Liter olie per track day was het toch bij die K-series blokken?

In de nieuwste Autovisie wint hij ook van de Xbow :banaan:Tom Westendorp schreef:Ook een van mijn top favorieten Steven! Wat een ding! In mijn ogen gaver dan een Xbow.
Volgens mij kun je zo'n ding wel op kenteken krijgen hoor, moet je wel het een ander aanpassen voor de keuring maar het moet mogelijk zijn.Tom Westendorp schreef:Dat is inderdaad niet duur! Alleen wel jammer dat het ding zo onbruikbaar is als de pest.
Je kunt er ook echt ALLEEN mee rijden op een trackday.
Dat heb ik nou ook.. zal ook leuk zijn om met je mooie blonde vriendin een weekendje weg te kunnen, Rene!Tom Westendorp schreef:Dat is inderdaad niet duur! Alleen wel jammer dat het ding zo onbruikbaar is als de pest.
Hans GP schreef:Dat heb ik nou ook.. zal ook leuk zijn om met je mooie blonde vriendin een weekendje weg te kunnen, Rene!Tom Westendorp schreef:Dat is inderdaad niet duur! Alleen wel jammer dat het ding zo onbruikbaar is als de pest.
GTRene schreef:Hans GP schreef:Dat heb ik nou ook.. zal ook leuk zijn om met je mooie blonde vriendin een weekendje weg te kunnen, Rene!Tom Westendorp schreef:Dat is inderdaad niet duur! Alleen wel jammer dat het ding zo onbruikbaar is als de pest.
Je kunt er ook echt ALLEEN mee rijden op een trackday.weekendjes weg doe ik al ni, en die blonde ook al ni
![]()
Heeft jou vriendin niet een 2-ling zus?![]()
afijn ik hou meer van donker haar en een mengelmoesje (halfbloedje ofzo) met zo'n dame ga ik nu ook nog steeds ommaar heb nog steeds niks vast...
maar lekker vrij en af en toe een plus derbij is ook niet erg
Zeker, ze voelde zich alleen niet zo heel lekker, maja, tis zekers een leuke/mooie naturel meid, met een jummie figuurtje :banaan: we zijn vriendjes +SteV6 schreef:Die meid die je zondag 2 weken terug bij je had bij de winterbandentest was ook een leuke dame René.
Stephan
hey ga jij eens elders een vuurtje stoken pyromaanMetchu schreef:kijk maar uit, voor je het weet prikt rené er gaatjes in...
(omdat er teveel geluid uit komt)
Robin schreef:May the Force be with You:
McCain vs ObamaKevin20v schreef:Robin schreef:May the Force be with You:
GTRene schreef:eneuh dit draadje gaat over lightweight...jij hoort hier nietMetchu schreef:kijk maar uit, voor je het weet prikt rené er gaatjes in...
(just kidding ofcorse
)
Ik heb hem ff in de juiste veranderd, deze dus...(zelfde inderdaad als die van jouTom Westendorp schreef:Rene je linkt werkt niet, denk dat je deze bedoelt:
[YouTube]http://nl.youtube.com/watch?v=gMeZMuqjbGw[/YouTube]
Metchu schreef:GTRene schreef:eneuh dit draadje gaat over lightweight...jij hoort hier nietMetchu schreef:kijk maar uit, voor je het weet prikt rené er gaatjes in...
(just kidding ofcorse
)
haha goeie! 1-1
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], RS-Ron, WillemBoer en 1 gast