Glad ijs verhaal..
In Drachtenindobesar schreef:Waar zit Paul nu?
Rico schreef:Vind het nogal wat om dat te vragen (door die lui van Beek)![]()
Glad ijs verhaal..
Als jij zo goed kan zingen kopier je dan ook geen cd'sTom Westendorp schreef:Ben het helemaal met Rico eens, Ik heb het hier ook al eerder gezegd: als Beek zo goed is kunnen ze dit zelf, zonder dat ze eerst een Schnitzer file nodig hebben.
Kijk naar Stef van PPE, Die man is de koning met Bmw en Mini Ecu's.
Hans, als je de post van Ferdinand leest op de vorige pagina dan staat daar of Beek zijn software mocht uitlezen om deze op te plank te leggen. Wat daar van gedacht wordt moet iedereen zelf weten, maar als de insteek is om het toch niet te gaan gebruiken waarom zou je het dan willen hebben? Ik heb verder niks tegen Beek maar vind het gewoon raar om software uit te willen lezen en er vervolgens niks mee te willen doen.Hans GP schreef:Als jij zo goed kan zingen kopier je dan ook geen cd'sTom Westendorp schreef:Ben het helemaal met Rico eens, Ik heb het hier ook al eerder gezegd: als Beek zo goed is kunnen ze dit zelf, zonder dat ze eerst een Schnitzer file nodig hebben.
Kijk naar Stef van PPE, Die man is de koning met Bmw en Mini Ecu's.![]()
Beek kopieert helemaal niet die software van Schnitzer, sterker nog ze kunnen er toch niet in.. ik neem aan dat Schnitzer dit goed beveiligt heeft.
Dat zal ook een beetje makkelijk en dom zijn..
Gebruikers op dit forum: Eric Z, Mark 320iS, wjt en 5 gasten