.
Verder geeft de auto in ieder geval leuke vlammen! deels door nokkenasafstelling. dit zal wel zo blijven maar iets minder hopen we dan! het rijke lopen helpt er niet bij om het minder te maken.
Maar het geeft wel spectaculaire plaatjes!
https://www.facebook.com/photo.php?v=695772653813754

gemaakt door Sander Eijgenraam
en gemaakt door Thomas Bakker!
Tijden zaten er nog niet in en tijdens race een liep de auto zwaar beroerd en is starten met een v8 is ook nog iets waar ik gevoel voor moet krijgen zonder al te gek wielspin te krijgen
Daarnaast vond CPZ een paar 103db toch iets te veel.
Al met al een erg goede testdag.
We gaan meer dempers onder de auto hangen en triggerwiel vervangen naar 60-2.
Vervolgens gaat hij weer naar DTC in Enkhuizen om het KMS goed afgesteld te krijgen.
Alles is nog heel en werkte naar behoren dat was toch wel het belangrijkste van deze dag! de basis is goed!
en met half gas en beroerd lopende basis was het leuk sturen. Ik denk wel dat we een jaar nodig hebben om alles op elkaar af te stemmen! maar dat is ook de lol.
Heeft iemand een e92 M3eindemper liggen toevallig? ik heb een ideetje namelijk