Kon je 'm niet bijhouden dan?Downforce Hans schreef:Wie was eigenlijk die jongen die met die rode 205 gti reed?

Die knaap wist het gas wel te vinden in ieder geval.
Kon je 'm niet bijhouden dan?Downforce Hans schreef:Wie was eigenlijk die jongen die met die rode 205 gti reed?
TuurlijkRobin Hartog schreef:Rene, even een brutaal vraagje: als je ook gaat rijden op Zandvoort, kan ik dan misschien een rondje meerijden?
Top!GTRene schreef:TuurlijkRobin Hartog schreef:Rene, even een brutaal vraagje: als je ook gaat rijden op Zandvoort, kan ik dan misschien een rondje meerijden?![]()
Als ik het plekkie vrij heb en je spot me ben je welkom.
Ik ga sowieso de eerste stint altijd alleen, eerst ff de baan en gedrag auto daarop wat aanvoelen...
daarna ben je welkom. (denk aan helm en polsbandje)
Ik moet nog ff zien of men diff nog dat bijgeluid maakt dat ik op de terugweg van Assen had, vandaag of morgen ff proberen, maar als het nog oke is dan ga ik denk wel naar CPZ maar dan smiddags, kan ik "rustig" die kant op, ben er dus na 12u als ik ga (het meezit)Robin Hartog schreef:Top!GTRene schreef:TuurlijkRobin Hartog schreef:Rene, even een brutaal vraagje: als je ook gaat rijden op Zandvoort, kan ik dan misschien een rondje meerijden?![]()
Als ik het plekkie vrij heb en je spot me ben je welkom.
Ik ga sowieso de eerste stint altijd alleen, eerst ff de baan en gedrag auto daarop wat aanvoelen...
daarna ben je welkom. (denk aan helm en polsbandje)![]()
Ik ben er denk ik een uur of 11/12 hoop ik. Ik weet je wel te vinden.
Moe klonk hij volgens mij niet hoor, dit was juist een redelijk nieuw blokkie.Petrolhead Tom schreef:Hij klonk wat "moe" heeft hij zijn beste tijd gehad na al die geweldige circuit dagen?!Raymond S. schreef:Zo, gisteren ook het uitstekende weer in Assen gebruikt voor de eerste ronden van het nieuwe jaar.
Helaas dacht de E30 daar iets anders over en heb ik na 14 rondjes de spreekwoordelijke handdoek in de ring moeten gooien. (iets met nieuwe motor)
Maar de rondes die ik gereden had smaakte naar meer, super georganiseerd weer en er werd netjes gereden!
Zijn semi's straatbanden?Hielke schreef:straatauto op straatbanden, ongeacht de pk's, een magisch getal.
Remmie schreef:Moe klonk hij volgens mij niet hoor, dit was juist een redelijk nieuw blokkie.Petrolhead Tom schreef:Hij klonk wat "moe" heeft hij zijn beste tijd gehad na al die geweldige circuit dagen?!Raymond S. schreef:Zo, gisteren ook het uitstekende weer in Assen gebruikt voor de eerste ronden van het nieuwe jaar.
Helaas dacht de E30 daar iets anders over en heb ik na 14 rondjes de spreekwoordelijke handdoek in de ring moeten gooien. (iets met nieuwe motor)
Maar de rondes die ik gereden had smaakte naar meer, super georganiseerd weer en er werd netjes gereden!
Liep wat minder netjes maar dat hoort zo![]()
Zat in ieder geval flink power in, alleen olie verbruik was ietwat te hoog.
Dat is EricT, een maat van mij. Rijdt zeker niet onverdienstelijk. Had z'n racer nog niet klaar, dan dus maar met de aangepaste straatversie op pad. Heb je beelden van hem dan Hans? Volgens mij heeft hij een tijdje achter je gereden...enne...gezien de camera achter op je auto.....Hielke schreef:Kon je 'm niet bijhouden dan?Downforce Hans schreef:Wie was eigenlijk die jongen die met die rode 205 gti reed?![]()
Die knaap wist het gas wel te vinden in ieder geval.
Op Semislicks haal ik mn E36 ook wel onder de 2m10 denkik, scheelt onwijs veel aan grip en aanremmen maar is natuurlijk niet echt een straatsetup. Als referentie straatband pak ik een Bridgestone RE050a of een Michelin Pilot Sport 2 bijvoorbeeld.smiley schreef:[Zijn semi's straatbanden?
Enkele gevorderde speedsterrijders halen die 2.10 wel op 888's, met als toppunt een 1.58.8 (maar die rijd al zijn hele leven)
Gewicht gaat toch meetellen op een gegeven ogenblik.
Alleen om het geluid voor de toeschouwers is een GT3 al ueber.GTRene schreef:wat loopt dat ding toch lekker die GT3
Challenge acceptedReind schreef: Ik daag iedereen uit met een BBK om mij uit te remmen voor Tarzan, Haarbocht, Veenslang, GT etc. Kwartje dat het niet lukt.
En wat versta je dan onder een BBK? Vallen Wilwood 6-pots remmen daar ook onder?Reind schreef:Met de Aprisco´s rijden we het hele seizoen op remmen met standaard afgemetingen. Ik rij zelf met Ate schijven icm Hawk HT10. En wij mishandelen de boel behoorlijk. Met de Aprisco´s word niet bepaald zachtzinnig gereden. Maar ik heb nooit echte problemen gehad met deze standaard remmen en snap dan ook niet dat iedereen zwaar investeerd in BBK. Kijk, een race opgebouwde M3 is een ander verhaal maar alles daaronder is een BBK in mijn ogen een onzinnige investering.
Ik daag iedereen uit met een BBK om mij uit te remmen voor Tarzan, Haarbocht, Veenslang, GT etc. Kwartje dat het niet lukt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten