Ronduit slecht vond ik het. Is er nu niemand die de evaluatie van v. Basten even doet? Advocaat is afgemaakt, en v. Basten? dat accepteren we maar gewoon (we kunnen weinig anders

het is maar een spelletje)
De eerste 2 wedstrijden waren erg leuk, erg goed zelfs. We hadden daar wel het geluk dat de doelpunten vielen, maar goed spel. Roemenie vond ik het begin vam het einde. B-elftal opstellen (sorry Johan C.) omdat ook die jongens onderdeel zijn van oranje. We vergeten dat je daarmee de zwung uit het elftal haalt, dat is diverse malen door verschillende topclubs aangetoond.
Het verbaasde me dat Johan C een analyse van het spel gaf wat volgens hem de Russen gingen spelen. Mijn mond viel open toen bleek dat dat inderdaad zo was en oranje daar totaal niet van op de hoogte leek te zijn, oftewel totaal niet op reageerde. Stil staan was het moto van deze wedstrijd, we winnen toch wel, want wij zijn de beste. Sukkels.
Wissels? Waarom Boula eruit? Vanwege de gele kaart....dan had hij gelijk, maar qua spel was het niet nodig. Kuyt eruit? Waarom...waarschijnlijk de enige speler die met opgerolde mouwen de wedstrijd te lijf ging. Had dan v.d. Vaart (waarom staat die gast er eigenlijk nog in, terwijl er in Italie een speler rondloopt met veel meer kwaliteit) gewisseld en daarvoor v. Persie ingezet.
Robben? Volgens mij was er nog gezegd door v. Basten dat hij geblesseerd was en alleen in een uiterst geval erin zou komen. Wanneer is dat dan volgens diMarco? Wat te denken van het solistisch gedrag van Sneijder, kon de trainer daar ook niets aan doen?
Och...en positief lichtpuntje. Ik weet nu dat Ajax volgens seizoen geen kampioen wordt.
Respect voor Guus, die toch weer een team neerzet wat gaat voetballen.