+1Downforce Hans schreef:Sorry hoor Macboy maar dit vind ik zulke onzin alsof iets wat lelijk is mooi wordt na een tijdje.Macboy schreef:Dit zijn gewoon feiten dus hoezo onzin ? De E60 was het toppunt van lelijkheid. Uitgespuugd door de halve wereld. Een paar uitzonderingen daargelaten. En inmiddels door velen een prachtige BMW gevonden. De 1 serie toen die uitkwam toppunt van lelijkheid. De vorige 6 coupe van achter. Ga zo maar door.Downforce Hans schreef:Wat een onzin zeg.......je went gewoon aan de lelijkheid.
Zo kan je alles recht praten wat krom is.........
Chris Bangle heeft bewezen dat hij lelijkheid mooi kan krijgen of is juist vooruitstrevend met design geweest waar mensen aan moeten wennen. Welke van de twee het voor iedereen is maakt mij niet zoveel uit. Het effect is namelijk hetzelfde: uiteindelijk vindt bijna iedereen het mooi.
Mensen die ik spreek vinden nog steeds de achterkant van een zes lelijk alleen hoor je ze er niet meer over omdat ze er gewend aan zijn,dus die Chris Bangle heeft helemaal niks bewezen.
De zeven serie van een paar jaar geleden ook zo`n lelijke achterkant en is met de jaren ook niet mooier geworden.
De e 38 wordt ook nog steeds gezien als 1 van de mooiste 7 series.
De e60 is nog steeds een lelijke wagen maar dat sommige van die bmw fappers niet in willen/kunnen zien is hun gebrek.
Een paar dikke velgen en verlagen maken het misschien een stoer ding maar mooi, nou echt niet.
De 1 serie die destijds uitkwam is nog steeds lelijk helemaal met de laatste nieuwe vergeleken.
Je bekijkt het een beetje teveel met een BMW bril en je verwoord het een beetje teveel als een advocaat.
Grtz,Hans
Hoewel ik niet alle auto's die je noemt lelijk vind. E60 vond ik vanaf het begin prachtig.
Er is best een periode van gewenning bij ontwerpen (niet alleen auto's)... soms moet je iets eerst op je in laten werken voordat je een oordeel klaar hebt. Elke verandering is eng en de meeste mensen houden daar niet van en zijn daarom snel tegen. Ook vallen sommige details je pas later op. Maar na die periode zal je oordeel niet veranderen, dan is iets mooi of lelijk.
Zo je eigen mening opdringen omdat je zogenaamd nog steeds eraan moet wennen is onzin.
Toevallig rijden die 1 series leuk en zijn we er daarom positief over, maar als hier een Daihatsu badge op zat was het voor eens en altijd een lelijke auto waar niemand naar om keek en niemand riep dat je eraan moest wennen.