BE11 END

Vond het weer een mooie special, wel bizarre reactie van die Argentijnen. Denk dat er nog wel meer aan de hand geweest moet zijn dan vertoond werd op TV, maar goed. Maakt het niet minder leuke televisie.

BE11 END
En een crew van 31 mensen!Wouter81 schreef:Heb weer genoten. Natuurlijk is alles gescript blabla maar ik blijf het top vermaak vinden. Prachtige beelden van de natuur, humor, coole auto's en verhitte zuid-Amerikanen.
Daar stond ik ook even van te kijken, ik dacht altijd dat er twee van die Range Rovers meereden en dat het daarmee wel klaar was, het is een dorp op zich!MartijnGizmo schreef:Mijn vriendin zat naast me met tranen van het lachen na die paardrij-scene... leedvermaak!![]()
En een crew van 31 mensen!Wouter81 schreef:Heb weer genoten. Natuurlijk is alles gescript blabla maar ik blijf het top vermaak vinden. Prachtige beelden van de natuur, humor, coole auto's en verhitte zuid-Amerikanen.
Nee dus, want de drie resterende uitzendingen zijn allen geschrapt.Eric Z schreef:Kijkcijfertjes opkrikken...
Zo typerend voor bijna heel de Nederlandse bevolking dit antwoord.Bram schreef:Clarckson is gewoon een lompe idioot. Het is een heerlijk programma, maar die gast heeft duidelijk last van sterallures.
Gebruikers op dit forum: bartje325i, beske, Bing [Bot] en 3 gasten