Ik zit in Reind z'n hoek qua DF , maar irriteer me dus helemaal niet aan 'een M3 liefhebber die alles tot in de puntjes wil hebben' en alles afketst omdat 't 'm niet is. En verder gaat met zoeken. Snap ik helemaal. Maar ik ben zo dus niet.

Each to their own.
Als ik theoretisch op zoek ben naar 'n CSL(want die komt er toch nóóit) , wil ik 't liefst zo'n blauwlichtgrijze mét xenon. Maar als er 'n zwarte gut gepflegte(die van 'n kennis van me) 'op m'n pad komt' (met 'n ander uitlaatsysteem en no xenon en 't lijkt erop doe ik dat ook:)
Ik herinner me de 'kop eraf' E46 M3 6MT die ik in 2002 aanschafte, ik kende de vorige eigenaar vaag, zat 'n kras op de C stijl rechts , 18 inch velgen waren vooral vóór niet 100% ganz fris(stoeprandschade jeweetwel) . Bestuurderstoel zat al 'n kont in gevormd(terwijl misschien 20k km pas).
En ik reed er 'n blok mee proef: VERKOCHT! BAM. Die beleving (waar Reind 't over heeft), die sound, dat doorlellen, dat zoeken naar tractie. Skitterend.
Dat heb ik in weinig auto's meer gevonden( ja de Impreza GTT die ik 'n paar jaar daarvoor had) en de E90 335i uit 2007. Gooi je 'n E46 M3 en 'n Subaru GTT in dezelfde slaapkamer, komt er na 9 maand uit wat ik nu rijd:)
En al was de 1M zwart of oranje geweest, had ik 'm na de proefrit óók gedaan. Het was nu 'n witte, met 'opties' die er op zaten, best vol. Dacht ik niet aan. Het ging/gaat om 't rijden, toen en nu(imo). Stiekum vind ik wit in die beperkte keus uit 3 kleuren wel 't mooist.
Succes met zoeken allemaal.