335i coupe
- Leen
-
Het wordt een introductiepakket genoemd, dus ik denk niet dat dit pakket beschikbaar is op een sedan of touring, die al wat langer op de markt zijn.Marcelvv schreef:Is dit pakket alleen voor de coupe, of ook voor sedan en touring?
@romo: klopt xenon zit standaard op 335 coupe, maar niet standaard op sedan en touring.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Heb net het boekje er nog maar eens even op nagelezen; dat intro pakketje komt bijna geheel overeen met het executive pakket.
Daar komt dan idd nog als extra bovenop sat nav € 3256,-, pdc voor, prijs bij mij niet bekend, hifi actief luidspreker systeem € 778,-, universele handy voorbereiding € 1062,-, spraakbesuring telefoon € 576,-, adaptieve bochtverlichting met hoekverlichting € 609,-
Als ik het wel heb kost het exe pakket € 61.150
Intro pakket € 63.150
Conclusie; lijkt mi een goede aanbieding.
Daar komt dan idd nog als extra bovenop sat nav € 3256,-, pdc voor, prijs bij mij niet bekend, hifi actief luidspreker systeem € 778,-, universele handy voorbereiding € 1062,-, spraakbesuring telefoon € 576,-, adaptieve bochtverlichting met hoekverlichting € 609,-
Als ik het wel heb kost het exe pakket € 61.150
Intro pakket € 63.150
Conclusie; lijkt mi een goede aanbieding.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Mijn 330i kostte 55K en een beetje, Dynamic Exe, 162s. M'n 335i saloon kost 61K en een beetje incl afl kosten.
En dat vinnik al 'teveel'. 77k en 68k. Ik snap dat een satnav 3.5k kost en leer 2500 een aut bak 4k
:
Hou ik bij Marcel nog 3k over voor wat
:
:
: en voor Leen voor wat
:
:
:
(geintje ik weet: de prijzen zijn 'te gek' bij BMW)

En dat vinnik al 'teveel'. 77k en 68k. Ik snap dat een satnav 3.5k kost en leer 2500 een aut bak 4k

Hou ik bij Marcel nog 3k over voor wat

(geintje ik weet: de prijzen zijn 'te gek' bij BMW)

-
Komt overeen met High Exe. aangevuld met een paar mooie opties.
335i coupe High Exe kost 62.250,-
Introductie pakket kost 63.150,-
Prijs verschil is dus maar 900,- voor al deze opties:
-PDC voor 425,-
-Nav prof 3256,-
-Bluetooth 1062,-
-Spraakbesturing 567,-
-Hifi actief 778,-
Totaal €6088,- en je betaald er €900,- voor.
idd goede aanbieding!
335i coupe High Exe kost 62.250,-
Introductie pakket kost 63.150,-
Prijs verschil is dus maar 900,- voor al deze opties:
-PDC voor 425,-
-Nav prof 3256,-
-Bluetooth 1062,-
-Spraakbesturing 567,-
-Hifi actief 778,-
Totaal €6088,- en je betaald er €900,- voor.
idd goede aanbieding!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
US Commercial
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=30308
Trackfilmpje 335i
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=30313
of is dit oud nieuws?
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=30308
Trackfilmpje 335i
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=30313
of is dit oud nieuws?
Laatst gewijzigd door Robin op 18 sep 2006, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
Even een geheel andere vraag;
BMW rijdt tegenwoordig ( behoudens de M modellen) standaard met RFT`s. Kun je nu zomaar standaard banden op je auto zetten, bv omdat je zo graag andere velgen wil.
Of is het hele onderstel op RFT`s afgesteld en wisselen dus niet aan te raden. Wie heeft hier een onderbouwde visie op?
BMW rijdt tegenwoordig ( behoudens de M modellen) standaard met RFT`s. Kun je nu zomaar standaard banden op je auto zetten, bv omdat je zo graag andere velgen wil.
Of is het hele onderstel op RFT`s afgesteld en wisselen dus niet aan te raden. Wie heeft hier een onderbouwde visie op?
- Bert ///M3
Je onderstel zal idd wel afgesteld zijn op RFT's. Immers is een RFT zwaarder als een gewone band dus zal de demper iets meer uitgaande slag hebben en een iets zwaardere veer.
Maar in principe als jij een gewone band monteerd in plaats van een RFT kan je het weggedrag naar mijn mening alleen maar verbeteren, je onderstel is immers in staat om sneller op oneffenheden te reageren. Minder onafgeveerd gewicht is altijd goed.
Maar in principe als jij een gewone band monteerd in plaats van een RFT kan je het weggedrag naar mijn mening alleen maar verbeteren, je onderstel is immers in staat om sneller op oneffenheden te reageren. Minder onafgeveerd gewicht is altijd goed.
- romo
- Bert ///M3
- Bert ///M3
- romo
- RVV
Ik heb het een tijdje gevolgd maar de stemming op e90 is mij iets te halleluja. ik heb ook nog nooit geen warme gevoelens gehad voor de E90/e92.verdr geen kritiek op de nieuwe dreier, zou ook niet eens weten wat. wel vind ik hem te klinisch en te perfect. ik mis de emotionele snaar die ik wel altijd bij de E46 heb gehad en zelfs bij de 1 serie. die juist niet uitblonk door perfectie.
- romo
Over die stemming ben ik het geheel met je eens, typisch Amerikaans, beetje bluf poker en branie schoppers, maar ach daar prik je toch zo door heen.Rico v Velzen schreef:Ik heb het een tijdje gevolgd maar de stemming op e90 is mij iets te halleluja. ik heb ook nog nooit geen warme gevoelens gehad voor de E90/e92.verdr geen kritiek op de nieuwe dreier, zou ook niet eens weten wat. wel vind ik hem te klinisch en te perfect. ik mis de emotionele snaar die ik wel altijd bij de E46 heb gehad en zelfs bij de 1 serie. die juist niet uitblonk door perfectie.
Het gaat mij puur om de info en de foto`s.................en dan maakt het mij niet uit waar ik die vandaan haal, ik moet zeggen, eerlijkheidshalve, dat ik op het gebied van de "nieuwste "info dat foum hoog inschat, mischien wel omdat het zo`n mondiaal karakter heeft. Mischien dat Robin daar ook iets over kan zeggen, hij post er natuurlijk ook wel eens.
- Leen
@Romo, Die RFT's daarentegen gaan wel bijna 2 keer zo lang mee,
Robin had er ook al 45K+ meegereden , de mijne staat nu ook al op 42K en nog steeds hoeven ze niet vervangen te worden.
@ robin , De extra's nekken je dat weet je toch 8)
-panoramadak
-Xenon
-Leren bekleding met verwarmde stoelen
-M-sport pakket
-inklapbare trekhaak
-bluetooth
-18" M wielen ipv 17"
-verder alles wat op dyn exe zat maar icm met sportpakket niet mogelijk was
en dan schiet het jammer genoeg weer gelijk hard op met de opties.
Robin had er ook al 45K+ meegereden , de mijne staat nu ook al op 42K en nog steeds hoeven ze niet vervangen te worden.
@ robin , De extra's nekken je dat weet je toch 8)
-panoramadak
-Xenon
-Leren bekleding met verwarmde stoelen
-M-sport pakket
-inklapbare trekhaak
-bluetooth
-18" M wielen ipv 17"
-verder alles wat op dyn exe zat maar icm met sportpakket niet mogelijk was
en dan schiet het jammer genoeg weer gelijk hard op met de opties.
-
RFT's zijn de way to go jongens. Ze zijn duurzaam, wat Leen zegt en hebben zo'n harde wang dat de uitwijk/slalomeigenschappen een tandje bewter worden daarddor:Meer gevoel, meer strakheid in de band. En inderdaad het onderstel werkt samen met de RFT.
En Richard van den Bos heeft/had RFT's op z'n M5 dacht ik.
Dus.
En Richard van den Bos heeft/had RFT's op z'n M5 dacht ik.
Dus.
-
Idd soms is dat zo, maar er zit wel veel know how daar, niet zozeer op track/drift/ideale lijn gebied, meer op bekerhouder niveauromo schreef: Mischien dat Robin daar ook iets over kan zeggen, hij post er natuurlijk ook wel eens.

Ik post daar ook wel eens: +1200posts

Zoals op elk forum heb je wel eens wat. Het Amerikanisme voel ik niet. Ja in OFF TOPIC praten we wel eens over Irak, Afghanistan etc ook omdat een paar forumleden daar(als militair) zitten. En 't immigratie/integratieprobleem van Latinos(Mexicanen vooral) in de USA....
Dat is net zo'n discussie als hier met ons.
- RVV
Ja inderdaad nieuwswaarde is hoog van het e90 forum, word echt ook als een gek gepost volgens mij.
Over RFT, ik ben er altijd postief over geweest, De M3 heeft het idd niet, heeft denk ik ook met de bandenmaten te maken. En normale banden geven meer gevoel door.
De de Cooper S had ik mijn eerste ervaring met RFT, je merkte duidelijk dat het onderstel er op af was gestemd, toen ik daarna gewone banden monteerde reed de auto beduidend minder.
De 120d en de 130i hadden ook beide RFT. Ik heb de velgen 18 inch van de 120d met RFT banden onder de touring gegooid en het stuurgedrag/wegcontact verbeterde opmerkelijk, terwijl een E46 nooit met RFT is ontwikkeld !
Als ik de banden moet vervangen van de E46 gaan er weer dezelfde RFT onder. Maar ze slijten niet zo hard, groot pluspunt.
Over RFT, ik ben er altijd postief over geweest, De M3 heeft het idd niet, heeft denk ik ook met de bandenmaten te maken. En normale banden geven meer gevoel door.
De de Cooper S had ik mijn eerste ervaring met RFT, je merkte duidelijk dat het onderstel er op af was gestemd, toen ik daarna gewone banden monteerde reed de auto beduidend minder.
De 120d en de 130i hadden ook beide RFT. Ik heb de velgen 18 inch van de 120d met RFT banden onder de touring gegooid en het stuurgedrag/wegcontact verbeterde opmerkelijk, terwijl een E46 nooit met RFT is ontwikkeld !
Als ik de banden moet vervangen van de E46 gaan er weer dezelfde RFT onder. Maar ze slijten niet zo hard, groot pluspunt.