Ford Focus MK3 Zetec S - jaartje verder
- Reind
Re: Seat ST FR -> hij staat voor de deur PICS
Die van mij is 20% en is een 150pk diesel. Ik kan je vertellen dat het met 1220Kg best opschiet.
Ik heb een First Edition die heel rijk is uitgerust en die koste €32.600,-. Ik heb dan nog leer a 2K en een trekhaak a 1K.
En hij is erg ruim. Vergelijkbaar met een A4 en groter dan mij 3 serie.
Ik heb een First Edition die heel rijk is uitgerust en die koste €32.600,-. Ik heb dan nog leer a 2K en een trekhaak a 1K.
En hij is erg ruim. Vergelijkbaar met een A4 en groter dan mij 3 serie.
- Luco
Ik vind juist dat bruine leer erg sjiek.///Joost schreef:+1 Na verloop van tijd wordt zo'n stofje ook alleen maar lichter en nooit donkerder.GTRene schreef:zou in dit geval ook de donkere hebben gekozen
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Veel waarde voor je geld, zeker qua bijtelling onder de streep. Nog elke kilometer word ik meer tevreden met mijn keuze. Zeker met die 18" wielen stuurt het heerlijk strak!
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Je haalde me afgelopen weekend in. Strakke kar Steven.Steven N. schreef:Veel waarde voor je geld, zeker qua bijtelling onder de streep. Nog elke kilometer word ik meer tevreden met mijn keuze. Zeker met die 18" wielen stuurt het heerlijk strak!

- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Mijn relaas over mijn FR 2.0 TDI na 75.000 km. Inmiddels heb ik de 80k alweer bereikt. Nog steeds zeer tevreden.
http://www.autoweek.nl/autoreview/35545 ... omotive-fr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoweek.nl/autoreview/35545 ... omotive-fr" onclick="window.open(this.href);return false;
- Reind
Plek stukje
Ik herken veel in je omschrijving en het is echt een super auto. Wel kom ik uit een BMW en dan is de seat qua wegligging en vooral balans een stuk minder. Maargoed die auto kost ook bijna 2x zoveel en is rwd. Beetje appels met peren vergelijken.
Ik heb tot op heden nog geen spijt van mijn keuze. Je hebt gewoon DF met deze auto.
Ik heb met deze auto trouwens veel bekijks. Op de snelweg en in de file zie je mensen de auto van top tot teen bekijken. Best grappig
Ik herken veel in je omschrijving en het is echt een super auto. Wel kom ik uit een BMW en dan is de seat qua wegligging en vooral balans een stuk minder. Maargoed die auto kost ook bijna 2x zoveel en is rwd. Beetje appels met peren vergelijken.
Ik heb tot op heden nog geen spijt van mijn keuze. Je hebt gewoon DF met deze auto.
Ik heb met deze auto trouwens veel bekijks. Op de snelweg en in de file zie je mensen de auto van top tot teen bekijken. Best grappig
- sitechris
De Seat is een leuke auto om te rijden, maar geen hot-hatch of BMW. De auto mist in die vergelijking net even die 10-20% meer doorontwikkeling en de achteras vind ik op de limiet net wat verfijning missen. De versies met multilink achteras zijn op de limiet en op Autobahn tempo net wat beter (184 pk). En de Leon heeft in vergelijking met genoemde modellen net wat te veel bodyroll in de koets. Maar desondanks kun je leuk sturen met de FR en kun je ook in de Eiffel plezier beleven aan de auto. En voor woon-werkverkeer vind ik de auto heel erg prettig. Als ik nu opnieuw een leasert zou moeten kiezen staat de Leon bovenaan het lijstje. Wellicht dan de 184 pk diesel, maar met de 150 pk zou ik ook happy zijn. De 184 pk is iets sneller, maar het is niet een wereldschokkend verschil.
- Erminio
Aan de snelheid en de wegligging is goed wat te doen, tegen niet al teveel kostensitechris schreef:De Seat is een leuke auto om te rijden, maar geen hot-hatch of BMW. De auto mist in die vergelijking net even die 10-20% meer doorontwikkeling en de achteras vind ik op de limiet net wat verfijning missen. De versies met multilink achteras zijn op de limiet en op Autobahn tempo net wat beter (184 pk). En de Leon heeft in vergelijking met genoemde modellen net wat te veel bodyroll in de koets. Maar desondanks kun je leuk sturen met de FR en kun je ook in de Eiffel plezier beleven aan de auto. En voor woon-werkverkeer vind ik de auto heel erg prettig. Als ik nu opnieuw een leasert zou moeten kiezen staat de Leon bovenaan het lijstje. Wellicht dan de 184 pk diesel, maar met de 150 pk zou ik ook happy zijn. De 184 pk is iets sneller, maar het is niet een wereldschokkend verschil.

- sitechris
Ik gebruik hem 98% op de snelweg. Dus het is wel prima zo. Alleen wel jammer dat de dealer Eco Contacts eronder heeft gelegd. Ik ben daar (helaas) te laat achtergekomen. Mijn tripje naar de Eiffel vorige week was wat teleurstellend, of je moet van non-stop onderstuur houden. Wat een verschil maken banden op een auto zeg.
- Erminio
Helemaal mee eens, banden zijn zoooo belangrijksitechris schreef:Ik gebruik hem 98% op de snelweg. Dus het is wel prima zo. Alleen wel jammer dat de dealer Eco Contacts eronder heeft gelegd. Ik ben daar (helaas) te laat achtergekomen. Mijn tripje naar de Eiffel vorige week was wat teleurstellend, of je moet van non-stop onderstuur houden. Wat een verschil maken banden op een auto zeg.

- Reind
Ik heb er Conti Sport Contact opzitten en heb nog maar weinig onderstuur kunnen ontdekken. Ik heb een paar snelweg opritten en afritten geprobeerd en vind de balans in de auto wel ok.
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Same here, ben wel onder de indruk ten opzichte van bijvoorbeeld een Golf. Ook de Conti SC5 eronder.Reind schreef:Ik heb er Conti Sport Contact opzitten en heb nog maar weinig onderstuur kunnen ontdekken. Ik heb een paar snelweg opritten en afritten geprobeerd en vind de balans in de auto wel ok.
- Erminio
Met de MPSC op CPZ had ik in de linker bochten last van overstuur
..., das ook wel een leuke ervaring in een FWD
Ik denk dat ik zelf ook nog ff moet wennen aan de auto, dus ga ervan uit dat het aan de bestuurder ligt

Ik denk dat ik zelf ook nog ff moet wennen aan de auto, dus ga ervan uit dat het aan de bestuurder ligt

- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Overstuur??? Hou je je gas er wel genoeg op? 

- Erminio
- PD power
Mooi he zo'n diesel 

- Reind
Die knakker in die BMW rijd dik 15sec te langzaam.......
Seatje is toch wel een leuke auto. Maar 150pk is toch wat weinig. Ding heeft echt nog 50pk extra nodig.
Seatje is toch wel een leuke auto. Maar 150pk is toch wat weinig. Ding heeft echt nog 50pk extra nodig.
- Arthur
- Auto: Nr.51
185pk is zo te realiseren, bij JD bijvoorbeeld.
- WJ
Volgens mij heeft Erminio 230pk. hehe
- Arthur
- Auto: Nr.51
En volgens mij uit een 184pk versie 

- Erminio
En Bilstein B14, Motec's, Nacionals, Ferodo's, camber, MPSC
Dit was de eerste keer op circuit met deze auto...

Een 2:06.xxx moet haalbaar zijn
150pk is iid te weinig voor op t circuit, maar na een bezoekje bij JD gaat ie naar +190pk en +400nm

Dit was de eerste keer op circuit met deze auto...
Een 2:06.xxx moet haalbaar zijn

150pk is iid te weinig voor op t circuit, maar na een bezoekje bij JD gaat ie naar +190pk en +400nm

- Reind
Welke type hebt je dan? En wat is het actuele vermogen?
Een 2.08.7 is best prima lijkt me.
- Erminio
Het was de eerste keer met deze auto en 48 auto's op die dag, druk dusReind schreef:Welke type hebt je dan? En wat is het actuele vermogen?

- Reind
Dat zijn indrukwekkende gegevens. Ben benieuwd wat eruit een 150pk te halen valt.
Intussen is het Alcantara stuurwiel binnengekomen en gemonteerd
OUD vs NIEUW

OUD vs NIEUW

Intussen is het Alcantara stuurwiel binnengekomen en gemonteerd
OUD vs NIEUW
OUD vs NIEUW
- GTRene
ik wil zeggen van beter, maar kan beide wel, al zal de alcantara fijner aanvoelen denk