Half acht 's ochtends?

Half acht 's ochtends?
Pfff, Martijn. Bijna DF onwaardigMartijn_bmw schreef: 12 mar 2022, 13:08 Das niet waar, studie heb ik zonder schuld gedaan verder noem ik hier ook zat keuzes her en der die niet goed zijn uitgepakt:
- te vroeg trouwen en daardoor weer scheiden: dat heeft zeker 100k gekost én 12 partner alimentatie waar ik nog 4 jaar van moed
- huis gekocht op de vorige piek en daarmee flink onder water gestaan, geen winst bij verkoop
- 1x crypto gekocht, precies de verkeerde alle inleg weg
- aandelen nooit aangedurfd
- in de goedkope e30 tijd geen m3 durven kopen want vond toen15k teveel geld![]()
![]()
- energie contract wat bijna afloopt
Kortom ook zat verkeerde keuzes hier hoorOHja en de zonnepanelen liggen in de schaduw van de buren
(daarom met 16 panelen ook maar 2.500kwh per jaar opbrengst)
Oké.MParallel schreef: 13 mar 2022, 12:42 Trouwen is sowieso nooit een goede keuze, onder geen enkele omstandigheid.
Let wel, voor een man. Voor een vrouw precies het omgekeerde.
Trouwerij is een hopeloos achterhaald instituut, voor mensen die van Disneysprookjes houden. Kijk maar eens naar het percentage wat in een scheiding eindigt.
En dan die mensen die voor de 7e keer trouwen "neemt u deze vrouw tot de dood u scheidt?" En dan weer "ja" zeggen. Ga toch weg![]()
Ik voel me haast een soort van ouderwets......, al 38jaar samenwonend en 32 jaar op dezelfde plek wonen........MParallel schreef: 13 mar 2022, 12:42 Trouwen is sowieso nooit een goede keuze, onder geen enkele omstandigheid.
Trouwerij is een hopeloos achterhaald instituut, voor mensen die van Disneysprookjes houden. Kijk maar eens naar het percentage wat in een scheiding eindigt.
En dan die mensen die voor de 7e keer trouwen "neemt u deze vrouw tot de dood u scheidt?" En dan weer "ja" zeggen. Ga toch weg![]()
Hoezo is dit achterhaalt dan? Het is toch überhaupt emotioneel/symbolisch en niet rationeel?MParallel schreef: 13 mar 2022, 12:42 Trouwen is sowieso nooit een goede keuze, onder geen enkele omstandigheid.
Hier ook..... Gewoon getrouwd.....jos_br schreef: 13 mar 2022, 15:18Ik voel me haast een soort van ouderwets......, al 38jaar samenwonend en 32 jaar op dezelfde plek wonen........MParallel schreef: 13 mar 2022, 12:42 Trouwen is sowieso nooit een goede keuze, onder geen enkele omstandigheid.
![]()
Jos.
Waarom is het voor een man anders dan voor een vrouw?MParallel schreef: 13 mar 2022, 12:42 Trouwen is sowieso nooit een goede keuze, onder geen enkele omstandigheid.
Okay, okay, niet trouwen dus......
Scheiden: Partner alimentatie verplichting en verdeling van boedel, overwaarde, spaargelden etc.Gijzert schreef: 14 mar 2022, 20:21 Wat is het verschil tussen getrouwd zijn en scheiden VS niet getrouwd zijn en uit elkaar gaan?
Tsja. Ook wel een beetje eerlijk al die zaken. Zeker met kinderen in het spel.Martijn_bmw schreef: 14 mar 2022, 20:27Scheiden: Partner alimentatie verplichting en verdeling van boedel, overwaarde, spaargelden etc.Gijzert schreef: 14 mar 2022, 20:21 Wat is het verschil tussen getrouwd zijn en scheiden VS niet getrouwd zijn en uit elkaar gaan?
Uit elkaar: ieder zijn eigen deel mee en alleen gezamenlijke bijv overwaarde delen.
Mwha kort door de bocht hoorGijzert schreef: 14 mar 2022, 20:30Tsja. Ook wel een beetje eerlijk al die zaken. Zeker met kinderen in het spel.Martijn_bmw schreef: 14 mar 2022, 20:27Scheiden: Partner alimentatie verplichting en verdeling van boedel, overwaarde, spaargelden etc.Gijzert schreef: 14 mar 2022, 20:21 Wat is het verschil tussen getrouwd zijn en scheiden VS niet getrouwd zijn en uit elkaar gaan?
Uit elkaar: ieder zijn eigen deel mee en alleen gezamenlijke bijv overwaarde delen.