Op een tijd dacht ik dat ook, heeft volgens mij een week of twee geduurdBooooh schreef: 24 okt 2017, 22:38 Ach heb ook van die zware dingen staan op de vliering...
Geen behoefte meer aan die zooi in de woonkamer om eerlijk te zijn ...

Op een tijd dacht ik dat ook, heeft volgens mij een week of twee geduurdBooooh schreef: 24 okt 2017, 22:38 Ach heb ook van die zware dingen staan op de vliering...
Zal ik ze eraf komen halen?Booooh schreef: 24 okt 2017, 22:38 Ach heb ook van die zware dingen staan op de vliering...
Das pas audio, sonos, bose etc.... nehhHJ2 schreef: 24 okt 2017, 15:57 ff wat tegengas in al dit netwerkspeaker geweld: Ik heb onlangs deze gebruikt aangeschaft, gewoon een paar mooie speakers zonder toeters of bellen![]()
Lekker een luisterkamertje op zolder ingericht en genieten maar![]()
Audio Pro Avantek Five.
(de nine's heb ik ook en die staan in de woonkamer als HT speaker maar deze zijn juist ook voor stereo niet te versmaden!
Nah, doen we maar ff nietHJ2 schreef: 25 okt 2017, 16:30 Ik ben gezegend met mijn vrouw! Ik mag zelfs nog naar hartenlust met de speakers schuiven voor optimale positionering (dus niet in de hoek achter en gordijn![]()
Zonde van die Focal's zeg! Aan mij verpatsen voor weinig!![]()
Heb je er eentje gekocht ? Welke kamer ?flieger schreef: 24 okt 2017, 09:48 Gisteren de Sonos One binnengekregen. Er komt nog best een goed geluid uit zo'n klein ding. Het design is fraai en de bouwkwaliteit zeer degelijk. Het is ook een zwaar ding. Instellen was een fluitje van een cent. Nu wachten op de (Nederlandse) ondersteuning voor Alexa/Siri enz.
De One staat nu in de keuken. Ben best onder de indruk van het geluid dat eruit komt. De 5 bestel ik tijdens black friday acties wel.Macboy schreef: 26 okt 2017, 17:44Heb je er eentje gekocht ? Welke kamer ?flieger schreef: 24 okt 2017, 09:48 Gisteren de Sonos One binnengekregen. Er komt nog best een goed geluid uit zo'n klein ding. Het design is fraai en de bouwkwaliteit zeer degelijk. Het is ook een zwaar ding. Instellen was een fluitje van een cent. Nu wachten op de (Nederlandse) ondersteuning voor Alexa/Siri enz.
Idd wat een prijs maar ook wel indrukwekkende specs!D. Peters schreef: 26 okt 2017, 20:01 Iemand Devialet al eens bekeken? Is hier in Noorwegen nu helemaal "in". Heb er naar geluisterd en dat was zeer indrukwekkend, alleen die prijs....
indobesar schreef: 14 nov 2017, 22:08
De ADDON C5 van Audio Pro.
Volgens WhatHifi.com erg goed. Zijn hier ervaringen met Audio Pro en/of deze speakers?
Kom even keer langs dan binnenkort luisteren en proberen. Hier ook alles bij bol besteld trouwens.ErikS schreef: 15 nov 2017, 08:45 Wat voor iets zouden jullie aanraden? Gewoon één goede soundbar zoals Macboy bijvoorbeeld?
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Google [Bot] en 6 gasten