Maar als F1 straks weer 4 cylinders gaat gebruiken kunnen die zo in de volgende generatie M5.
F1 R.I.P.
Wouter81 schreef:BMW pretendeert een sportief merk te zijn maar qua autosport stelt het niet veel meer voor. F1 doen ze straks niet meer aan mee, DTM doen ze niet aan mee. Op wat Formule BMW's en dat kunstmatige circus dat WTCC heet na is het weinig soeps. Dan heb ik meer respect voor Mercedes, die overal aan meedoen en ook in mindere tijden (zoals bij McLaren) toch blijven doorzetten.
Een puur zwaktebod van BMW, kan niet anders zeggen. Kostenoogpunt als argument kan ik niet begrijpen, de F1 zit juist in een fase dat er grote kostenreductie gaat plaatsvinden. Enne, die economie trekt in 2010 ook wel weer aan. Gewoon nog even geduld hebben. Het zijn puur de slechte prestaties waardoor ze met de staart tussen de benen als laffe honden via de achterdeur vertrekken. Wat een losers.
Toyota en Mercedes blijven in de Formule 1Ik vrees nu alleen wel voor vergelijkbare bekendmakingen van Renault en Toyota...
Kijk, dat is nou de peper in de reet van de Formule 1. Daar hou ik van. Dat brengt weer spektakel.Mark schreef:Schumacher gaat toch weer rijden voor Ferrari
Heb je de bron Mark?Mark schreef:Schumacher gaat toch weer rijden voor Ferrari
Het werd vermeld bij het NOS sportjournaal van 18XX op Nederland 1SteV6 schreef:Heb je de bron Mark?Mark schreef:Schumacher gaat toch weer rijden voor Ferrari
Net op de Duitse TV waren ze nog aan het speculeren en geen definitief ja ...
Ik heb vandaag alle nieuws nog eens laten bezinken, en hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik er een vieze smaak van krijg.Hielke schreef:Kijk, dat is nou de peper in de reet van de Formule 1. Daar hou ik van. Dat brengt weer spektakel.Mark schreef:Schumacher gaat toch weer rijden voor Ferrari
Wat BMW doet is natuurlijk zwak. Eruit stappen op een moment dat je bij de top staat, dat is stijl, dat is geloofwaardig als je ineens pretendeert het groenste jongetje van de klas te willen zijn.
Eindelijk weer een Ferrari op 1 in Valencia :!:Mark schreef:Schumacher gaat toch weer rijden voor Ferrari
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast