Nee, ik ook, zag gisteren nog een zwarte op de Europaweg in Grunn...Mark Nauta schreef:Ben ik dan de enige die ze stiekem wel cool vindt???Fabian schreef:Dat is nogal een spot ja, ik vandaag 2!!! in Teteringen.....sportief fel blauw van kleur.....hoe sneu zit je in die auto zeg, echt een flopRobertdj schreef:Een Renault AvantimeDe eigenaar moet wel een liefhebber zijn, waarom zou je anders zo'n schitterend nutteloze auto kopen?
Vandaag GESPOT
- MartijnGizmo
Re: Vandaag GESPOT
-
Luuk
Ik kwam gisteren toevallig langs ASV in Veghel. Wist niet dat daar een SLR Stirling Moss stond, krankzinnig apparaat. 
- duifjes.com
Volgens mij staan daar zo-ie-zo behoorlijk gave dingen! Schijnt in de kelder daar een leuk stapeltje oude Alfa's en wat Ferrari's en wat 190 EVO's te staan!Luuk schreef:Ik kwam gisteren toevallig langs ASV in Veghel. Wist niet dat daar een SLR Stirling Moss stond, krankzinnig apparaat.
- Niels v D
Bij MB Nederland staat er ook eentje, inderdaad krankzinnigLuuk schreef:Ik kwam gisteren toevallig langs ASV in Veghel. Wist niet dat daar een SLR Stirling Moss stond, krankzinnig apparaat.
ASV is toch AMG-dealer?
- Adje ///M3
Klopt!Niels v D schreef:Bij MB Nederland staat er ook eentje, inderdaad krankzinnigLuuk schreef:Ik kwam gisteren toevallig langs ASV in Veghel. Wist niet dat daar een SLR Stirling Moss stond, krankzinnig apparaat.![]()
ASV is toch AMG-dealer?
Vandaag:
Audi S8 V10 (net buiten Udenhout)
Jag XK150 DHC met de kap open! (Udenhout)
Porsche 964? Speedster (Son en Breugel)
Audi Q7 V12 TDI (Den Bosch)
Audi S8 V10 (Den Bosch)
- Martin van der Zwaard
ASV heeft ook een SLS AMG staan sinds van de week 
- Kasteel
Gister bij Vitesse: Q7 V12 TDI, moet zeggen, ding ziet er wel super dik uit (dikke RS6-style wielen, bommetje vol, grote remklauwen).
Evengoed verders echt pointless (doe mij maar een 3.0 tdi met dezelfde looks voor 1/3 van het geld...
Evengoed verders echt pointless (doe mij maar een 3.0 tdi met dezelfde looks voor 1/3 van het geld...
-
steve smith
Lege kar 0-100 < 6 sec.
- Ahmed
als straf( of grap) iemand achterin gooien en scheuren met die handel 
- Ahmed
heb er helemaal niets mee, maar toch wel een spotwaardig model

- Stéphane
Vandaag een Carrera GT gespot. Klinkt lekker

- Robin Hartog
Vandaag:
997 Turbo Cabriolet (A4 richting Schiphol)
Maserati GranTurismo (Parkeergarage Schiphol)
3x Donkervoort (A7 richting Zaandam)
997 Turbo Cabriolet (A4 richting Schiphol)
Maserati GranTurismo (Parkeergarage Schiphol)
3x Donkervoort (A7 richting Zaandam)
-
EJGT3CS
Christijan Albers?Stéphane schreef:Vandaag een Carrera GT gespot. Klinkt lekker![]()
- Adje ///M3
Camera'tje op de bumpert Stéphane ?
- Stéphane
@Adje: Was nu wel mooi geweest inderdaad. Maar nee, in dit geval niet. Is denk ik voor zowel de bestuurder van mijn auto als de bestuurder van de CGT beter
Zwart ding is een pleister op de voorkant vanwege een trekhaak van een Zafira die daar tegen aan gereden is trouwens.
@EJ: Nope. Deze is van één van de andere bezitters van een CGT uit Rotterdam, die ook een Veyron en een Veyron Grand Sport heeft. Hebben nog even beetje staan praten over de auto's met zijn 3en toen we even gestopt waren.
@EJ: Nope. Deze is van één van de andere bezitters van een CGT uit Rotterdam, die ook een Veyron en een Veyron Grand Sport heeft. Hebben nog even beetje staan praten over de auto's met zijn 3en toen we even gestopt waren.
-
OnlineRivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
M'n baas heeft een 4.2 TDI met V12 looks.Kasteel schreef:Gister bij Vitesse: Q7 V12 TDI, moet zeggen, ding ziet er wel super dik uit (dikke RS6-style wielen, bommetje vol, grote remklauwen).
Ziet er exact hetzelfde uit als deze:
http://www.abhd.nl/video/audi-q7-v12-tdi/
- MartijnGizmo
Langs de A1?Stéphane schreef:Vandaag een Carrera GT gespot. Klinkt lekker![]()
http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak ... 8509_n.jpg
-
Metchu
Ik heb gister eeen SL500 en een donkervoort gespot... op de A1... zal later wel ff fotootjes posten
-
OnlineRivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Perridon..Stéphane schreef:@Adje: Was nu wel mooi geweest inderdaad. Maar nee, in dit geval niet. Is denk ik voor zowel de bestuurder van mijn auto als de bestuurder van de CGT beterZwart ding is een pleister op de voorkant vanwege een trekhaak van een Zafira die daar tegen aan gereden is trouwens.
- MartijnGizmo
Gisteren gespot:
- meerdere Corvettes
- een Jaguar E-Type Roadster
- een Wiesmann met een triggerhappy-bestuurder
- meerdere Corvettes
- een Jaguar E-Type Roadster
- een Wiesmann met een triggerhappy-bestuurder
-
steve smith
Als Stephane er een naam bij had willen zetten had hij dat ongetwijfeld gedaan. Moeiljk he, die keuze respecteren?Rivanov schreef:M.P.Stéphane schreef:@Adje: Was nu wel mooi geweest inderdaad. Maar nee, in dit geval niet. Is denk ik voor zowel de bestuurder van mijn auto als de bestuurder van de CGT beterZwart ding is een pleister op de voorkant vanwege een trekhaak van een Zafira die daar tegen aan gereden is trouwens.
- Stéphane
@Martijn: Was niet langs de A1.
Overigens gisteren ook nog een Alpina B10 (E39) zien rijden. Er zat een sticker op van Chris van der Drift, maar dat zegt mij niet zo veel.
Correct, Steve.steve smith schreef:Als Stephane er een naam bij had willen zetten had hij dat ongetwijfeld gedaan. Moeiljk he, die keuze respecteren?
Overigens gisteren ook nog een Alpina B10 (E39) zien rijden. Er zat een sticker op van Chris van der Drift, maar dat zegt mij niet zo veel.
- duifjes.com
Zilveren Elise bij parkeerplaats Bruggelen A1 Apeldoorn zou zweren dat jij het was Stephane!!!!
- Stéphane
Grappig. Er schijnt sinds kort nog een Elise 135R in Nederland te zijn, heb ik van Emiel begrepen. Dus misschien dat die het was. Ik ben niet in Apeldoorn geweest in ieder gevalduifjes.com schreef:Zilveren Elise bij parkeerplaats Bruggelen A1 Apeldoorn zou zweren dat jij het was Stephane!!!!