Ik gebruik altijd:
Username:Ahmed
gamepassword:BMW_320i1995
webpassword:Mercedes190EVO
nooit problemen

Michel, niet dat ik weet.???
Weehehehe, too easy mennnnRobin schreef:account gekraakt?
Ik gebruik altijd:
Username:Ahmed
gamepassword:BMW_320i1995
webpassword:Mercedes190EVO
nooit problemen![]()
Michel, niet dat ik weet.???
Hello TranssexualhorselovingBMW_freakNLakaRico,
Live for Speed sends you this email as a confirmation that you have unlocked your LFS S2 in S2 mode.
You currently have 1 unlock left.
FYI : Every friday morning you will receive an additional unlock to your LFS account, unless you already have two unlocks available at the time.
Have fun!
The LFS Team
Security note : If you, the account owner, did not just unlock LFS, you are strongly advised to change both the WEBpassword and GAMEpassword of your LFS account. You can do that at any time by logging in on our website and going to your account details page.
ik zit nu in deze host wie komt ff gamen?Joost Hermens schreef:nu een open server. Driving-fun
Robin schreef:Ik zat er net ff, een zekere De Wit, en Eriksen en Andresen ofzo???? Ken ik die?
Robin schreef:Alweer 'n kort wedstrijdje van wat duitsers gewonnen Aston cadet met de FZR, das die GT met de motor achterin. Ik kwam erin en zag een paar gehavende duitsers rondkarren. Herstart(ik als newbie) ik lel 'm meteen naar de 2e plaats eerste bocht naar links naar z'n 2 en de eerste maakt zich breed en snijdt mij remmend in de buitenberm en ik tik hem aan(of hij mij) we rijden beide een beetje onbedoeld driftend door(ben ik beter in dan hij en hij spint dus na een paar 100 meter door 'n bep reden ofzo....
Ik haal 'm in: Chat ie: Robin drive fair and without crashing otherwise ban! ik zeg: Huh wat did i do wrong. Hij:you crashed into me. Ik :You did a brake test where i was:) Hij: Don't do it again. Ik zeg: Sorry but don't call me unfair because I aint:) Hij mopperde wat. Weer 'n herstart. Ik lig 3e. Gas:Meteen eerste(...!!!) 5 rondjes en de achterbanden bijna kaal en hoppa winst. Wat 'n sukkels.
Ik wilde bijna zeggen toen ik offline-de:Vielen dank für die Blumen und Hail H1tl3r, maar dat heb ik toch maar gelaten....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast