Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
duifjes.com

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door duifjes.com » 18 mar 2010, 18:47

Marco R. schreef:Dat niet, wel graag gewild als ik zo de foto's zie. Ze is niet lelijk.
Schijnt dat ze ook weer gewoon heeft lesgegeven alsof er niks aan de hand is. Daar moet je toch best sterk voor in de schoenen staan.
Eehhh....foto's :mrgreen:

Ar
Auto: Prius

Bericht door Ar » 18 mar 2010, 18:55

@Michel P
Je begrijpt niet wat ik bedoel. Ik bedoel gewoon in het algemeen. Het gaat helemaal niet om het wegmoffelen van dit soort dingen.
In ieder geval genoeg gezegd.

Marco R.

Bericht door Marco R. » 18 mar 2010, 19:29

@ duifjes: zoekt en gij zult vinden. Ik ga ze niet verspreiden in ieder geval!

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 18 mar 2010, 19:44

Afbeelding

Ik zou voor willen stellen om deze smiley aan de bestaande groep toe te voegen.

Tom

Bericht door Tom » 18 mar 2010, 19:56

Michel P

Bericht door Michel P » 18 mar 2010, 19:57

duifjes.com schreef:
Marco R. schreef:Dat niet, wel graag gewild als ik zo de foto's zie. Ze is niet lelijk.
Schijnt dat ze ook weer gewoon heeft lesgegeven alsof er niks aan de hand is. Daar moet je toch best sterk voor in de schoenen staan.
Eehhh....foto's :mrgreen:
In het geenstijl draadje staat het in de comments.

Metchu

Bericht door Metchu » 18 mar 2010, 20:00

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

GTRene

Bericht door GTRene » 18 mar 2010, 20:02

funny foto die laatste, muziekles en die tas links naast dat piano er in stat er :mrgreen:

hopelijk heeft dat geen gevolgen voor haar, zou niet nodig hoeven zijn.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 18 mar 2010, 23:30

Michel P schreef:[
Dus financiele ellende geeft een vrijbrief voor het gedrag.......... ofwel, zijn zijn slachtoffer van de maatschappij, en het gedrag is daarom logisch, echt een PVDA mantra http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... tenti.html
Ik heb het niet over de onderklasse in deze context Michel. Heeft ook niets met gedrag te maken enne die slachtofferrol vult rechts prima in tot op heden. Met name in het midden van het land :roflol:

Metchu

Bericht door Metchu » 19 mar 2010, 00:13

VEENENDAAL - De Marokkaanse gemeenschap in Veenendaal vindt dat er te snel met de vinger naar Marokkanen is gewezen in de zaak van de gewelddadige overvallen in de stad. Nu wordt duidelijk dat daarvoor ook een blanke man wordt gezocht.

De beschuldigingen richting de Marokkaanse gemeenschap zijn dus voorbarig geweest, zegt voorzitter El Ktibi van Marokkaanse Belangen Veenendaal in een reportage van RTV Utrecht.

SIGNALEMENTEN
De politie maakte vanavond beelden van de vermoedelijke daders openbaar. Deze mannen waren betrokken bij de berovingen op de Kanaalweg en de Kastanjelaan en probeerden te pinnen met een gestolen pas.

Voor de beroving op de Kanaalweg wordt gezocht naar een blanke man met een verzorgd kapsel (ongeveer 3 à 4 centimer lang) en een lichtgetinte jongeman van 18-20 jaar.

Van de drie daders van de beroving op de Kastanjelaan hadden er twee een lichtgetinte huid. Zij waren ongeveer 1.80 meter lang.

Op de Zandstraat hadden de daders allemaal een lichtgetinte huidskleur. Eén dader had zwart haar met grove krullen.

BURGEMEESTER: "MIJD FIETSTUNNELS"
Burgemeester Elzenga van Veenendaal maakt zich ernstig zorgen om de veiligheid in zijn gemeente. Er is extra blauw aanwezig in de stad vanwege een reeks gewelddadige straatroven.

In de lokale krant adviseert Elzenga om bepaalde gebieden voorlopig te mijden. Het gaat om de tunneltjes onder de spoorlijn, Goeie Spoor en Weverij.

Afgelopen weekend vonden er drie zeer gewelddadige straatroven plaats bij de Kastanjelaan, Kanaalweg en Zandstraat. In een van de gevallen werd een slachtoffer ontdaan van kleding, weggesleept naar de spoorbaan en beroofd van zijn pinpas. De daders worden gezocht in Marokkaanse hoek.

Elzenga noemt de gebeurtenissen schokkend en roept inwoners op incidenten vaker te melden, zo stelde hij na een gesprek met politie, ouders, jongeren en het moskeebestuur woensdagavond.

Veenendaal kent al langer problemen met jongeren van Marokkaanse komaf. In gesprekken met betrokkenen wordt naar oplossingen gezocht. "Woensdagavond is afgesproken dat de imam in het vrijdaggebed hier aandacht aan zal besteden", aldus de zegsman. De imam zal oproepen om informatie over de straatroven te melden.
bron http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/232486

Even een reactie: Die gasten die dit flikken zit echt niet vrijdagmiddag bij het gebed... Dat is iets wat wel duidelijk is. Ze zullen er natuurlijk allemaal schande van spreken e.d. zucht... die jongens verpesten zo'n hoop...

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 19 mar 2010, 05:07

Marco R. schreef:
Ravin ///M schreef: ...volgens mij is de bleekschetende moordende pedo toch een slag erger, of was dat meisje niet dood en begraven? Jammer dat we die niet naar het buitenland kunnen sturen he.
Jammer inderdaad dat we hem niet naar het buitenland kunnen sturen inderdaad.
Klinkt als een echte VOCmentaliteit, niet je eigen reet af willen vegen.
Wel schuif ik al allebei de gevallen onder één noemer, tuig.
Een buurmeisje in je eigen huis lokken en vermoorden en vervolgens begraven is
een factor tig zieker dan de smerige misdadiger die mensen berooft en daarbij
mishandelt.
Het een erger dan het ander, maar je bent met mij eens neem ik aan dat dit soort praktijken in Veenendaal (of überhaupt Nederland) niet door de beugel kunnen?
Ja, dat is een idiote vraag, dat spreek voor zich. Buiten Nederland ook niet :idea: . Maar om een stel
straatcriminelen te vergelijken met een beginnende Dutroux dat is niks anders dan een plaat
voor je kop hebben. Als die moordende pedo met de pet ook nog eens Marokkaan was geweest
had jij hier alle muren volgesmeerd met je eigen uitwerpselen, zo enthousiast was je geweest.
Het één heeft geen flikker te maken met het ander, en vergelijk het dan ook niet.

Ik ben ook geen fan van Marokkanen die zich niet weten te gedragen, maar die vergelijking met
die gore kindermoordenaar als 'allebei tuig' is volslagen achterlijk.

Marco R.

Bericht door Marco R. » 19 mar 2010, 11:09

Marco R. schreef: Mocht je denken dat ik het vermoorden en/of seksueel misbruiken van een kind gelijk stel aan een beroving, dat is niet het geval.
Ik heb overigens helemaal geen VOC mentaliteit.

Hoeveel % van alle jonge Marokkanen (ik pak deze even als voorbeeld aangezien het onderwerp nu over deze nationaliteit gaat) heeft nog een dubbel paspoort? Behoorlijk wat neem ik aan?

Volgende vraag: Denk je dat ze dit soort kunstjes ook zouden flikken in Marokko? NEEN, daar flik je dit soort dingen niet omdat je daar gewoon de lul bent.

Aangezien zij nog steeds zo'n sterke band hebben met hun thuisland met een mooi paspoort mogen ze wat mij betreft terug gaan. Als je in Nederland komt heb je je te houden aan de regels. PUNT.

Het is ook jammer dat de ouders van degene die dit soort dingen doen niet hun kinderen bij het oor pakken, je gaat mij niet vertellen dat je als ouder zijnde niet weet wat je kind elk weekend uitvreet ,pas om 5 uur thuiskomt en een dikke bult aan geld tevoorschijn tovert zonder enige vorm van legaal inkomen (baan en dergelijke), of met de nieuwste merk kleding thuis komt met dikke prijskaartjes zonder stabiel inkomen.

Marco R.

Bericht door Marco R. » 19 mar 2010, 11:12

En wat Sander V. betreft, die mag van mij ook oprotten het land uit in een Amerikaanse cel waarin hij elke zaterdagavond wordt gesandwiched door een stel Amerikaanse deathrow inmates.
Maar aangezien hij een Nederlandse viespeuk is, wordt het hier opgelost. Hopelijk krijgt hij het zwaar te verduren in de cel, dat soort viespeuken mogen van mij onderaan de sociale ladder staan in de gevangenis!

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 19 mar 2010, 11:15

Nounou zeg....wat erg wat een drama.....ppfff....hypocriet gedoe vindt ik het......alsof dit iets unieks is.......

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 19 mar 2010, 11:26

duifjes.com schreef:
Nounou zeg....wat erg wat een drama.....ppfff....hypocriet gedoe vindt ik het......alsof dit iets unieks is.......
inderdaad....wat 'n drama....NOT

Marco R.

Bericht door Marco R. » 19 mar 2010, 11:26

Duifjes, wel als je op de middelbare school zit en je les van haar hebt? Krijg je toch een ander beeld van je lerares denk ik :mrgreen: als puberend ventje.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 19 mar 2010, 11:29

Marco R. schreef:Duifjes, wel als je op de middelbare school zit en je les van haar hebt? Krijg je toch een ander beeld van je lerares denk ik :mrgreen: als puberend ventje.
Ja tuurlijk dat is niet mijn punt hierin....maar alsof dit iets unieks is etc....dat de foto's openbaar nu zijn is idd niet prettig voor haar......maar ik vindt dit niet iets schokkends.....gemiddeld slaapkamer tafereeltje zeg maar....

kijk als er 6 pastoors een 12 jarige misbruiken dat vindt ik iets anders......

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 19 mar 2010, 11:32

duifjes.com schreef:
Marco R. schreef:Duifjes, wel als je op de middelbare school zit en je les van haar hebt? Krijg je toch een ander beeld van je lerares denk ik :mrgreen: als puberend ventje.
Ja tuurlijk dat is niet mijn punt hierin....maar alsof dit iets unieks is etc....dat de foto's openbaar nu zijn is idd niet prettig voor haar......maar ik vindt dit niet iets schokkends.....gemiddeld slaapkamer tafereeltje zeg maar....

kijk als er 6 pastoors een 12 jarige misbruiken dat vindt ik iets anders......
Exact. Wat 'n ophef om niks. Misschien wel in gristelijke kringen, maar dat is hún probleem dat ze in sprookjes geloven daaro.

Wat voor les geeft ze eigenlijk? blokfluit? :mrgreen:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 19 mar 2010, 11:35

Ik begreep Biologie :mrgreen: dit was ook gewoon een voorbereiding op volgende les....

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 19 mar 2010, 14:56

Wordt een druk bezochte klas de volgende keer denk ik :mrgreen:

Tom

Bericht door Tom » 20 mar 2010, 20:21

GTRene

Bericht door GTRene » 20 mar 2010, 20:46

triest...
dat volk er om heen... :hammer:

Marco R.

Bericht door Marco R. » 20 mar 2010, 22:36

Behoorlijk triest inderdaad.

Xave30

Bericht door Xave30 » 21 mar 2010, 01:12

Peer pressure.

"Je hebt RESPECT gekregen' :roll:

Michel P

Bericht door Michel P » 21 mar 2010, 10:14

Job heeft de thee al klaar staan, leve de multicuturele verrijking.......................NOT en dan vonden mensen het gek dat ouders kinderen niet naar bepaalde scholen willen laten gaan........... wellicht willen velen hun kind dat kansloos is tegen deze ontspoorde jeugd groepen beschermen omdat de school en de omgeving van zo'n school dit niet meer bieden.......... Een kind zou zich veilig moeten voelen op school en in de omgeving, maar dat is al lang niet meer zo, en zal alleen maar erger worden, omdat er grote groepen straattuig rond loopt welke geen enkel vorm van normen en besef hebben mee gekregen, ze leven op de straten, en zijn slechts uit gepoept door moeders. Goede voorbeelden krijgen ze thuis niet, grenzen worden er thuis niet aangegeven, respect verdien je op de straat met geweld...........

Maar de elitaire grachtengordel bewoners blijven hoog en droog op een afstand hun ogen sluiten voor deze excessen, die steeds minder een uitzondering worden maar eerder regel.......

Want stel nu eens dat dit jochie met het rode trainingsjack, zijn opponent de baas zou zijn geweest..... wat schiet hij er mee op, niets want dan komt de volgende mongool die het ff opneemt voor zijn mocro broeder........ want ze voelen zich superieur......... Ofwel het ventje is bij voorbaat kansloos.

Ik zeg al dit soort gasten castreren, dan ben je over een generatie vanaf........ klinkt hard, maar je moet er toch niet aan denken dat ze met hun importbruid uit het rifgebergte weer 5 van dit soort teringleijertje op de wereld zetten..........

Michel

Plaats reactie