Elmar ik heb ook wel interesse in die zwarte stickers, nog meer liggen toevallig?

dat moet toch pijn doen voor een rasechte PVDA-erElmar schreef:
Ach met mijn civic met 114 pk had ik ook altijd al dikke fun hoor. Ook met minder vermogende auto's kun je veel plezier beleven op het circuit.Sven schreef:Kijk eens aan.. Ik zie dat ik nogsteeds als verassing in de lijst sta met wat voor auto ik kom??Nou zo spannend is het niet helaas. Ik doe mee met mijn 116PK Miata, dus de pace van de M5 zal ik wel niet bijhouden
Maar het dan ook om de fun 8)
same hereRob Schouten schreef:Doe mij maar een wit DF logotje, kostdat?
Ik heb mijn camera opgehangen aan de bevestiging van het linker zonneklepje (beide klepjes zijn eruit)Oscar29 schreef:zo, net passagiersstoel eruit getrokken en een statief erin gebeund. Kijken of dat mooie beelden oplevert morgen
Wekker gezet op half 6.Adje ///M3 schreef:Wekker gezet om 06:00
Zolang je het zicht maar niet belemmerd met je rookgordijnduifjes.com schreef:Ik vertrek denk ik om 630uur uit Deventer ben ik op tijd ...... helaas niet rijden morgen maar ik zal de rest wel gaan vervelen
Tom V schreef:Wekker gezet op half 6.Adje ///M3 schreef:Wekker gezet om 06:00
Nummer 6 op de lijstRoel SpeedCars schreef:Heb je een wildcard Aadik zie je niet op de lijst
![]()
LulMetchu schreef:Tom V schreef:Wekker gezet op half 6.Adje ///M3 schreef:Wekker gezet om 06:00
Hier 8 uur ofzo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast