Pitstraatposers

Ik kan me nog goed het vrijrijden op het circuit van zolder voor de geest halen.luco hornsveld schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Pitstraatposers
Snelle reflex heb je met je toestel!PatrickC2 schreef:Ik had op dat moment mijn camera in de hand, stond foto's van aankomende auto's te maken. Opeens hoorde ik hard piepende banden achter me, draaide me om en begonnen gelijk met schieten van foto's. Met dit resultaat dus.
Haha, klopt. Ben ik wel een beetje in getraind, bezoek regelmatig rally wedstrijdenDominique schreef:Snelle reflex heb je met je toestel!
Daarna als een bezetene gaan vlaggen, zeker?![]()
Als ik het zo inschat is dat namelijk zo'n beetje het meest onoverzichtelijke punt van het circuit. (hoewel de meeste daar van binnen naar buiten draaien.)
Echt een kl..e punt om stil te staan op het asfalt.
luco hornsveld schreef:Klopt.
Maar ik werd weggestuurd, jij staat vrijwillig de hele dag in de pitstraat:fy:
Was de Lotus niet verzekerd @track. Meen dat het gebruikelijk is onder de lightweights...allen schreef:De body doet imho niet zoveel helaas. Ik gok dat het subframe de klap heeft moeten opvangen. Met wat pech (klap is toch fors) kun je het chassis ook nog afschrijven, en dan blijft er weinig meer over.![]()
Met 10k ga je het imho nu al niet meer redden...
Hey! Ik was gister off-duty!Downforce Hans schreef:Volgens mij stonden de fotografen in de pitbox van Downforce lekker een tomaatensoeppie weg te tikken..........
Kom weinig foto`s tegen.....
Nou in ieder geval sowieso niet door het ontbreken van een telelens..Mathieu schreef:Nondeju, wat een gave foto's weer.
Toen was de Exige nog![]()
![]()
![]()
Luuk, kan jij er over heen qua foto's: 8)
OntwikkelingslandTommy schreef:afrika? Er zijn fotozaakjes dichterbij huis.. bv computer thuis
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten